![Kuva](http://coltti.1g.fi/kuvat/Saab/Saab+9-3+Viggen+-00/2013-04-11+15.17.29.jpg/_smaller.jpg)
![Kuva](http://coltti.1g.fi/kuvat/Saab/Saab+9-3+Viggen+-00/2013-04-11+15.18.17.jpg/_smaller.jpg)
Autoon oli tehty n. 40tkm aikasemmin koneremppa ja tämän osalta ei ollut odotettavissa ongelmia.
Miten väärässä voi ollakaan...
3.5. Ahvenistolle TTMKn ratapäiville, rataa kerkesin ajelemaan n. 10 kierrosta, kun vedot rupesi vähän hiipumaan (sid infossa oli n. 70 nakua ykkösessä) ja kabiiniinkin rupesi pukkaamaan savua.
Äkkiä varikolle ja kas, pellin alta paljastui kolmella käyvä moottori, joka huohotti reilusti ja puskenut n. litran öljyä täyttökorkista.
![Kuva](http://coltti.1g.fi/kuvat/Saab/Saab+9-3+Viggen+-00/porsii/2013-05-03+11.03.31.jpg/_smaller.jpg)
Onneksi kerholla oli pakettiauto ja traileri tapahtumassa, joten Viggen pääsi muutaman tunnin päästä jo tallille.
Tänään sitten moottori pois keulilta
Se meni rikki
![Sad :(](./images/smilies/icon_sad.gif)
![Kuva](http://coltti.1g.fi/kuvat/Saab/Saab+9-3+Viggen+-00/porsii/2013-05-04+13.33.50.jpg/_smaller.jpg)
![Kuva](http://coltti.1g.fi/kuvat/Saab/Saab+9-3+Viggen+-00/porsii/2013-05-04+15.33.10.jpg/_smaller.jpg)
![Kuva](http://coltti.1g.fi/kuvat/Saab/Saab+9-3+Viggen+-00/porsii/2013-05-04+16.23.06.jpg/_smaller.jpg)
![Kuva](http://coltti.1g.fi/kuvat/Saab/Saab+9-3+Viggen+-00/porsii/2013-05-04+16.26.17.jpg/_smaller.jpg)
Kampura oli onneksi virheetön!
Ykköspytty näyttää käyneen aika lämpösenä, kun mm. tulppa osittain sulanut.
Juuri ennen ratailua laitoin tehdasuuden MAFin, joten sekään tuskin on vikana.
Ehkä suutin meni tukkoon?
Tankissa E85.
Tästä sitten uuden lohkon metsästykseen. Männät ja kiertokanget onkin jo tiedossa.