Riston vanhojen Saabien projektit!
Re: Riston vanhojen Saabien projektit!
Kun tämä 99 tässä pikkuhiljaa lähestyy "maalia ", niin täytyy jo viritellä taas tuota 900 Iivari-projektia käyntiin? Kyselempäs taas kerran, löytyisikö keneltäkään tuota minun kauan etsimääni takapenkin istuin osaa?
Siis, etsinnässä olisi 2- tai 3-ovisen takaistuin? Kankaan väri ja tikkausmalli on tämän 4- tai 5- ovisen istuimen mukainen.
Olettepa jaksaneet kovasti lukea tällaisen vanhan ukon harrastuksia, kun katselee noita projektin lukijamääriä? Vaikka projektityöntekijä saa näin "Jussin aikoihin" taas yhden ikäkierroksen lisää, niin toivottavasti harrastus saa edelleen jatkua!
Siis, etsinnässä olisi 2- tai 3-ovisen takaistuin? Kankaan väri ja tikkausmalli on tämän 4- tai 5- ovisen istuimen mukainen.
Olettepa jaksaneet kovasti lukea tällaisen vanhan ukon harrastuksia, kun katselee noita projektin lukijamääriä? Vaikka projektityöntekijä saa näin "Jussin aikoihin" taas yhden ikäkierroksen lisää, niin toivottavasti harrastus saa edelleen jatkua!
Risto Suikkari #1260, Saabilla 1971 alkaen
Re: Riston vanhojen Saabien projektit!
Keskikesän juhlat on nyt juhlittu ja harrastus voi jatkua!
Kyllä tuo minun etsimäni takapenkin istuinosa on tiukassa? Olen sitä etsinyt jo toista vuotta, mutta eipä vaan ole osunut kohdalleni? Toisen värisiä tuntuu olevan markkinoilla, mutta tuollainen sininen on oikeasti vaikea tapaus!
Nyt olen kuitenkin tuolta http://www.Meluton.fi sivuilta akustointilevyjen kohdalta löytänyt tuon 99:sin ja Iivarin konepellin sisäpuolelle tulevan profiloidun äänieristeen. Samalta sivulta löytyi myös Iivarin lattiaan tuleva äänieriste, mikä on lähes samanlainen kuin siellä oli alunperin. Se löytyy taas kohdasta äänieristeet, nimellä Semi-vana. Näihin molempiin tuotteisiin saa tilattaessa myös liimapinnan ja se helpottaa asentamista paljon.
Huomenna saan sitten kotiin runsaasti jo aiemmin hankkimiani tavaroita, jotka ovat koukanneet Imatran kautta keski-Suomeen!
Mukava olisi ollut osallistua huomenna Suuriin Keski-Suomen potkuihin Jyväskylässä, mutta kyllä ukin on mentävä pojanpojan rippijuhliin Muurameen!
Kyllä tuo minun etsimäni takapenkin istuinosa on tiukassa? Olen sitä etsinyt jo toista vuotta, mutta eipä vaan ole osunut kohdalleni? Toisen värisiä tuntuu olevan markkinoilla, mutta tuollainen sininen on oikeasti vaikea tapaus!
Nyt olen kuitenkin tuolta http://www.Meluton.fi sivuilta akustointilevyjen kohdalta löytänyt tuon 99:sin ja Iivarin konepellin sisäpuolelle tulevan profiloidun äänieristeen. Samalta sivulta löytyi myös Iivarin lattiaan tuleva äänieriste, mikä on lähes samanlainen kuin siellä oli alunperin. Se löytyy taas kohdasta äänieristeet, nimellä Semi-vana. Näihin molempiin tuotteisiin saa tilattaessa myös liimapinnan ja se helpottaa asentamista paljon.
Huomenna saan sitten kotiin runsaasti jo aiemmin hankkimiani tavaroita, jotka ovat koukanneet Imatran kautta keski-Suomeen!
Mukava olisi ollut osallistua huomenna Suuriin Keski-Suomen potkuihin Jyväskylässä, mutta kyllä ukin on mentävä pojanpojan rippijuhliin Muurameen!
Risto Suikkari #1260, Saabilla 1971 alkaen
Re: Riston vanhojen Saabien projektit!
