Johan tuo GM:n konkurssi topic on venähtänyt. Selvyyden vuoksi kerätään mielipiteitä asiasta prosentteina.
Lisä vaihtoehtoja saa ehdottaa.

Viittaatko aikaan ennen GM:ää ? eli orkkis saabia koko auto ? vai jotain muuta.siiseli kirjoitti:Toivoisin, että muutoksia tapahtuisi paljon. Siis positiivisessa mielessä Saab voisi palata menneisyyteen...
Joo tämä olisi hyvä, saisi taas aitoja SAABeja. Tässä meinaa pian olla pakokauhun elkeitä, kun nuo aidot meinaa loppua. Pitkään olen jo katsellut seuraavaa automerkkiä, vielä onneksi ei ole tarvinnut vaihtaa.siiseli kirjoitti:Toivoisin, että muutoksia tapahtuisi paljon. Siis positiivisessa mielessä Saab voisi palata menneisyyteen...
No ei välttämättä. Kiinalaiset on kuulemma nopeita oppimaan.foppa kirjoitti:jos omistus siirtyy kiinaan tai muualle "itään", niin GM-saabit tulee olemaan arvossaan. Vai mitä mieltä ootte ?
Olen kirjoittanut tämän saman jo joillekin englanninkielisille Saab -foorumeille, mutta laitetaan myös tänne:foppa kirjoitti:jos omistus siirtyy kiinaan tai muualle "itään", niin GM-saabit tulee olemaan arvossaan. Vai mitä mieltä ootte ?
Olen samaa mieltä, eikös Jaguarilla mene ihan kohtalaisesti (mutu), vaikka isäntä on Intiasta?Turbo Sensonic kirjoitti:mulle on ihan sama hailee, kuka (tai minkä maalainen taho) Saabin tulevaisuudessa omistaisi, jos ne vain saisivat kehittää ja valmistaa Trollhättanissa Saab -merkkisiä autoja. Ei sillä väliä, vaikka olisivat kiinalaisia tms., jos rahoitus pelaisi ja autoja saataisiin myydyksi.