Saab 9000 Aero MY1996 pelastus
Saab 9000 Aero MY1996 pelastus
Moikka! Tällainen tonnari tuli haettua Helsingistä muutama viikko sitten. Näky oli lohduton, kun paikalliselle Shellille päästiin. Auto käyntiin ja kuuntelua. Ihan ok käy, jakopää yllättävän hiljainen, mutta joku ylimääräinen saundi kantautui korviin, kenties vesipumppu?
Noh, ei muuta kuin ovi kiinni ja koeajolle, ensimmäinen huomio ahtomittariin, se on kuollut! Ja kulkupuoli aika laimeaa. Kilsan koeajon jälkeen takaisin Shellille! Konepelti auki ja huomasin, että alipaineletkut ihan orkkis-shittiä! Revin kaksi metriä p*skaa letkua irti konehuoneesta. Mistä uutta letkua tilalle? No, tietenkin pissapojan letkua konepellistä tilalle!
Tässä vaiheessa omistaja kysyi, että missä h*lvetin korjaamossa olen töissä? Vuodot tilkittynä tehtiin kaupat ja matka raumalle sujui mukavasti pilottipenkit hyväillessä persustaa.
Maanantai aamuna takaisin töihin. Tilaukseen lähti lämppärin puhallin ja varmuudeksi lämppärin kenno. (Puhallin ei siis toiminut lainkaan). Rakennusaikaa leimalle alle kaksi viikkoa. Tämä aika kului nopeasti ja uutta tuli laitettua
-lämppärin puhallin+säädinyksikkö
-kenno
-raitisilmansuodatin
-kaikki alipaineletkut
-valojen releet
-ohjaustehostimen pumppu
-moniurahihna+rullat
-etulevyt ja palat
-moottoriöljyt+suodatin
-sytytystulpat
-ilmansuodatin
Tässä kunnossa leimalle 29.9 ja laakista läpi!
Kunnostus jatkuu ulkokuoressa ja seuraavaksi uusitaan lokarit, spoileri ja maski. Sen jälkeen kiiloituskone käymään! Paljon tehty, paljon tekemättä, mutta ajolleen aivan upea laite!
Ilmastoinnin vuotava letku paikannettu ja uusi saapui tänään! Viikonloppuna toimii jopa ilmastointikin!
Nii juu, uudet rekkarikilvetkin paikoillaan, ei vielä kuvissa.
Pari kuvaa:
Noh, ei muuta kuin ovi kiinni ja koeajolle, ensimmäinen huomio ahtomittariin, se on kuollut! Ja kulkupuoli aika laimeaa. Kilsan koeajon jälkeen takaisin Shellille! Konepelti auki ja huomasin, että alipaineletkut ihan orkkis-shittiä! Revin kaksi metriä p*skaa letkua irti konehuoneesta. Mistä uutta letkua tilalle? No, tietenkin pissapojan letkua konepellistä tilalle!
Tässä vaiheessa omistaja kysyi, että missä h*lvetin korjaamossa olen töissä? Vuodot tilkittynä tehtiin kaupat ja matka raumalle sujui mukavasti pilottipenkit hyväillessä persustaa.
Maanantai aamuna takaisin töihin. Tilaukseen lähti lämppärin puhallin ja varmuudeksi lämppärin kenno. (Puhallin ei siis toiminut lainkaan). Rakennusaikaa leimalle alle kaksi viikkoa. Tämä aika kului nopeasti ja uutta tuli laitettua
-lämppärin puhallin+säädinyksikkö
-kenno
-raitisilmansuodatin
-kaikki alipaineletkut
-valojen releet
-ohjaustehostimen pumppu
-moniurahihna+rullat
-etulevyt ja palat
-moottoriöljyt+suodatin
-sytytystulpat
-ilmansuodatin
Tässä kunnossa leimalle 29.9 ja laakista läpi!
Kunnostus jatkuu ulkokuoressa ja seuraavaksi uusitaan lokarit, spoileri ja maski. Sen jälkeen kiiloituskone käymään! Paljon tehty, paljon tekemättä, mutta ajolleen aivan upea laite!
Ilmastoinnin vuotava letku paikannettu ja uusi saapui tänään! Viikonloppuna toimii jopa ilmastointikin!
Nii juu, uudet rekkarikilvetkin paikoillaan, ei vielä kuvissa.
Pari kuvaa:
Autot nyt:
-Audi A6 3.0TDI Q, 2013, Ford Mustang Mach1-69 408W 600+ HP, Peugeot 205 1.9GTI Cabrio. Volvo 240 GL B200F 1989 ja Volvo 240 GL B230F 1990 Museointi menossa.