Kesän vauhtiviikot alkavat helpottaa, lastenlasten hoitoviikot ovat takana. Sain myös poikani kesän moottoripyöräretkeltään (n.10000km, Venäjä, Georgia, Armenia, Turkki, Bulgaria, Romania, Unkari, Slovakia, Puola, Liettua, Latvia, Viro)0 ehjänä ja terveenä takaisin kotiinsa, niin kesän jännärit on nyt ohi.
Nyt pääsen jatkamaan touhujani 99:sin kanssa. Ekana on tuon oikea takapuolen verhoilun korjaaminen. Sen jälkeen puran molempien ovien alareunat pientä fiksailtua varten. Sitten palaankin tämän mieliharrastukseni, maalaamisen, pariin! Siis tämä homma on edelleen oikeasti jostain syystä tosi vaikeaa? Tuo vaikeus varmaan johtuu malttamattomuudestani ja siitä, että yritän laittaa kerralla liian paksun kerroksen maalia. Saas nähdä kuinka nyt sitten tällä kerralla onnistuu, kun yritän saada tuon konehuoneen maalaukset loppuun? Tällä suunnitelmalla mennään eteenpäin.
Nyt pääsen jatkamaan touhujani 99:sin kanssa. Ekana on tuon oikea takapuolen verhoilun korjaaminen. Sen jälkeen puran molempien ovien alareunat pientä fiksailtua varten. Sitten palaankin tämän mieliharrastukseni, maalaamisen, pariin! Siis tämä homma on edelleen oikeasti jostain syystä tosi vaikeaa? Tuo vaikeus varmaan johtuu malttamattomuudestani ja siitä, että yritän laittaa kerralla liian paksun kerroksen maalia. Saas nähdä kuinka nyt sitten tällä kerralla onnistuu, kun yritän saada tuon konehuoneen maalaukset loppuun? Tällä suunnitelmalla mennään eteenpäin.
Risto Suikkari #1260, Saabilla 1971 alkaen
-
- "Hirsch"
- Viestit: 704
- Liittynyt: Ma Elo 06, 2012 10:25
- Paikkakunta: Iisalmi
Re: Riston vanhojen Saabien projektit!
Eikös se sanonta kuulu, että harjoitus tekee mestarin? Hyvää jälkeä siitä varmasti tulee taas kerran!
Ari #6007, "Kylän viimeinen Saabisti"
Re: Riston vanhojen Saabien projektit!
Eilen Kainuussa oli ihmeellinen kuiva päivä ja se piti sitten hyödyntää noille arkiautoille! Niinpä myllytin ja vahasin tuon arkiautoni ja peräkärrin veturini! Ihan kiilteleväksi nuo tulivat!
Tänään onkin tullut taivaan täydeltä vettä ja olenkin askaroinut tuon 99:sin kimpussa. Siinä löytyi ongelma lämmityslaitteen kiertokytkimestä? Kääntäessä kytkin ei jäänyt paikalleen? No ei muuta kuin kytkimen säätömekanismit esille, ja sieltä se ongelma löytyi?
Tuossa kuvan keksellä näkyy, että lämmönsäätimen vaijerinkiristin oli murtunut kokonaan irti ja kahden muunkin toiminnon kiristimet olivat osin jo murtuneet? Siis lisää ongelmia oli tiedossa! Sitten ei muuta kuin "Pelle Pelottoman" hommiin ja keksimään korjaus sarja ongelmille?
Siis, tein sellaisesta alumiinikulmasta uudet tuet noille vanhoille vaijerien kiristimille ja sai ne toimimaan sekä laitoin vaijereille vielä "varmuutta maksimoiden" nippusiteet toisiksi tuiksi.
Sitten olikin sisustuksen korjailu edessä! Oikeanpuolen takaikkunan alla oleva sivuverhoiluille oli edellisellä omistajalla päässyt eika kurjaan kuntoon? Löysin kuitenkin uudemman ja ehjän verhoilun tilalle.
No, nyt on sitten uusi verhoilu paikoillaa ja ihan hyvä siitä tuli!
Taas on päivän askartelut ohi. Olen tässä ihmetellyt, ettei tuota jo kauan etsimääni 900:sen takaistuinta vaan meinaa löytyä? Kumma juttu?
Huomenna pitänee sitten käydä suojauksia tekemään tuonne konehuoneen puolelle ja uskaltautua noihin minun aristelemien maalaushommien kimppuun?
