![Kuva](https://dl.dropboxusercontent.com/u/35364862/my95%20cabriolet/Femma/Photo%2019.12.2014%2013.01.20.jpg)
Kuitenkaa 20 e taksia asemalta Hervantaan en mieltänyt yhtään kalliiksi, vaan osaksi eeppistä matkaani.
Perillä oottikin uusi kone, (käytetty) ahdin, vaihteiston tukikumi, apurungon puslat, vesipumppu jne. Ns rahalla saa ja hevosella pääsee.
![Kuva](https://dl.dropboxusercontent.com/u/35364862/my95%20cabriolet/Femma/Photo%2019.12.2014%2016.24.47.jpg)
Eka startti jäi mieleen E85:n sitä vaikeuttaessa ja pian Coltti meniki ekalla sisäänajolenkille... Jälkikäteen jäi harmittaan kun kahdesta tarjotusta öljyvaihtoehdosta otin täyssynteettisen. Tosin lieneekö sillä suurta merkitystä, kun jokainen koulukunta tuntuu olevan oman tyylinsä vankka kannattaja. Sen jenkkiläisen kenkimismetodin mukaan synteettisillä öljyillä kenkimisestä ei ole hyötyä, ku on liian hyvää öljyä. No se juna tais mennä jo, vaikka voishan sinne viä 200 km jälkeenki varmaa mineraalit vaihtaa. Mä nyt kuitenki ohittelin suht rivakasti koko matkan Turkuun ja jarrun sijasta jurnutin moottorijarrulla... Ja muutenki renklasin vaihteita.
![Kuva](https://dl.dropboxusercontent.com/u/35364862/my95%20cabriolet/Femma/Photo%2019.12.2014%2020.37.23.jpg)
Lähemmäs neljän tonnin laskulle varmaa tuli vastinetta. Mittaris on nyt 239 tkm ja jos sen koittais ainaki sinne 500 tkm paikkeille rullata... Vaihteiston tukikumin vaihto poisti kenguruhypyn D:n kytkemisessä, mutta kyl se vaihteistopesä edelleen olemassaolostaan ärsyttävällä tavalla viestii. Vähä parempi kuitenki.