B234 marinointi / Vator 22 Turbo
Re: B234 marinointi / Vator 22 Turbo
Puolisen tuntia ajeltiin vaan tyhjäkäyntihumppaa eestaas, kateltiin lämpöjä ja kokeiltiin vaihteita, toistaiseksi ihan hyvältä näyttää. Tyhjäkäynnilläkin vauhti on nykyisillä välityksillä ja potkureilla tosin aika kova, että noi laituroinnit on ainakin alkuun vähän jännempiä...
Re: B234 marinointi / Vator 22 Turbo
Rannassa käyty ja venepuolella lätinöitä
Re: B234 marinointi / Vator 22 Turbo
Hienosti näkyy saabeja kuvien taustalla
Mukavaa turinaa ja kuvia Vator-foorumilla. Ja eikun vene komiaan plaaniin, ja jotkut automerkit paaliin
Mukavaa turinaa ja kuvia Vator-foorumilla. Ja eikun vene komiaan plaaniin, ja jotkut automerkit paaliin
Sininen Saab 9-3, '99
Re: B234 marinointi / Vator 22 Turbo
Peukkuja
Sami Räihä #1910
Patonki alla
Ex: 9³ SC Vector 2.0T A6 XWD eLSD MY09, 9³ SC Vector 2.0t BioPower MY07, 9⁵ Aero Wagon MY02, 9000 CSE 2.3T MY96, 900i8A MY85, 99 MY83
Patonki alla
Ex: 9³ SC Vector 2.0T A6 XWD eLSD MY09, 9³ SC Vector 2.0t BioPower MY07, 9⁵ Aero Wagon MY02, 9000 CSE 2.3T MY96, 900i8A MY85, 99 MY83
Re: B234 marinointi / Vator 22 Turbo
Aika huikeeta, että yhdellä koneella ja noin maltillisilla jengoilla nousee ja menee nättiä matkavauhtia! Vielä kun saat molemmat koneet toimimaan ja imulämmöt kuriin niin mennään tarvittaessa aika haipakkaa..
NG 900 2.0t Cabriolet -95, exät: 9-5 Turbo pilot 2.0t -07, ja 9-5 Aero Wagon -04 sekä 9-3 Sport Business 2.0t -00
Re: B234 marinointi / Vator 22 Turbo
Kyllä noissa talkoissa molemmat koneet oli mukana, ykkönen tuli vaan sen muutama sata jengaa takamatkalla, kun oli mekaaninen este kaasuvivustossa koneen puolella joka huomattiin vasta kun rannassa ihmeteltiin liikeratoja. Mutta sen verran jäljessä tosiaan että synkkaan ei saanut. Ahdot pyöri molemmissa koneissa 0,4-0,6 välillä mittarien mukaan.Cona kirjoitti:Aika huikeeta, että yhdellä koneella ja noin maltillisilla jengoilla nousee ja menee nättiä matkavauhtia! Vielä kun saat molemmat koneet toimimaan ja imulämmöt kuriin niin mennään tarvittaessa aika haipakkaa..
Re: B234 marinointi / Vator 22 Turbo
No mä jo vähän ihmettelinkin kun katoin peräaaltoa.
Meinasitko vetää imuputket kajuuttaan vai viedä jotain kautta raikkaaseen?
Meinasitko vetää imuputket kajuuttaan vai viedä jotain kautta raikkaaseen?
NG 900 2.0t Cabriolet -95, exät: 9-5 Turbo pilot 2.0t -07, ja 9-5 Aero Wagon -04 sekä 9-3 Sport Business 2.0t -00
Re: B234 marinointi / Vator 22 Turbo
Nostetaan ne tohon avotilan sivuille, jäävät sitten verhouspaneelien taakse ja ulkolaitaan sivuille puhkastaan tonne taakse jossain vaiheessa reiät ritilöitä varten.
Re: B234 marinointi / Vator 22 Turbo
Kolmisen tuntia ajettu testihumppaa, venepuolella tarkemmat lätinät.
Re: B234 marinointi / Vator 22 Turbo
Pakolämpömittarit ei toimi oikein loogisesti ja toinen tykkää nollaantua itekseen, no sitä saa kun kiinalaista ostaa. Vaan nuo oli ainoat mitä pari vuotta sitten löysin pitkällä anturilla. Miltei kaikki kun oli mitoitettu auton konehuoneesta kojelaudalle ja noita ei ymmärtääkseni voi jatkaa.
Nyt jos jollain tulee mieleen hyvä pakolämpömittari ja pitkä anturi, siis luokkaa 5-6m nyt ainakin, kun ei aivan suoraan saa sitä karvaa tuolla kulkemaan, niin saa kertoa.
Nykyiset mittapäät on vedetty sovitekappaleella ahtimen laipan ja pakosarjan väliin, joten iloinen asia olis jos tuohon samaan reikään menis....
Nyt jos jollain tulee mieleen hyvä pakolämpömittari ja pitkä anturi, siis luokkaa 5-6m nyt ainakin, kun ei aivan suoraan saa sitä karvaa tuolla kulkemaan, niin saa kertoa.
Nykyiset mittapäät on vedetty sovitekappaleella ahtimen laipan ja pakosarjan väliin, joten iloinen asia olis jos tuohon samaan reikään menis....
Re: B234 marinointi / Vator 22 Turbo
Hienoa!!!
Videota odotellaan
Videota odotellaan
Re: B234 marinointi / Vator 22 Turbo
Tällaisella ratkaisulla ei varsinaisen anturikaapelin tarvitse olla tolkuttoman pitkä.
#2022
YV-laatikko kroonisesti täynnä. Jos haluat kysyä softahommista niin käytä mieluiten mailia tmi.jcarlson(at)gmail.com
YV-laatikko kroonisesti täynnä. Jos haluat kysyä softahommista niin käytä mieluiten mailia tmi.jcarlson(at)gmail.com
Re: B234 marinointi / Vator 22 Turbo
Ihan fiksu vaihtoehto, kiitos.jcarlson kirjoitti:Tällaisella ratkaisulla ei varsinaisen anturikaapelin tarvitse olla tolkuttoman pitkä.
Re: B234 marinointi / Vator 22 Turbo
http://www.ebay.com/itm/10M-Silver-Tone ... Swu4BVpxKi
Tuossa on jatko johtoa k-Tyypin termoparille, jos nykyisetkin on toteutettu K-tyypin termoparilal
Toimivuudesta ja häiriöistä ei minulla ole tietoa.
Tuossa on jatko johtoa k-Tyypin termoparille, jos nykyisetkin on toteutettu K-tyypin termoparilal
Toimivuudesta ja häiriöistä ei minulla ole tietoa.