Nälkä kasvaa syödessä!
Nyt kun moottori on laitettu ja isompi turbo hommattu on aika suunnitella myös millä tämän voiman hallitsee niin että paikat kestää.
Asensin laatikon pestynä ja huuhdeltuna viggen kykällä, mutta kun projekti etenee ja saan rahaa kasaan. (perse aukinen duunari) hommaan quaifen lukon ja tutustun muutenkin laatikon sisuksiin paremmin, että ei tapahdu mitään pahaa. On varmasti seuraava heiko lenkki jos kunnolla ottaa pitoa kiihdytyksessä...
Vituttaa kerätä laatikon palasia ja pyyhkiä öljyä tieltä.
Pidän kytkimen loppuun asti. Jos on ihan ehdoton pakko niin laitan sintterilevyn.
Lisäksi otan asiaksi rakennella sen kuuspiste tuen eteen, hammastangon tuen ja takatuenan iskareiden väliin taakse tavaratilaan (kolmipiste)
bilsteinin tai konin alustasarjaa ja uretaania tulee normaalisti.
Lyhyempi vaihdeväli myös.
Nyt on myös hyvin hahmollaan öljy, vesikierto, huohotusputket/letkut, downpipe, GT30->T25->GT30 räpeltelyyn mahdollisimman helposti leimalle ja takaisin arkeen.
Laittelen kuvia kaikesta nakertelusta ja ratkaisuista, kun vaan ehdin ja saan tuunauksen liikkeelle.
NG900 -95 coupe 2.0 stage X "Aero" RE85, (tehon-nälkään). 400-800 hp.
OG900 -84 Aero, (museoleimaan).
OG-95 -06 Vector Sport 2.0 Biopower (käyttöauto).