 ) NG9-3 TTiD otsikon mukaiseen femmaan, joka sai heti erittäin mielikuvituksellisen lempinimen "Airo". Kapistuksella oli kaupantekohetkellä mittarissa n. 273500km ja pelottelut femman luotettavuudesta hiipi takaraivoon jo noin 50km ajon jälkeen, kun CE-valo tuli tauluun
 ) NG9-3 TTiD otsikon mukaiseen femmaan, joka sai heti erittäin mielikuvituksellisen lempinimen "Airo". Kapistuksella oli kaupantekohetkellä mittarissa n. 273500km ja pelottelut femman luotettavuudesta hiipi takaraivoon jo noin 50km ajon jälkeen, kun CE-valo tuli tauluun  . Syy ei sentään ollut kovin traaginen. Bypassilta rintapellin luo menevä alipaineletku vain oli irronnut. Letkut tyypilliseen tapaan oli osa kovettunut kiveksi ja osa rispaantunut tosi haperoksi ja ei muuta kuin suuntana Motonet. Valtaosan (joihin suht helposti kädet sai ujutettua) letkuista eilen vaihtelin joutessani ja hintaa tälle operaatiolle kertyi vajaa 10€, joten ei vielä ihan konkurssia iskenyt päälle.
. Syy ei sentään ollut kovin traaginen. Bypassilta rintapellin luo menevä alipaineletku vain oli irronnut. Letkut tyypilliseen tapaan oli osa kovettunut kiveksi ja osa rispaantunut tosi haperoksi ja ei muuta kuin suuntana Motonet. Valtaosan (joihin suht helposti kädet sai ujutettua) letkuista eilen vaihtelin joutessani ja hintaa tälle operaatiolle kertyi vajaa 10€, joten ei vielä ihan konkurssia iskenyt päälle.Huoltokirjaa on melkoisen tunnollisesti täytetty ja nesteiden vaihtoja on suoritettu suhteellisen ahkeraan. Öljyt on vaihdeltu n. 20tkm välein ja muitakin nesteitä vaihdeltu useaan otteeseen auton elinkaaren aikana. Kaikki jarruhilut on vaihdeltu parin vuoden ja noin 15tkm sisään. Mutta mikä parasta; Airo on saanut uuden vaihdelaatikon ja kytkimen vasta noin 30tkm takaperin!
Alla on vielä talvirenkaat ja täytyy kesärenkaiden allelaiton yhteydessä säätää käsijarru kuntoon. Ottaa tällä hetkellä vasta ihan viimeisellä naksulla, kun keppi osoittaa jo kohti taivasta, sekä ilmastoinnissa on vikakoodi 08 päällä. Toistaiseksi keli auton sisällä ollut vielä ihan ok, niin ei tule olemaan vielä prioriteettilistan kärjessä. Öljynvaihto pitää teettää melko pian, koska nykyisillä öljyillä on ajettu juurikin noin 20tkm.
SID-infoa tuli heti ikävä ja Varkauden lähiseudulta jos löytyy softaajia, ketä sattuu tätä lukemaan, niin saa ottaa yhteyttä
 
 Raapustellaan tähän lisää, KUN tulee jotain kerrottavaa. Ehkä tästä tulee aktiivisempi ketju, kuin mitä NG-kolkin ketju oli



 . Mutta mikäs se on femmalla ajellessa. Varmaan heitettävä Iisalmen reissu alkukesän aikana.
. Mutta mikäs se on femmalla ajellessa. Varmaan heitettävä Iisalmen reissu alkukesän aikana.


