Hiljaista eloa Saab viettänyt kohta 2 vuotta, ollessa poissa ajosta . Trionic 5.5 kiinni ja enää loppua niputusta sen kanssa . Samalla kansi ja imusarja 2.1 16v, B212 koneesta tms . Re85 ohjelma . Turbo vielä toistaiseksi vakio . Homman laajennuttua , monta vaikeutta oli matkassa . Kuitenkin nyt se jo pyörii ja vähän pihalla ees taa voinut kokeilla . Laitoin samalla siihen Obd 2 portin jotta voi läppärillä katsella mitä ecussa tapahtuu . Ei sekään ollut läpihuutojuttu , koska piti muutella läppärin asetuksia jotta sen sai pääsemään sisään laitteeseen . Toki opettelua riittää ja aikomus testailla ajellessa mitä tiedot näyttää .
Asennusvastuu ollut itsellä kokonaan , ensimmäinen tämmöinen juttu . Muutamien ihmisten jututtamisella ja tutkimalla ulkolaisia sivustoja , alkoi homma valjeta .
Immun puuttuminen korvata jollain putkella , jotta imuputken saa tiiviiksi , nestevuoto jossain termostaattikotelossa yms pientä ja keppi säätää jotta pakkilukon saa päälle . Tuossa kun vaihdoin laatikon vähemmän ajetusta , purkamastani satkusta ja siinä kuminivel vanhempaa sorttia . Vaikka samaa vuosikertaa oli . Suuttimet vaihtaa jotka sopii ohjelmalle jos ehtii vkl aikaan . Jokainen ansaitsee kiitokset jolta jokusen tiedonmurusen saanut , kaikki sekin tarpeeseen ollut ja ne joilta osia sain ostaa ja Kallelle joka poisti VSS:n ecusta, Samilta kanssa monta hyvää vinkkiä sain
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
.
Uusia murheita oikea sähköpeili tipahti , ehkä sai osumaa tallissa kulkiessa . Vasen ikkunannostin jälleen jumitti ylös . Vaikka joskus vaihdoin ostamani vähän käytetyn takaoven ikkunanostimen moottorin . Loppumaton suo välillä nämä urakat
![Embarassed :oops:](./images/smilies/icon_redface.gif)
. Yhden korjaa niin kohta joku muu hajoaa .