Moni on ihmetellyt miksi projekteissa on niin vähän aero-tonnareita. Kannanpa kaikkien iloksi omat korteni kekoon. Tarkoituksena on pitää jonkinlaista muistiota, laittaa tonttu koriltaan alkuperäiseen kuntoon, sekä virittää lievästi.
Lähtökohta: Ostin heinäkuussa 2015 tällaisen etupuskurivammaisen aeron, koska halvalla sain.
![Kuva](https://lh3.googleusercontent.com/-pXXNqzbjcRI/VorTXsX8kfI/AAAAAAAADMg/oU8UqG3mrI4/s640-Ic42/20150712_102042.jpg)
Auto on siis manuaalivaihteinen, rakennettu 9/1993 ja vuosimallia 1994, eli ensimmäisiä lyhytlohko B234R:ia.
![Kuva](https://lh3.googleusercontent.com/-NQ34onTP2-o/VorRzZPfApI/AAAAAAAADNE/8bCKzqgBvaw/s640-Ic42/20150712_102022.jpg)
Kyseinen lotjake on tuotu Genevestä 2005, jonka ansiosta kori on jopa melko vähäruosteinen. Tekniikkakin tuntuu olevan hyvässä kunnossa ja voimaa löytyy. Kuitenkin syy miksi sain auton halvalla on tyyppivikabingosta löytyvät saabismit
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
-Ilmastointi antaa vain kuumaa tai kylmää
-Sisävaloista toimii vain ovivalot
-Vakionopeudensäädin ei toimi
-Kuskin penkinlämmitin ei toimi
-Apukuskin penkin selkänoja nousee toispuoleisesti
-Vaihdekeppi muistuttaa jo vähän soppakauhaa
-Lisäksi moottorin tukikumit ja pakoputki ovat nyt entisiä
-Auto on saanut pienen pusun keulaan, koska etupuskuri on vaihdettu vakio cs-malliseen
-Pieniä lommojakin on siellä täällä
Laitettavaahan tässä siis riittää enkä harmillisesti osaa tehdä kaikkea itse. Olen koneteekkari, mutta sähkövikojen korjaus tuntuu välillä aika hermoja raastavalta.
![Rolling Eyes :roll:](./images/smilies/icon_rolleyes.gif)
Katsotaan kuitenkin mitä saadaan aikaan...