Tänään onkin tullut taivaan täydeltä vettä ja olenkin askaroinut tuon 99:sin kimpussa. Siinä löytyi ongelma lämmityslaitteen kiertokytkimestä? Kääntäessä kytkin ei jäänyt paikalleen? No ei muuta kuin kytkimen säätömekanismit esille, ja sieltä se ongelma löytyi?
Tuossa kuvan keksellä näkyy, että lämmönsäätimen vaijerinkiristin oli murtunut kokonaan irti ja kahden muunkin toiminnon kiristimet olivat osin jo murtuneet? Siis lisää ongelmia oli tiedossa! Sitten ei muuta kuin "Pelle Pelottoman" hommiin ja keksimään korjaus sarja ongelmille?
Siis, tein sellaisesta alumiinikulmasta uudet tuet noille vanhoille vaijerien kiristimille ja sai ne toimimaan sekä laitoin vaijereille vielä "varmuutta maksimoiden" nippusiteet toisiksi tuiksi.
Sitten olikin sisustuksen korjailu edessä! Oikeanpuolen takaikkunan alla oleva sivuverhoiluille oli edellisellä omistajalla päässyt eika kurjaan kuntoon? Löysin kuitenkin uudemman ja ehjän verhoilun tilalle.
No, nyt on sitten uusi verhoilu paikoillaa ja ihan hyvä siitä tuli!
Taas on päivän askartelut ohi. Olen tässä ihmetellyt, ettei tuota jo kauan etsimääni 900:sen takaistuinta vaan meinaa löytyä? Kumma juttu?
Huomenna pitänee sitten käydä suojauksia tekemään tuonne konehuoneen puolelle ja uskaltautua noihin minun aristelemien maalaushommien kimppuun?
Risto Suikkari #1260, Saabilla 1971 alkaen
-
- "Saabisti"
- Viestit: 3983
- Liittynyt: Pe Syys 24, 2004 10:30
- Paikkakunta: Jämsä
- Viesti:
-
- "Viggen"
- Viestit: 597
- Liittynyt: Ke Heinä 13, 2011 22:51
- Paikkakunta: Pieksämäki
Re: Riston vanhojen Saabien projektit!
Kerran oli tässä projeksti osiossa puhetta noista 900i ja 900i specialin vuosimalleista, nyt löysin kateissa olevan hinnaston. my84 on pelkkä 900i ja my85 muuttuu jo specialiksi. Hintavia ovat olleet saabin malleista.
15.2.1984
99 GL 2D 77900mk
99 GL 5v 2D 80900mk
99 GL 5v 4D 85900mk
99 GL petro 2D 85900mk
900 GL 3D 92500mk
900 GL 4D 93500mk
900 GLi 5v 3D 104500mk
900 GLi 5v 4D 105500mk
900 GLi 5v 5D 109500mk
900i 5v 2D 109900mk
900 turbo APC 5v 3D 155500mk
900 turbo APC 5v 4D 158500mk
900 turbo 16 5v 4D 171000mk
900 turbo 16 aero 177000mk
900 CD turbo 213000mk
12/84
99 GL 2D 77300mk
99 GL 5v 2D 80300mk
99 GL 5v 4D 85300mk
99 special 2D 5v 89100mk
900 GL 3D 93500mk
900 GL 4D 92500mk
900 GLi 5v 3D 105800mk
900 GLi 5v 4D 104800mk
900 GLi 5v 5D 110800mk
900i 5v 2D 109300mk
900 turbo 3D 157400mk
900 turbo 4D 158400mk
900 turbo 5D 164400mk
900 turbo 16 4D 171200mk
900 turbo 16 5D 177200mk
900 turbo 16 aero 179100mk
900 CD finlandia 214500mk
14/84
99 GL 2D 77300mk
99 GL 5v 2D 80300mk
99 GL 5v 4D 85300mk
99 special 2D 5v 89100mk
90 2D 4v 81900mk
90 2D 5v 85500mk
900 3D 4v 96900mk
900 4D 4v 95900mk
900i 3D 110500mk
900i 4D 109500mk
900i 5D 115500mk
900i special 2D 116000mk
900 turbo 3D 162500mk
900 turbo 4D 163500mk
900 turbo 5D 169500mk
900 turbo 16 3D 177000mk
900 turbo 16 4D 178000mk
900 turbo 16 5D 184000mk