-Audi A6 3.0TDI Q, 2013, Ford Mustang Mach1-69 408W 600+ HP, Peugeot 205 1.9GTI Cabrio. Volvo 240 GL B200F 1989 ja Volvo 240 GL B230F 1990 Museointi menossa.
Re: Saab 9000 Aero MY1996 pelastus
Hienoa, että tämäkin peli sai lisää elinaikaa Täälä Projektit osiolla on muutenkin ihmeen vähän CS-Aeroja Putkesta päätellen ei taida vielä olla yhtään stagetusta kiinni Onnea rojektiin.
#3628
Saab 9-3 NG 1,9TDi -08 | Saab 9-3 SE 2.0t 5D -02 | Saab 9-3 Cabriolet -99
Saab 9000 CS -93 2,3i VA | Saab 9000 CDE -94 VA I Saab 9000 CSE -92 VA
*Harvat autot osaavat puhua, mutta Turbo-Saabit osaavat edes viheltää;)*
Saab 9-3 NG 1,9TDi -08 | Saab 9-3 SE 2.0t 5D -02 | Saab 9-3 Cabriolet -99
Saab 9000 CS -93 2,3i VA | Saab 9000 CDE -94 VA I Saab 9000 CSE -92 VA
*Harvat autot osaavat puhua, mutta Turbo-Saabit osaavat edes viheltää;)*
Re: Saab 9000 Aero MY1996 pelastus
Kiitoksia! Liian hyvä purettavaksi, ainakin omasta mielestä. Ja ihan suomiauto on. Juu, ei oo stagetusta. Tänään tulee muutama lisäkuva. Iltapäivällä pääsee purkumaan etupäästä lokarit ym.
Autot nyt:
-Audi A6 3.0TDI Q, 2013, Ford Mustang Mach1-69 408W 600+ HP, Peugeot 205 1.9GTI Cabrio. Volvo 240 GL B200F 1989 ja Volvo 240 GL B230F 1990 Museointi menossa.
-Audi A6 3.0TDI Q, 2013, Ford Mustang Mach1-69 408W 600+ HP, Peugeot 205 1.9GTI Cabrio. Volvo 240 GL B200F 1989 ja Volvo 240 GL B230F 1990 Museointi menossa.
Re: Saab 9000 Aero MY1996 pelastus
Autot nyt:
-Audi A6 3.0TDI Q, 2013, Ford Mustang Mach1-69 408W 600+ HP, Peugeot 205 1.9GTI Cabrio. Volvo 240 GL B200F 1989 ja Volvo 240 GL B230F 1990 Museointi menossa.
-Audi A6 3.0TDI Q, 2013, Ford Mustang Mach1-69 408W 600+ HP, Peugeot 205 1.9GTI Cabrio. Volvo 240 GL B200F 1989 ja Volvo 240 GL B230F 1990 Museointi menossa.
Re: Saab 9000 Aero MY1996 pelastus
Autot nyt:
-Audi A6 3.0TDI Q, 2013, Ford Mustang Mach1-69 408W 600+ HP, Peugeot 205 1.9GTI Cabrio. Volvo 240 GL B200F 1989 ja Volvo 240 GL B230F 1990 Museointi menossa.
-Audi A6 3.0TDI Q, 2013, Ford Mustang Mach1-69 408W 600+ HP, Peugeot 205 1.9GTI Cabrio. Volvo 240 GL B200F 1989 ja Volvo 240 GL B230F 1990 Museointi menossa.
Re: Saab 9000 Aero MY1996 pelastus
Autot nyt:
-Audi A6 3.0TDI Q, 2013, Ford Mustang Mach1-69 408W 600+ HP, Peugeot 205 1.9GTI Cabrio. Volvo 240 GL B200F 1989 ja Volvo 240 GL B230F 1990 Museointi menossa.
-Audi A6 3.0TDI Q, 2013, Ford Mustang Mach1-69 408W 600+ HP, Peugeot 205 1.9GTI Cabrio. Volvo 240 GL B200F 1989 ja Volvo 240 GL B230F 1990 Museointi menossa.
