Auto ostohetkellä:

Ostaessa autohan oli siis täysin vakiokuntoinen 1.8t Linear, ja mittarissa oli ostohetkellä n 170tkm. Oston jälkeen autossa ilmeni bypassin kalvon repeämä, jonka remontin liike kustansi josta auto ostettiin.
Ensimmäisiä päivityksiä autoon:


Eli saabin logot tuli teipattua hiilikuitu teipillä (mallia Biltema


Sitten autoon saatiinkin jo ahtomittaria paikoilleen jotta nähdään mitä siellä sykkyrässä oikein tapahtuu

Kesän mittaan autoon asennettiin perus stage 1 softa jonka jälkeen meno muuttu paljon paremmaksi ja kulutusta saatiin huomattavasti alemmas.

Sitten alettiin taas muokkaamaan autoa ulkoapäin, ja autoon asennettiinkin Cupran lippa joka istuu omaan silmään varsinkin hyvin, ja värikin sattui vielä tuon linearin ämpärimuovin kanssa erittäin hyvin!


Sitten alkoikin jarrusatuloiden maalaus punaiseksi. Maalauksen jälkeen ajattelin että ehkä ne keltaiseksi olisi pitänyt maalata


Vilkut sai tummaa kalvoa päälle.


Maskiin samaa hiilikuituteippiä jota logoissa.

Ja sitten oma suosikkimuutokseni. Sumareihin kusikalvot!

Sitten käytiinkin taas sisustan kimppuun:


Sisustan ilmettä tuli kohennettua hiilikuituteipillä, sillä ennen auton liikkeeseen tuloa auton omisti nainen ja oli raapinut kynsillä sisustan osia.

Sitten aloinkin haluamaan parempaa äänimailmaa jotka saatiin tällä:

Eli simmonsin takavaimentimella


Lumet tuli ja autoon tuli talvilook:


Eli talvella alla pyörii nyt kisapellit

Sitten pientä ulkoista muutosta autoon saatiin lisäämällä tarroja ja asentamalla hinauskoukku ja maalaamalla se punaiseksi:

Takalasiinkin tuli muutama tarra mutta niistä lisään kuvat kunhan tulee muistettua räpsästä ne niistä!
Sitten tuli myytyä vanhat kesävanteet ja haettua uutta tilalle:


Eli alle tulee kesäksi Inter Actionit. edessä 18x8 ja takana 18x9.
Tuli myös testattua vielä että paljonko ensi kesäksi pitää madaltaa, ja tulin siihen päätökseen että -45mm madallus olisi tulossa kesäksi. Sillä vakiojousilla ja uusilla vanteilla on aikas traktori


Ja sitten loppuun muutama fiilistelykuva:


