Välissä ei ole tapahtunut juurikaan mitään, mitä nyt tonnari pääsi oikein lavettikyydillä korjaamolle kun öljynpainevalo ei suostunut sammumaan normaaliin tapaan starttauksen jälkeen. Venttiilikoneisto ei pitänyt ääntä ja öljyä oli riittämiin, joten epäilys kääntyi keväällä vaihdettuun öp-anturiin, joka osoittautuikin vialliseksi ja oli myös vuotanut öljyä pihalle. Samalla reissulla meni anturin lisäksi öljyt vaihtoon, suurin piirtein kilometrilukemalla 270050.
Lisäksi keskuslukituksen kaukosäädin rupesi vittuilemaan sellaisella taajuudella, että vaihdoin lopulta suosiolla vara-avaimista varakaukosäätimen käyttöön. Sille toiselle täytyy näyttää kolvia jossain vaiheessa, vaati loppuaikoina lähes päivittäistä pattereiden irrotusta ja kiinnitystä toimiakseen, lisäksi välillä piti kesken kauppareissun tutustuttaa säädintä uudestaan autoon.
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
Kellari- ja ullakkokomeroita siivotessa keskitin kaikki auton osat ja työkalut yhteen paikkaan, ja eräästä painavasta muovikassista bongasin Pioneerin autovahvistimen. Liekö tuosta olisi apua mankan aux-puolen kovin rajattuun volyymiskaalaan? Radio- ja kasettipuolella siis mökää piisaa. mutta aux-liitännän kautta volyymi saa nykymusiikillakin olla reilusti kolmenkymmenen päälle, ja vanhimmilla levyillä maksimikaan (40) ei meinaa riittää kovemmassa nopeudessa. Vanha, mahdollisesti alkuperäinen Panasonic sopii valaistusta myöden kojelautaan kuin nyrkki silmään niin ei tekisi mieli vaihtaa...