Molemmista etusatuloista oli ilmausnipat poikki. Ajattelin ensin porata nippojen tumpit pois, mutta alkoi epäilyttää, saisinko noita korjattua niin, että uudet nipat ovat tiiviit. Pitää varmaan hankkia paremmat satulat ja kunnostaa ne jossain välissä. Nyt aloittelin jarrujen ilmaamista niin, että avasin satulassa olevaa putkea. Tuo putkihan on kiinni satulan korkeimmassa kohdassa, eli periaatteessa ilmaamisen pitäisi onnistua siitäkin.
Takajarruja ilmatessani huomasin, että satulat on aivan hiljattain uusittu. Satuloissa oli vielä joitain tarrojakin jäljellä.
Kuskin puolen alatukivarren vaihdossa tuli vaihdettua alapallokin, kun siinä oli selvää välystä. Tukivarret olivat muuteni ihan hyvät, mutta iskareiden kiinnityspisteet alkoivat olla harsoa.
![Kuva](http://i409.photobucket.com/albums/pp178/misalo77/IMG_20170423_200540_zpsiygnh4lq.jpg)
Aika kovassa kunnossa on kyllä tämän auton kori. Sitä on ruostesuojattu huolella ja vain muutama tarkkailua vaativa paikka löytyi. Kaikki kriittiset kohdat, kuten vetaritunnelit, helmat, ovien alareunat ja takaiskareiden yläkiinnityspisteet ovat hyvässä kunnossa.
![Kuva](http://i409.photobucket.com/albums/pp178/misalo77/IMG_20170423_200635_zpsoo0ezwri.jpg)
![Kuva](http://i409.photobucket.com/albums/pp178/misalo77/IMG_20170423_200621_zpsdlgv7wkc.jpg)
Toivottavasti ilmat alkavat pian lämmetä, että pääsen siistimään nuhjuista ulkonäköä. Muutama ruostekukka pitää hioa ja paikkamaalata. Myös etu- ja takapuskurit menevät vaihtoon, kun ovat niin kärsineen näköiset. Ajatuksissa on myös korin ilmanpoistoaukkoen suojien maalaaminen korin väriin, etuvilkkujen vaihto kirkkaisiin ja sähköpeilien asennus.
Seuraavana on kuitenkin vuorossa vielä jarrujen ilmaamista ja käsijarrun säätö. Sitten voisinkin viedä auton katsastukseen
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)