Tuli eilen ostettua purkuun ajateltu tonnari osiksi (vm92 2.3t CS.)
Ostos matkaan meni melki 5h suuntaansa joten paluumatkalla ajeltua päätin et tätä ei kyllä pureta koska tuntuikin yllättävän hyvältä
Toistaiseksi on mietinnässä et maalataanko ja laitetaan hienoksi ulkoo ja sisältä vai pitäskö "rönttä"näköisenä
Tekniikkaa on vähän laiteltu, ainakin aeron kytkin ja ahdin sekä JT:N 3" putkisto näkyis olevan, paremmin en ole vielä tutkinut et mitä muuta sieltä löytyy ja kulku puoli on mukavan ripee, tosin ajatuksena olis tuolle 300-350hp rakennella.
Mitäs tässä ny muuta tarinois kun kaikkee ny pyörii päässä, mut laitetaan nyt aloituskuvia
Onko mistä päin tuo tonnari? Täällä iisalmessa olen kiinnittäny tuollaiseen saman korimallin tonnariin huomiota jossa samalla lailla oli ovet vaaleamman vihreet kuin ite auto. Näky olevan monesti viereisellä kavulla missä ite asustelen
pullasorsa kirjoitti:Onko mistä päin tuo tonnari? Täällä iisalmessa olen kiinnittäny tuollaiseen saman korimallin tonnariin huomiota jossa samalla lailla oli ovet vaaleamman vihreet kuin ite auto. Näky olevan monesti viereisellä kavulla missä ite asustelen
Juu sama peli
Saab 9000 Aero vm97, Saab 9000CSE Jubileum 2.0t vm97
Onhan toi nyt sentään VDO, eli ei sen pitäisi ainakaan ihan pahinta kuraa olla. Jotkut ovat raportoineet tonnarin vakio-IC:stä n. 1,5bar paineilla irronneita päätyjä ja vakiosuuttimet voi olla aika limitillä jos hyrrä puskee ilmaa reilusti ylös asti. Tosin jos se tehtaan ahdin on, niin tuskin ihan järjettömästi työntää. Paljonko paineet laskee kierroksilla?
Salaisen agentin työ on vaivalloisempaa kuin trigonometristen yhtälöiden soveltaminen käytännön höpsismiin. -Agentti Tuplanolla
Juu noi 465cc suuttimet vois kiinnostaa jos ei oo uuden hintaset
Sitten olis seuraava suunnitelma:
1. suuttimet juuri nuo 465cc
2. cooleri vaihtoon
3. ilmamassamittarin vaihtoo?
4. uusi lastu päivitys
näillä varmaan hipotaan sit sitä 300hp tosin tuo ahdin ei taida piisata kun 280saakka... ?
Saab 9000 Aero vm97, Saab 9000CSE Jubileum 2.0t vm97