![Kuva](http://www.tonikoskinen.com/autot/saab-9-3_ss/jarrut/takajarrut/2016-10-14/1_1.jpg)
Uusi satula on paikallaan ja nyt jarrut toimivat kuten pitää, lämpenemättä. Olipa helpotus että homma on lopultakin ohi.
![Kuva](http://www.tonikoskinen.com/autot/saab-9-3_ss/jarrut/takajarrut/2016-10-14/3_3.jpg)
![Kuva](http://www.tonikoskinen.com/autot/saab-9-3_ss/jarrut/takajarrut/2016-10-14/5_5.jpg)
Samalla kun rengas oli irti huomasin että sisälokasuojassa oli muutama ruostekukkanen ja maali lohkeillut pieneltä alalta joka ei ole muovin peittämä. Puhdistin ruosteet pois ja hioin pinnan jonka jälkeen maalasin sen vasaralakalla, nyt ei tarvitse olla huolissaan tuostakaan. Jossain vaiheessä täytyy kyllä muoviset sisälokasuojat irroittaa ja tarkistaa peltien kunto niiden alta, mutta se on ihan toinen projekti ja saa odottaa vielä hetken....
![Kuva](http://www.tonikoskinen.com/autot/saab-9-3_ss/kesa_2016/2016-10-14/3_3.jpg)
Jarruremontin valmistumisen kunniaksi pesin auton kunnolla. Oli kiva huomata että vesi helmeilee edelleen auton pinnalla vaikka edellisestä vahauksesta on jo yli neljä kuukautta, Fusso Soft 99 vaha taitaa olla parempaa kun ne vahat mitä aiemmin olen käyttänyt....
Nyt pääsee takaisin liikenteeseen aiheuttamaan pahennusta.