900 turbo 16 aero 184500mk
900 CD finlandia 223000mk
9000 T16 5D 199800mk 6/85
15.2.1984
99 GL 2D 77900mk
99 GL 5v 2D 80900mk
99 GL 5v 4D 85900mk
99 GL petro 2D 85900mk
900 GL 3D 92500mk
900 GL 4D 93500mk
900 GLi 5v 3D 104500mk
900 GLi 5v 4D 105500mk
900 GLi 5v 5D 109500mk
900i 5v 2D 109900mk
900 turbo APC 5v 3D 155500mk
900 turbo APC 5v 4D 158500mk
900 turbo 16 5v 4D 171000mk
900 turbo 16 aero 177000mk
900 CD turbo 213000mk
12/84
99 GL 2D 77300mk
99 GL 5v 2D 80300mk
99 GL 5v 4D 85300mk
99 special 2D 5v 89100mk
900 GL 3D 93500mk
900 GL 4D 92500mk
900 GLi 5v 3D 105800mk
900 GLi 5v 4D 104800mk
900 GLi 5v 5D 110800mk
900i 5v 2D 109300mk
900 turbo 3D 157400mk
900 turbo 4D 158400mk
900 turbo 5D 164400mk
900 turbo 16 4D 171200mk
900 turbo 16 5D 177200mk
900 turbo 16 aero 179100mk
900 CD finlandia 214500mk
14/84
99 GL 2D 77300mk
99 GL 5v 2D 80300mk
99 GL 5v 4D 85300mk
99 special 2D 5v 89100mk
90 2D 4v 81900mk
90 2D 5v 85500mk
900 3D 4v 96900mk
900 4D 4v 95900mk
900i 3D 110500mk
900i 4D 109500mk
900i 5D 115500mk
900i special 2D 116000mk
900 turbo 3D 162500mk
900 turbo 4D 163500mk
900 turbo 5D 169500mk
900 turbo 16 3D 177000mk
900 turbo 16 4D 178000mk
900 turbo 16 5D 184000mk
900 turbo 16 aero 184500mk
900 CD finlandia 223000mk
9000 T16 5D 199800mk 6/85
Ex: Saab 96-74 eka. Monta saabia. . Pojan 900i 2d -84. Omat, Musta 9-5 2.3 isoT A5 2007. Saab 9-3 1.8t biopower 2009. 9-5 aero sportcompi aut 2000 #5420
Re: Riston vanhojen Saabien projektit!
Kyllä nuo vanhat tiedot ovat jo tänään todella mielenkiintoisia ja nostalgisia asioita.
Kyllä minä tällä 99:llä olen hankkinut paljon ja turhia lisätöitä taitamattomuudellani! Mutta, kun sitä pitää itse yrittää kaikkia hommia tehdä, niin siksi näitä erehdyksiä matkallani on riittänyt. Niistä kaikista olen tietysti jotain oppinut. Tätä oppimista ja tiedonpolkujen etsintäähän tämä koko elämäni on ollut, niin oikeissa töissä kuin näissä harrastuksissakin.
Nyt kuitenkin alkaa lähestyä hetki, että kohta tilaan uudet kiiltävät kilvet tälle vuoden 1984 Saab 99 GL autolle. Nyt konehuone saa kelvata! Moottori käynnistyy kertanapsauksella ja käy mielestäni oikein nätisti.
Ulkopuolelta tuossa autossa on kyllä vielä kohtia jotka ei minua vielä tyydytä? Sen takia harkitsen vielä kummankin oven kanssa jatkohommia tai sitten vaihdan ihan ne kokonaa toisiksi, koska minulla on varastossa ovet tätä autoa varten olemassa. Silloin myös tietysti joudun maalauttamaan autoa isomminkin? Mutta nyt ollaan tälläisessä tilanteessa!
Nyt tämä saa sitten pikaisesti tallipaikan Keski-Suomesta ja kesän ulkoilutusvuoron saa -93 TurboS!
Auton nahkat pitää käsitellä ja nautiskella hieman turbon potkusta. En ole tuolla pariin vuoteen itse ajanutkaan ja viimekesänäkin auto ei käynyt tiellä kuin katsastusmatkan Jyväskylässä! Silloin ennen katsastusta pojanpoikani sai sillä hetken pyöritellä Nesterallin aikoina. Aika vähillä ajoillahan tämä on?
