Saab 9-3 2005 Aero "Margareta"
Re: Saab 9-3 2005 Aero "Margareta"
Tuosta pitäisi sitten tehdä vahvistimille jonkinlainen säilytys paikka varapyörä koteloon.
Mitat oli 50cm leveä ja 60 cm pitkä. Tuolla pitäisi sopia.
Pientä sahausta ja alle vanha puulevy.
Tarkoituksena saada kolmelle vahvistimelle,dsplle ja liittimille säilytyspaikka.
Mitat oli 50cm leveä ja 60 cm pitkä. Tuolla pitäisi sopia.
Pientä sahausta ja alle vanha puulevy.
Tarkoituksena saada kolmelle vahvistimelle,dsplle ja liittimille säilytyspaikka.
-:- Saab 9-3 Aero 2005 -:-
Re: Saab 9-3 2005 Aero "Margareta"
Pikkuhiljaa viinilaatikot muuttu vahvistimien säilytyspaikaksi.
-:- Saab 9-3 Aero 2005 -:-
Re: Saab 9-3 2005 Aero "Margareta"
En ollut koskaa hyvä ompelemaan koulussa. Kukkaiset shortsit tein joskus ala asteella viimeksi. Onneksi tuo ikean harmaa peitto oli sen verran pehmeät että kaikki niitit ei paista läpi. Hieman hinkkaamalla niin kankaan nukkaisuus peittää ranetuksen, kai tässä olisi pitänyt ommella joku pussi ja sitten liimailla kasaan.
-:- Saab 9-3 Aero 2005 -:-
Re: Saab 9-3 2005 Aero "Margareta"
Sitten vielä todetaan että reikä on reikä.
-:- Saab 9-3 Aero 2005 -:-
Re: Saab 9-3 2005 Aero "Margareta"
Jonkinlainen siitä nyt tuli, pitäisi vielä peittää nuo vaimennukset samanlaisella ikean pyyhkeellä että kehtaa näyttää kavereille. Sisältä vielä "verhoilu" tekemättä.
-:- Saab 9-3 Aero 2005 -:-
Re: Saab 9-3 2005 Aero "Margareta"
Ihan asiallinen toteutus ja huomattavasti parempi kuin että vahvistin ajelehtisi kontissa/olisi ruuvattu selkänojaan
#7665
Re: Saab 9-3 2005 Aero "Margareta"
Osaisiko joku sano että voiko nuo RCA piuhat seikkailla noiden virtakaapelien lähettyvillä?
Noissa käytetyissä vahvareissa on eri kohdissa nuo virtaliittimet ja RCA plugit, menee ihan pakostikin 10cm raolla toisistaan...en halua kuunnella saturnuksen ulinaa..
Noissa käytetyissä vahvareissa on eri kohdissa nuo virtaliittimet ja RCA plugit, menee ihan pakostikin 10cm raolla toisistaan...en halua kuunnella saturnuksen ulinaa..
-:- Saab 9-3 Aero 2005 -:-
Re: Saab 9-3 2005 Aero "Margareta"
Mulla on ainakin menny monessa autossa samalta puolen, eikä mitään ulinoita oo kuulunu. Kunhan RCA-kaapeli on suojattua, niin ongelmaa ei pitäisi olla.
Saab 90 -87
Ex. Saab 9-3 Aero 1.9 TTID -09, 9-5 Aero -00, 9-5 2.0t wagon vector -02, 9-3 2.0t sport -00
Ex. Saab 9-3 Aero 1.9 TTID -09, 9-5 Aero -00, 9-5 2.0t wagon vector -02, 9-3 2.0t sport -00
Re: Saab 9-3 2005 Aero "Margareta"
Voi, jos toteutus on teknisesti kaunis ja sähkön ehdoilla tehty. Virransyöttö, filtteröinti ja audiopuolen suojaus kuntoon niin pitäisi päästä täysin ilman ongelmia. Vaihtoehtoisesti linjasignaalin balansointi auttaa myös kivasti kaikkiin indusoituviin häiriöihin.Ensio kirjoitti:Osaisiko joku sano että voiko nuo RCA piuhat seikkailla noiden virtakaapelien lähettyvillä?
