Osaset:
-MS1 HiRes koodilla
-1 kpl Siemens Deka 006 (630cc/min @ 3bar)
-TPS (Suzuki GSX-R)
-custom alumutka suutintukilla ja dumpilla
Ruisku löysi paikan ennen kaasuläppää custom-made mutkasta. Samaan mutkaan on istutettu Paten dumppi. Bensa suutintukkiin on varastettu k-jetin starttiruiskun lähdöstä tuplabanjolla. Bensanpaineet on luokkaa 5.0-5.5 bar, joten suuttimen tuotto on vähintäänkin riittävä. Vaikka suutin onkin kaukana ja kaasuläpän takana ei rikastuksessa ole huomattavaa viivettä ja systeemi toimii muutenkin vallan mainiosti.
Bensan lähtö tukille:
![Kuva](http://www.students.tut.fi/~harkoner/kuvia/banjo.jpg)
Custom-mutka, tukki ja dumppi:
![Kuva](http://www.students.tut.fi/~harkoner/kuvia/tukki.jpg)
TPS:n asentaminen k-jetin vakioon läppäkoteloon oli melko yksinkertaista. Sopiva paikka löytyi kotelon kyljestä, lohkon puolelta. Anturille tehtiin asennuslevy 3mm paksusta muovista. Levy kiinnitettiin kahdella 6mm pultilla, joille löytyi sopivat valu-ulokkeet kotelon kyljestä. Ulokkeisiin työstettiin 5mm reiät ja tehtiin 6mm kierteet. Kaasuläpän akselin pää työstettiin TPS:in sopivaksi.
![Kuva](http://www.students.tut.fi/~harkoner/kuvia/tps.jpg)
Bensakarttojen säätöön käytettiin TunerStudiota ja sen autotune-ominaisuutta. Ruiskautuksia annetaan 2 per koneen kierros. Req fuel säädettiin käsin arvoon 1.8, jotta VE-kartan arvot saatiin sopivalle välille.
Tavoite AFR-kartta näyttää tältä:
![Kuva](http://www.students.tut.fi/~harkoner/kuvia/target_afr.jpg)
Alla on vielä kuva VE-kartasta.
![Kuva](http://www.students.tut.fi/~harkoner/kuvia/ve.jpg)
Kyllä kulkee ja bensa maistuu!
![Twisted Evil :twisted:](./images/smilies/icon_twisted.gif)