Kyllä minä tällä 99:llä olen hankkinut paljon ja turhia lisätöitä taitamattomuudellani! Mutta, kun sitä pitää itse yrittää kaikkia hommia tehdä, niin siksi näitä erehdyksiä matkallani on riittänyt. Niistä kaikista olen tietysti jotain oppinut. Tätä oppimista ja tiedonpolkujen etsintäähän tämä koko elämäni on ollut, niin oikeissa töissä kuin näissä harrastuksissakin.
Nyt kuitenkin alkaa lähestyä hetki, että kohta tilaan uudet kiiltävät kilvet tälle vuoden 1984 Saab 99 GL autolle. Nyt konehuone saa kelvata! Moottori käynnistyy kertanapsauksella ja käy mielestäni oikein nätisti.
Ulkopuolelta tuossa autossa on kyllä vielä kohtia jotka ei minua vielä tyydytä? Sen takia harkitsen vielä kummankin oven kanssa jatkohommia tai sitten vaihdan ihan ne kokonaa toisiksi, koska minulla on varastossa ovet tätä autoa varten olemassa. Silloin myös tietysti joudun maalauttamaan autoa isomminkin? Mutta nyt ollaan tälläisessä tilanteessa!
Nyt tämä saa sitten pikaisesti tallipaikan Keski-Suomesta ja kesän ulkoilutusvuoron saa -93 TurboS!
Auton nahkat pitää käsitellä ja nautiskella hieman turbon potkusta. En ole tuolla pariin vuoteen itse ajanutkaan ja viimekesänäkin auto ei käynyt tiellä kuin katsastusmatkan Jyväskylässä! Silloin ennen katsastusta pojanpoikani sai sillä hetken pyöritellä Nesterallin aikoina. Aika vähillä ajoillahan tämä on?
Risto Suikkari #1260, Saabilla 1971 alkaen
Re: Riston vanhojen Saabien projektit!
-84, 900 GL 3D 92500mk. Samaan aikaan Ruotsissa tämä malli kattoluukulla ja M5 man. maksoi 74000kr. Ilman kattoluukkua n. 70000kr.
NG 9³ 2,0t Cab -05 M5 Silver met. Aero-Griffin Look. Nevs 9³ Aero -14 (-15) A6 Jet Black met.
Saabisti vuodesta -75. #6700. MB E- All-Terrain 4-Matic -19 Cavansite Blue met.
Saabisti vuodesta -75. #6700. MB E- All-Terrain 4-Matic -19 Cavansite Blue met.
Re: Riston vanhojen Saabien projektit!
Se oli tänään sitten autonvaihtopäivä! Ajoin 99:sin Kainuusta Keski-Suomeen ja kyllä sillä sai hyvin nostalgista kyytiä! Auto toimi erinomaisesti ja nyt sitten kesäsäilöön! Illan suussa oikein aurinko hieman pilkahti, kun autojen tallinvaihto oli käynnissä.
Kyllä mie taidan olla aika hölmö tai muuten vaan yksínkertainen, kun resuan noiden vanhojen Saabien kanssa. Aatelkaas, en ole itse tällä Turbo Ässällä ajanut pariin vuoteen metriäkään ja auto on tien päällä kuin unelma! Edellinen ajokerta taisi olla pari kesää sitten Pro-carservisen potkuissa. Auto kulkee hyvin ja hienot nahkat sisällä, upea auto! Ihan oikeasti en oikein muistanutkaan kuinka hieno peli tämä on tiellä. No, nyt sitten nautiskellaan Kainuussa!
Kyllä mie taidan olla aika hölmö tai muuten vaan yksínkertainen, kun resuan noiden vanhojen Saabien kanssa. Aatelkaas, en ole itse tällä Turbo Ässällä ajanut pariin vuoteen metriäkään ja auto on tien päällä kuin unelma! Edellinen ajokerta taisi olla pari kesää sitten Pro-carservisen potkuissa. Auto kulkee hyvin ja hienot nahkat sisällä, upea auto! Ihan oikeasti en oikein muistanutkaan kuinka hieno peli tämä on tiellä. No, nyt sitten nautiskellaan Kainuussa!
Risto Suikkari #1260, Saabilla 1971 alkaen
Re: Riston vanhojen Saabien projektit!
Täytyy välillä tämä projekti kääntää nautintojen pariin! tänään täällä Kainuussa tuntuu olevan kesän kaunein päivä ja siksi kävin Turbo S:llä katselemassa hieman Kainuun kulttuurimaisemia.
