Fiksailin Aeroa kesälomilla sen minkä kerkesin. Ehkä fiksuimmat asiat mitä puuhastelin olivat heijastinpaneelin ja merkkien uusiminen, pyyhkijöiden maalaaminen, kuskin oven lukon reedin vaihto ja penkin selkänojan säädön korjaus vanhalla kunnon puutarhaletku sekä klemmarit patentilla. Lisäksi tuli tehtyä kunnon pesu, vahaus ja moottoritilan pesu. Kuvat puhukoot puolestaan.
Moottoritila ennen pesua:
![Kuva](https://lh3.googleusercontent.com/-YBVx5kHRYzM/V6Hppjxoi7I/AAAAAAAAD_M/HMR8FL0Q-qUX2D1R_xjWo_aVcr8eB7jEwCCo/s640/IMG_20160801_150741.jpg)
Tonnari ei ole vedestä moksiskaan kunhan poistaa sytytyskasetin ja kuivaa tulppien ympäristön hyvin paineilmalla
Ja pesun jälkeen:
![Kuva](https://lh3.googleusercontent.com/-fY2s2qXmPNs/V6HpOpoWVVI/AAAAAAAAD_U/adxgAXfYqmkoZmmQBAb9e4DRr7VAOLzRQCCo/s640/IMG_20160801_202549.jpg)
Mitä sinne nyt enää vaihtaa kun on silikoniletkut, uretaanipuslat, t7 modit ja uusi paisuntasäiliö? Harkinnassa on poikkituki.
Ei tullut lähdettyä tonnaritapaamiseen niin pidettiin omat Leppävirralla Jubileen ja Aeron voimin
![Kuva](https://lh3.googleusercontent.com/-tMSpq_ny6no/V6HgOpTgElI/AAAAAAAAD-w/ZoYZ6dp1AyMREFTzVNbP0ZeXmyEiCHyPwCCo/s640/IMG_20160728_195959.jpg)
Eli muutama hevosvoima rivissä
Oikeastaan Aerossa ei ole enää muuta vikaa kuin sumuvalot eivät toimi, kattovalot eivät toimi ja vakionopeudensäädin ei toimi, vaikka vaihdoin boksin, poljinanturit ja alipainepumpun ehjiin. Olisi syytä katsoa maadoitukset. Vaihdekeppi vaihtuu parempaan kun jaksan purkaa keskikonsolin.
En oikein tiedä mitä tekisi odotellessa jakopää- ja kansiremppaa nyt 352tkm mittarissa. Kaikki nesteet, teräspunosjarruletkut ja laatikkoöljytkin ovat vaihtuneet. Nuo vanteet ja koko auto pitäisi kyllä ylimaalata jos haluaisi viimeisen päälle laittaa.