GTi Magazinen tilaajia?

Saabeihin ja autoiluun liittyvät äänestykset kuuluvat tänne.

Oletko GTi:n tilaaja?

No EN todellakaan
131
76%
Kyllä, kun ei Suomessa parempaakaan tuninglehteä ole
42
24%
 
Ääniä yhteensä: 173

Jarski
"Aero"
Viestit: 312
Liittynyt: Su Touko 16, 2004 13:45
Paikkakunta: Hyvinkää

Viesti Kirjoittaja Jarski »

ihan nätti toi sun ex-astra, mutta toi infiniti korisarja on lähes jokaisessa tuning F-astrassa...
Jos on korviaan myöten kusessa kannatta pitää suunsa kiinni.
Vigge
"Hölösuu"
Viestit: 2758
Liittynyt: To Maalis 13, 2003 07:53
Paikkakunta: Manse

Viesti Kirjoittaja Vigge »

Jarski kirjoitti:ihan nätti toi sun ex-astra, mutta toi infiniti korisarja on lähes jokaisessa tuning F-astrassa...
vaan eipä ollut silloin kun tietääkseni yhdessä astraalissa, nyt kyllä tosi suosittu.
#1730
500whp.net member
turbojake
Matalapaineturbo
Viestit: 198
Liittynyt: To Huhti 01, 2004 06:41
Paikkakunta: Klaukkala

Gutaa Tekee Iltaisin...

Viesti Kirjoittaja turbojake »

Äh, turha lehti. Vouhotetaan jokaisesta autosta kuin ne olis jotain kultakimpaleita, harvoja hyviä mitä on löytynyt on Heku Skyline, se 96:nen ja ed.mainittu CSi bemari. Ne 316:set joissa on "kori valmis tehoja varten" on ihan kamalia, sekä joku 1.6 Sunny jossa on 16v kone ja jumalaton siipi perässä..

Oletteko käyneet koskaan GTi:n ratailloissa? Voi helvetti, kaikenmaailman läskipäät ajaa isotehoisilla autoilla ilman mitään rata-ajokokemusta. Käytiin kerran katsomassa ja sai riittää. Jos ei tiedä miten radalla ajetaan niin pysyis poissa!

Affenistolla tosin varikkosuoralla jos hiillosti edessämenijää se tdnks. iski lämän tiskiin ja ei raukka tiennyt että ylämäen jälkeen tulee pirun tiukka oikea :twisted: Jos perä nimittäin on sladissa siinä ylämäessä niin on sarja nopeita liikkeitä kun yrittää saada taipumaan takatuupparin vastaheitolla oikealle...
Pihasta löytyy mm. '87 APC saabi, sekä klubijäsenyyskin on.
Speedou
"Hölösuu"
Viestit: 1297
Liittynyt: Ti Heinä 15, 2003 05:00
Paikkakunta: Espoo
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Speedou »

Eh, eikö se rata nimenomaan ole harjoittelua varten, joten minusta on vain hyvä, että sinne mennään ajamaan vaikka ei osattaisi ajaa. Toki peilejä pitäisi osata seurata ja päästää nopeammat ohitse, vaikka suoralla olisikin kulkevampi auto.
STCF #3
turbojake
Matalapaineturbo
Viestit: 198
Liittynyt: To Huhti 01, 2004 06:41
Paikkakunta: Klaukkala

Rata-ajosta

Viesti Kirjoittaja turbojake »

Kyllä, juuri näin. Mutta ainakin tuolloin siellä oli noviisisarja ja kokeneempisarja erikseen. Noviisisarjalaisia oli sitten päässyt sinne sekaan (liekö järjestäjien tms. tuttuja). GTi lehden "tähti" reportteri sitten pyöri varikolla pällistelemässä autoja ja kyselemässä joskos joku antais jutun... Tämä siihen aikaan kun Rytsölöillä oli se uudehko M5 ;)

Olen samaa mieltä tuossa että radalla opetellaan ajamaan autoa ääritilanteissa ei kadulla. Esim. BMW Club of Finland järjestää ihan rata-ajo koulutusta jäsenilleen, onkos Saabclubilla moista.. oliskos tarvetta? En ole Saabkerhon ratapäiville vielä osunut...
Pihasta löytyy mm. '87 APC saabi, sekä klubijäsenyyskin on.
Avatar
dimebak
"Hölösuu"
Viestit: 8220
Liittynyt: To Heinä 03, 2003 21:03

Viesti Kirjoittaja dimebak »

Ihan paska lehti. ...tuako siinä pitää, tai yleensäkin kohta kaikissa lehdissä pitää olla jotain hätänäppiä 18 venttiilisiä teini...ria pyörimässä autokuvissa. Autojahan niissä pitäis olla, eikä näytellä mitään ämmien kuvia. Ovat suorastaan auton tiellä.
-dimebak-
9-5 Aero Wagon 2004, käyttökinneri
Entiset: 99GL 2D 1980, 900T16 5D 1992 ja Opel Vectra Voyage 2001
Speedou
"Hölösuu"
Viestit: 1297
Liittynyt: Ti Heinä 15, 2003 05:00
Paikkakunta: Espoo
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Speedou »

Ratapäiviä on, koulutusta ei taida niihin sisältyä, mutta lähinnä auton hallinta on tärkeintä oppia ja siihen rata on paras paikka harjoitella. Jos ei ymmärrä, miksi auto ei tottele, niin voi aina kysäistä :)
STCF #3
Make
"Viggen"
Viestit: 615
Liittynyt: Pe Touko 16, 2003 12:05
Paikkakunta: Kempele
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Make »

dimebak kirjoitti:Autojahan niissä pitäis olla, eikä näytellä mitään ämmien kuvia. Ovat suorastaan auton tiellä.
Erittäin hyvin sanottu!! :lol: Kymmenen pistettä dimebakille plus papukaija-merkki :D
Saab 900T Airflow
Lexus GS 300
Milli
"Saabisti"
Viestit: 2171
Liittynyt: Su Kesä 08, 2003 21:53

Viesti Kirjoittaja Milli »

dimebakilta aivan hel.... loistava kommentti!! :lol: :lol:
Avatar
9000CD23T
"Team Ylläpito"
"Team Ylläpito"
Viestit: 7561
Liittynyt: Pe Heinä 02, 2004 12:45
Paikkakunta: ex Jyväskylän MLK
Viesti:

Viesti Kirjoittaja 9000CD23T »

Ympyrä ja nuoli..!! siitä alkoi huoli.

8)

*itsekkin 2.0GSI:tä polkenut....hervoton peli...lähtee hanskasta alta aikayksikön*

viittaan tuohon viggen "rakettiin"
900i-5D Combi Coupe-84*/900i-4D Sedan-86*/900i-4D Sedan-88*/9000CD 2.3T-91*/OG9³SE-01 RE85STG1
(*=ex) #2060#
NG900T
"Saabisti"
Viestit: 2235
Liittynyt: Ma Touko 05, 2003 21:09
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja NG900T »

dimebak kirjoitti:Ihan paska lehti. ...tuako siinä pitää, tai yleensäkin kohta kaikissa lehdissä pitää olla jotain hätänäppiä 18 venttiilisiä teini...ria pyörimässä autokuvissa. Autojahan niissä pitäis olla, eikä näytellä mitään ämmien kuvia. Ovat suorastaan auton tiellä.
Mutta mielummin sentään vosujen kuvia kuin kyseisten autojen karvaperseomistajia nojailemassa oviin jotka onneksi onkin jätetty vähemmälle 8O
Hmm taso on kyllä mielestäni parantunut sitten alkuaikojen joten en pane pahakseni jos niitä siellä on jatkossakin..... :P Kauheen näköstä karvalaukkua ennenvanhaan. :x

Suomessa ei taida olla sitä "vaaraa" että lähtee maxpower poseerauksiin :o
Saab 9-3x 2.0T BioPower -10
#1429
Milli
"Saabisti"
Viestit: 2171
Liittynyt: Su Kesä 08, 2003 21:53

Viesti Kirjoittaja Milli »

NG900T kirjoitti:Mutta mielummin sentään vosujen kuvia kuin kyseisten autojen karvaperseomistajia nojailemassa oviin jotka onneksi onkin jätetty vähemmälle
Hmm taso on kyllä mielestäni parantunut sitten alkuaikojen joten en pane pahakseni jos niitä siellä on jatkossakin..... Kauheen näköstä karvalaukkua ennenvanhaan.

Suomessa ei taida olla sitä "vaaraa" että lähtee maxpower poseerauksiin
Juu tottahan toki niitä emäntiä ennemmin kattelee kun miespuolisia autonomistajia. :lol:
tomaatti
"Saabisti"
Viestit: 3231
Liittynyt: Su Syys 21, 2003 00:34

Viesti Kirjoittaja tomaatti »

Noloja vehkeitä.Toi viggen entinen oopeli ehkä sieltä Teineimmästä päästä.Varsinkin noi tummat takalasit :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Saattaa esimerkiksi 20 vuoden päästä hieman jo hävettää...
Vigge
"Hölösuu"
Viestit: 2758
Liittynyt: To Maalis 13, 2003 07:53
Paikkakunta: Manse

Viesti Kirjoittaja Vigge »

tomaatti kirjoitti:Noloja vehkeitä.Toi viggen entinen oopeli ehkä sieltä Teineimmästä päästä.Varsinkin noi tummat takalasit :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Saattaa esimerkiksi 20 vuoden päästä hieman jo hävettää...
Ei hävetä nyt, enkä usko että tulevaisuudessa näin kävisi. Täytyy kuitenkin muistaa että oli hieman reilu kakskymppinen sälli kun aloitin tuon liimausprojektin. Auto näytti omasta mielestäni tuolloin kivalta, mutta enää en sitä niin näe. Oikeastaan sama pätee lähes mihin tahansa, se mikä tänään näyttää kivalta voi huomenna kauhistuttaa...
#1730
500whp.net member
Jarski
"Aero"
Viestit: 312
Liittynyt: Su Touko 16, 2004 13:45
Paikkakunta: Hyvinkää

Viesti Kirjoittaja Jarski »

tomaatti kirjoitti:Noloja vehkeitä.Toi viggen entinen oopeli ehkä sieltä Teineimmästä päästä.Varsinkin noi tummat takalasit :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Saattaa esimerkiksi 20 vuoden päästä hieman jo hävettää...
MIKÄ niistä tummista takalaseista tekee niin teinit??? :?: Nähnyt ja tiedän aika monella yli kolmekymppisellä tummat takalasit. Sukulaisellakin on koiran takia Volvossa tummat takalasit, ikää 35v ja teineys kaukana siitä hemmosta. :!:
Jos on korviaan myöten kusessa kannatta pitää suunsa kiinni.
Vastaa Viestiin