Kyllä tuo punainen Saab 900 Turbo S näyttää kiiltelevän hienosti Kainuun meren Oulujärven rannalla, kuin Paltaniemen museotien varjossa kuin Eino Leino-talon kulttuurimaisemassakin!
Tämän auton parissa jatkuu projekti sitten sisäsiisteyden parissa. Tarkoituksenani on tehdä nahkasisustuksen vuosittainen huolto. Ensikuussa autolla on katsastus ja nyt tämä pikainen ajelu on tuonut esiin, että takimmainen äänenvaimennin menee uusiksi. Muuta ei olekaan tilauksessa tähän autoon. Eilen nostettiin tämä ylös ja pikakatselun seurauksena voisi kyllä taas auton alapuolen öljytä ja tietysti myös koteloihin lisäillä kotelosuojaa-ainetta, niin kestäisi ajankulua. Myös joitain jarruletkuja voisi vaihdella, mutta ne eivät ole tällä hetkellä vielä aivan akuutteja. Siis pientä puuhastelua riittää!
Kyllä tuo punainen Saab 900 Turbo S näyttää kiiltelevän hienosti Kainuun meren Oulujärven rannalla, kuin Paltaniemen museotien varjossa kuin Eino Leino-talon kulttuurimaisemassakin!
Tämän auton parissa jatkuu projekti sitten sisäsiisteyden parissa. Tarkoituksenani on tehdä nahkasisustuksen vuosittainen huolto. Ensikuussa autolla on katsastus ja nyt tämä pikainen ajelu on tuonut esiin, että takimmainen äänenvaimennin menee uusiksi. Muuta ei olekaan tilauksessa tähän autoon. Eilen nostettiin tämä ylös ja pikakatselun seurauksena voisi kyllä taas auton alapuolen öljytä ja tietysti myös koteloihin lisäillä kotelosuojaa-ainetta, niin kestäisi ajankulua. Myös joitain jarruletkuja voisi vaihdella, mutta ne eivät ole tällä hetkellä vielä aivan akuutteja. Siis pientä puuhastelua riittää!
Risto Suikkari #1260, Saabilla 1971 alkaen
Re: Riston vanhojen Saabien projektit!
^No johan on komea. Oilisiko tuota toista kuvaa mahdollista saada isompana?
OG900S MY91
OG9-5 Aero MY00
NG9-3 Aero MY05
OG9-5 Aero MY00
NG9-3 Aero MY05
Re: Riston vanhojen Saabien projektit!
No, miepäs kokeilen tuota kuvaa uusiksi? En osaa näitä tämän kummemmin laittaa?
Tuossa on vielä kotiportilta yksi aurinkokuva!
Tuossa on vielä kotiportilta yksi aurinkokuva!
Risto Suikkari #1260, Saabilla 1971 alkaen
Re: Riston vanhojen Saabien projektit!
Eilen ja tänään Turbo S joutui pienen sisäsiisteyskampanjan kohteeksi! Tässä kuvasarja kampanjan tuloksista:
Tässä puolet takapenkistä on saanut "Nahkis-käsittelyn".
Nyt luulis katsastus-sedälle kelpaavan? Mutta kyllä takapönttö on vielä vaihdettava varmuuden vuoksi! Tämä projekti jääkin hetkeksi lepäämään, koska pitää aloittaa taas nuo timpurin ja talomaalarin hommat. Hyvää keskikesää kaikille Saab-harrastajille!
Tässä puolet takapenkistä on saanut "Nahkis-käsittelyn".
Nyt luulis katsastus-sedälle kelpaavan? Mutta kyllä takapönttö on vielä vaihdettava varmuuden vuoksi! Tämä projekti jääkin hetkeksi lepäämään, koska pitää aloittaa taas nuo timpurin ja talomaalarin hommat. Hyvää keskikesää kaikille Saab-harrastajille!
Risto Suikkari #1260, Saabilla 1971 alkaen
-
- "Hirsch"
- Viestit: 704
- Liittynyt: Ma Elo 06, 2012 10:25
- Paikkakunta: Iisalmi
Re: Riston vanhojen Saabien projektit!
Kylläpä on taas mukavaa katseltavaa nämä kuvat!
Ari #6007, "Kylän viimeinen Saabisti"