Taka-akseli istuu nyt hienosti paikoillaan. 95% pulteista uusittiin ja kaikki liitokset tehtiin kuparitahnan kanssa. Uusi polttoainesuodatin vaihdettiin myös samalla.
Akseli tunkattiin ajokorkeuteen ja liitokset kiristettiin. Valmiiksi hommatut lesjöförssit heitin paikalleen.
Kuskinpuolen iskari vaihtui myös, mutta aikaa meni reippaat 3h. Ei ihan heti viitsi uudestaan vaihtaa.
![Kuva](http://jayjay.kuvat.fi/kuvat/Saab+900+T16+PrOjEcT/IMG_20140228_000257.jpg/_bigthumb.jpg)
Vetarintunnelin sain myös kuntoon, kuvat kertokoon enemmän.
![Kuva](http://jayjay.kuvat.fi/kuvat/Saab+900+T16+PrOjEcT/IMG_20140302_205542.jpg/_bigthumb.jpg)
![Kuva](http://jayjay.kuvat.fi/kuvat/Saab+900+T16+PrOjEcT/IMG_20140302_224629.jpg/_bigthumb.jpg)
![Kuva](http://jayjay.kuvat.fi/kuvat/Saab+900+T16+PrOjEcT/IMG_20140303_215949.jpg/_bigthumb.jpg)
![Kuva](http://jayjay.kuvat.fi/kuvat/Saab+900+T16+PrOjEcT/IMG_20140304_193200.jpg/_bigthumb.jpg)
Nakutusledin asensin ja kolvailin 900aero apc modin.
![Kuva](http://jayjay.kuvat.fi/kuvat/Saab+900+T16+PrOjEcT/IMG_20140304_220214.jpg/_bigthumb.jpg)
Pikkuhiljaa alkaa valoa näkyä tunnelin päässä...
![Cool 8)](./images/smilies/icon_cool.gif)