Re: Saab 9000 Aero MY1996 pelastus
Mukava nähdä näitäkin välillä täällä palstalla eikä aina vain osina myynnissä olevina
Saab 9000 2.0t -97 Jubileum Stage X
Bmw E53 X5 2002
Saab 9000 2.0i -96
Saab 9000 2.0tA sport -98
Bmw E53 X5 2002
Saab 9000 2.0i -96
Saab 9000 2.0tA sport -98
Re: Saab 9000 Aero MY1996 pelastus
Autot nyt:
-Audi A6 3.0TDI Q, 2013, Ford Mustang Mach1-69 408W 600+ HP, Peugeot 205 1.9GTI Cabrio. Volvo 240 GL B200F 1989 ja Volvo 240 GL B230F 1990 Museointi menossa.
-Audi A6 3.0TDI Q, 2013, Ford Mustang Mach1-69 408W 600+ HP, Peugeot 205 1.9GTI Cabrio. Volvo 240 GL B200F 1989 ja Volvo 240 GL B230F 1990 Museointi menossa.
Re: Saab 9000 Aero MY1996 pelastus
Autot nyt:
-Audi A6 3.0TDI Q, 2013, Ford Mustang Mach1-69 408W 600+ HP, Peugeot 205 1.9GTI Cabrio. Volvo 240 GL B200F 1989 ja Volvo 240 GL B230F 1990 Museointi menossa.
-Audi A6 3.0TDI Q, 2013, Ford Mustang Mach1-69 408W 600+ HP, Peugeot 205 1.9GTI Cabrio. Volvo 240 GL B200F 1989 ja Volvo 240 GL B230F 1990 Museointi menossa.
-
- "Turbo"
- Viestit: 213
- Liittynyt: Ti Elo 03, 2010 14:09
- Paikkakunta: Ii
Re: Saab 9000 Aero MY1996 pelastus
Peukkua täältäkin!! Tuo punainen väri on sairaan hyvän näkönen tonnarissa
Saabiton mies since 7/2022
Re: Saab 9000 Aero MY1996 pelastus
Kyllä kun jaksoi vahata aina silloin tällöin, tuo näköinen oli väri vielä kun minulta lähti.
Mittarissa ei ollut kyllä vasta kuin vähän yli 50tkm.
http://cl.ly/image/1l2l3o2Y2L0q
Mittarissa ei ollut kyllä vasta kuin vähän yli 50tkm.
http://cl.ly/image/1l2l3o2Y2L0q
NG 9³ 2,0t Cab -05 M5 Silver met. Aero-Griffin Look. Nevs 9³ Aero -14 (-15) A6 Jet Black met.
Saabisti vuodesta -75. #6700. MB E- All-Terrain 4-Matic -19 Cavansite Blue met.
Saabisti vuodesta -75. #6700. MB E- All-Terrain 4-Matic -19 Cavansite Blue met.
Re: Saab 9000 Aero MY1996 pelastus
Taisinpa tehdä tänään tästä autosta kaupat:)
Jäsen: #2563
99GL-76, 99GLS-79, 90-86, 900NG-94, 9000 2,3T-92, 9000 2,0t-98 A50, 9000 2,0t-96, 900NG CAB-2000, 9000 Aero-MY96, Ford Transit 310 H3/L3-2015, Fiat 500, 11.
99GL-76, 99GLS-79, 90-86, 900NG-94, 9000 2,3T-92, 9000 2,0t-98 A50, 9000 2,0t-96, 900NG CAB-2000, 9000 Aero-MY96, Ford Transit 310 H3/L3-2015, Fiat 500, 11.
Re: Saab 9000 Aero MY1996 pelastus
Autot nyt:
-Audi A6 3.0TDI Q, 2013, Ford Mustang Mach1-69 408W 600+ HP, Peugeot 205 1.9GTI Cabrio. Volvo 240 GL B200F 1989 ja Volvo 240 GL B230F 1990 Museointi menossa.
-Audi A6 3.0TDI Q, 2013, Ford Mustang Mach1-69 408W 600+ HP, Peugeot 205 1.9GTI Cabrio. Volvo 240 GL B200F 1989 ja Volvo 240 GL B230F 1990 Museointi menossa.
Re: Saab 9000 Aero MY1996 pelastus
On se vaan per***een ihana auto ajaa.
Jäsen: #2563
99GL-76, 99GLS-79, 90-86, 900NG-94, 9000 2,3T-92, 9000 2,0t-98 A50, 9000 2,0t-96, 900NG CAB-2000, 9000 Aero-MY96, Ford Transit 310 H3/L3-2015, Fiat 500, 11.
99GL-76, 99GLS-79, 90-86, 900NG-94, 9000 2,3T-92, 9000 2,0t-98 A50, 9000 2,0t-96, 900NG CAB-2000, 9000 Aero-MY96, Ford Transit 310 H3/L3-2015, Fiat 500, 11.