Salaisen agentin työ on vaivalloisempaa kuin trigonometristen yhtälöiden soveltaminen käytännön höpsismiin.
-Agentti Tuplanolla
-Agentti Tuplanolla
Re: Saab 9-3 2005 Aero "Margareta"
Kiitos herrat. Näköjään tuo Amp1 sanoi äsken työmatkalla itsensä irti. Tuli tämä vahvistin päivitys sitten oikeaan aikaan. Sitä vain en ymmärrä että eikös tuo kuitu ole jatkumo. Kaikki muut kaiuttimet toimii ihan hyvin. Toivottavasti nyt toi Dsp mokkula ei tarvitse niitä 6.5 ääniä vaan ne saa sopivasti tuolta 6x9 ryöstettyä.
-:- Saab 9-3 Aero 2005 -:-
Re: Saab 9-3 2005 Aero "Margareta"
Moottorin sisätilassa oleva sulakeboksi - Sulake 25 - Amp1 sulake
Vaihdoin sulakkeen ja AMP1 toimii
Vaihdoin sulakkeen ja AMP1 toimii
-:- Saab 9-3 Aero 2005 -:-
Re: Saab 9-3 2005 Aero "Margareta"
Tässä on taas hiukan puuhasteltu Margaretan kanssa. Pientä päivitystä
Ovien äänieristys muutettu nyt 2xStp Bomb Aero, nuo MLV vinyyli muovit työnsi tuota ovipahvia aina ulos.
Äänieristys samalla tasolla kuin MLV , STP Splen4 kombolla.
- Tätä pohditaan vielä. Kumpi kombo parempi
Ebaystä löysin tuollaiset puolalaiset MDF rinkulat 5 eurolla Bolt on. Oikealle ja Vasurille eri rinkulat, aiheutti ensin pientä päänvaivaa kunnes tajusin. Upotus reiät ruuveille piti porata itse. (jos alkuperäisillä yritti laittaa kiinni.
Internetin syövereistä löysin tuon Premium 300/13 käyrät.
Laitetaan tänne nettiin tuplana niin voi itse myös tsekkailla virityksiä.
Itselläni oli pieni kaapeli jumppa, sain noita nyt kutiste sukalla jonkinlaisen näköiseksi. Oikeat värit vain loppu kesken.
Sitten kesän kunniaksi piti myllyttää, Schollia ja Spider laikka plus vähän Fk1000 vahaa. Näyttää taas paremmalta
Piti sitten alkaa äänieristää tuota lattiaakin, en tiedä oliko mukava harjoitus mutta tuli tehtyä.
Löytyi tuo vanha Handsfree laite, säästin nuo virtapiuhat niin voi sitten laittaa sen 1 din soittimen noista kun V käyrä nousee.
Lattiamatot pois ja ei muuta kuin levittelemään.
Sitten vähän tuota MLV vinyyli mattoa kehiin.
IHAN VITAMIINI Piuha hässäkkä. Ei näytä hyvältä.
Koe ponnistelua, ja maa kaapelin liitokset vielä kehiin.
Lopputuloksena aivan järkyttävä piuha viidakko, pahempaa saa etsiä. -> Tähän tulee kyllä parannusta
Eka koe soitto ponnistettu, todettu että käytettynä ostettu 2 kanavan vahvari 6.5 on rikki.
DSPehen otin virrat suoraan AMP2 piuhasta. Onko asia pielessä?
No nyt ei muuta kuin lisää hommia että saa noi Kaapelit kuntoon ja ehkä 2 kanavan vahvarin aukaisu / uuden metsästys.
Sekä pohdintaa että pitääkö lattian alle laittaa vielä se Splen4 kerros MLV kanssa.
Ovien äänieristys muutettu nyt 2xStp Bomb Aero, nuo MLV vinyyli muovit työnsi tuota ovipahvia aina ulos.
Äänieristys samalla tasolla kuin MLV , STP Splen4 kombolla.
