![Kuva](http://i.gyazo.com/e9b052996ab70b7b4000ddc450e02a83.png)
![Kuva](http://i.gyazo.com/08917276f9b03c25ab60ad01d30cac66.png)
![Kuva](http://i.gyazo.com/d7395414908372a9e7630c8be7230010.png)
^älkää kiinnittäkö huomioo pimeeseen takavaloon, ei oo huoltoaikaa kerenny varaamaan...
![Embarassed :oops:](./images/smilies/icon_redface.gif)
Pahoittelut kännykkälaadusta...
![Rolling Eyes :roll:](./images/smilies/icon_rolleyes.gif)
Edit: pari kännykkäkuvaa vaihdettu laadukkaampiin versijoihin...
Kyllä kiinnostaa ainakin toista Viiru-kuskia..pvdriver kirjoitti:Kirjoitellaanhan vaikkei ketään kiinnostakkaan:
Sitten alkoi ärsyttää apurungon kolahtelu montuissa, kiihdytyksissä ja jarrutuksissa, alkoi kuulostaa jo todella pahalta. Ei yllättänyt yhtään että suurinosa puslista lähti nostamalla pois holkeistaan, siis vulkanoinnista irronneet.Näillä kilometreillä aika tavallista. Tilalle PCS:n kautta polyuretaaniset, ja luonnollisesti samalla vaivalla vakaajaan. Romut kasaan ja kovaa ajoa, kolahtelu loistaa poissaolollaan ja jämäkkyyttä tuli lisää. Huomionarvoisena seikkana jarrutuntuma muuttui täsmällisemmäksi, ilmeisesti väljillä heloilla ensin hidastui apurunko ja sitten vasta muu auto...
Koko työmaahan meni kuutisen tuntia, suhteellisesti suurin osa apurungon heloitukseen prässissä...
Elämän jälkiä autoon tuotti mopoilijan raapaisu etunurkkaan. Vielä ei ole mitään järkevää päivitystä tullut tuohon keulaan keksittyä, tulisiko ehkä talven aikaan touhuiltua ehjä orkkispuskuri keulalle vai jotain muuta?Lampunpesurit jouduin jättämään pois käytöstä tulppaamalla letkun pumpun jälkeen, muuten tyhjentyi pesunestesäiliö päivässä tuon osumassa hajonneen pesulaitteen kautta.
Ei tämän luotettavampaa käyttöautoa voi olla? Mutta niinhän ne toisilla rautakangetkin katkeaa...