Näin.
Saattaa tulla vähän myöhään kun kohtahan (kohta ja kohta) se tiedetään, mutta laitetaan nyt kuitenkin.
(ja tässä ei tarkoiteta niitä kiina 9-3:sia )
Kyllä tuo jatkuu jollain muotoa, ei vaan tiedä koska ja kuinka.
SAABeilla ajoa vuodesta -72 alkaen
rapakaari(at)gmail piste com, 0viisi04917511
Saab 9-5 2.3TA Aero sedan -07, Saab 9000i CS 2.0 man -98
MR-Saab 96L -77, Laikka-avo 99 -76, Dacia Logan Van 1.5 dCi -12
Jäsen #6056
Kuvioissa mukana myös:
Saab 9-5 2.0T Business -99/00 Stage1 Aero-look BioPower (ex-auto)
Saab 9-5 2.3t SE -98/99 (myyty)
Saab 9-5 2,3T Aero 2001 (myyty)
Saab 900S -90 stage1 BioPower (myyty)
Sebardi kirjoitti:Eikö olisi ihanaa kun omistajuus palaisi siihen mitä se alunperin oli silloin kun SAAB oli SAAB
Ruotsin valtio on selväsanaisesti sanonut EI.
Se olisi kyllä hyvä juttu, että palattaisiin ihan oikeasti alkuperään (eli lentokoneenvalmistukseen ennen autoihin sekaantumista).
Tuskin onnistuu Gripenin kanssa töihin meno?
Sebardi #4526 Saab 900 T 16 -88 Saab 9-3 t E85 -02