- Tätä pohditaan vielä. Kumpi kombo parempi
Ebaystä löysin tuollaiset puolalaiset MDF rinkulat 5 eurolla Bolt on. Oikealle ja Vasurille eri rinkulat, aiheutti ensin pientä päänvaivaa kunnes tajusin. Upotus reiät ruuveille piti porata itse. (jos alkuperäisillä yritti laittaa kiinni.
Internetin syövereistä löysin tuon Premium 300/13 käyrät.
Laitetaan tänne nettiin tuplana niin voi itse myös tsekkailla virityksiä.
Itselläni oli pieni kaapeli jumppa, sain noita nyt kutiste sukalla jonkinlaisen näköiseksi. Oikeat värit vain loppu kesken.
Sitten kesän kunniaksi piti myllyttää, Schollia ja Spider laikka plus vähän Fk1000 vahaa. Näyttää taas paremmalta
Piti sitten alkaa äänieristää tuota lattiaakin, en tiedä oliko mukava harjoitus mutta tuli tehtyä.
Löytyi tuo vanha Handsfree laite, säästin nuo virtapiuhat niin voi sitten laittaa sen 1 din soittimen noista kun V käyrä nousee.
Lattiamatot pois ja ei muuta kuin levittelemään.
Sitten vähän tuota MLV vinyyli mattoa kehiin.
IHAN VITAMIINI Piuha hässäkkä. Ei näytä hyvältä.
Koe ponnistelua, ja maa kaapelin liitokset vielä kehiin.
Lopputuloksena aivan järkyttävä piuha viidakko, pahempaa saa etsiä. -> Tähän tulee kyllä parannusta
Eka koe soitto ponnistettu, todettu että käytettynä ostettu 2 kanavan vahvari 6.5 on rikki.
DSPehen otin virrat suoraan AMP2 piuhasta. Onko asia pielessä?
No nyt ei muuta kuin lisää hommia että saa noi Kaapelit kuntoon ja ehkä 2 kanavan vahvarin aukaisu / uuden metsästys.
Sekä pohdintaa että pitääkö lattian alle laittaa vielä se Splen4 kerros MLV kanssa.
-:- Saab 9-3 Aero 2005 -:-
Re: Saab 9-3 2005 Aero "Margareta"
Homma lähti vähän lapasesta.
Tein ensimmäisen bassolaatikon 35v iässä.
Vahvistimille sitten Rock henkinen asennus
Toisen testilaatikon testailua. Reikä on vähän vinossa mutta eikö ne parhaat reiät olekkin?
Tein ensimmäisen bassolaatikon 35v iässä.
Vahvistimille sitten Rock henkinen asennus
Toisen testilaatikon testailua. Reikä on vähän vinossa mutta eikö ne parhaat reiät olekkin?
-:- Saab 9-3 Aero 2005 -:-
Re: Saab 9-3 2005 Aero "Margareta"
Valmistui se ensimmäinen rakentamani Basso boksi näin 35 keski-iässä.
Jotain kantti-nauhaa joutuu noihin saumoihin vielä laittamaan niin tulee ihan priimaa sitten.
Jotain kantti-nauhaa joutuu noihin saumoihin vielä laittamaan niin tulee ihan priimaa sitten.
-:- Saab 9-3 Aero 2005 -:-
Re: Saab 9-3 2005 Aero "Margareta"
Siitä tuli takatukka: Business infront och party in the back.
Takakontin paneleiden verhoilu mustalla tekonahalla ja pientä ledi valoa mukaan niin alkaa olla valmista.
Ennen sitä täytyy jostain löytyä nuo takakontin panelit ja konttilevy niin saa sitte palautettua orginaali lookiin jos halua museoida tulevaisuudessa.
Takakontin paneleiden verhoilu mustalla tekonahalla ja pientä ledi valoa mukaan niin alkaa olla valmista.
Ennen sitä täytyy jostain löytyä nuo takakontin panelit ja konttilevy niin saa sitte palautettua orginaali lookiin jos halua museoida tulevaisuudessa.
-:- Saab 9-3 Aero 2005 -:-