Hattuhylly tuli muutamaan otteeseen pakkeloitua ja hiottua ja lopultakin se alkoi olla riittävän hyvä, että kehtasi rueta muottia tuosta tekemään. Melko paljon siinä lopulta tuota kittaamista ja hiomista oli. Vatupassia käytin kaverina tuossa, että sain hiottua tuon hattuhyllyn suoraksi.
Tuosta kuvasta ehkä saa parhaan käsityksen siitä, että miten paljon tuota sai lopulta kitata, että sai etureunastakin suoran ja hyvän.
Seuraavaksi pääsinkin sitten kuidutus hommiin. Laitoin tuohon muottiin yhteensä kaksi kerrosta tuota lasikuitumattoa. Tässä vaiheessa näytti vielä melko lupaavalta tämä muotti.
Seuraavana päivänä sitten innolla irrottamaan tuota muottia tuosta hattuhyllystä. No muotti lähti kohtuu helposti irti, mutta sitten kun huomasi, että lähes kaikki pakkelit tuosta muottiaihiosta oli jäänyt kiinni tähän tulevaan muottiin, niin hieman harmitti
Joku päivä tuossa meni, että sain nuo kaikki pakkelit rapsuteltua irti. Ei tuo onneksi kovin paha homma ollut ja pakkelin alta paljastui ihan kelpo muotti. Seuraavaksi olikin vuorossa leikkuuta varten ääriviivojen piirtelyä.
Ylimääräisten palojen leikkaamisen jälkeen kävin sovittamassa tuota muottia autoon. Hyvinhän se tuntuu siihen istuvan. Seuraavaksi pitäisi sitten rueta tuosta tekemään se varsinainen kappale.
![Kuva](https://lh3.googleusercontent.com/GtKAmtfzC1Wqlyz2vr-8zXIvrvvyDghs8PiElkadoNfa1Q6n_IhutBWkSXpfJTztYHS2j38jbMVv-T1GnDEE6xcoLlT0LHp9wBQ7JuQPNLUZxJliyeB0kVBIBNcT3vazRVQWPx1oNEz4JN8yWCU1vRG34PUgFNfghh4SfMmBYUQeuCNdMByV7QyWSDycMiavYrrQtK7q6UbiPW3Z82dLYrmfkUmij4StzVSlonE5-66suKP6opnjElQhfaRQcDvECyxZo9yc_uI7Mq_FGxKHNVUMV_Ymjw_ZzLXIyjpnErKykK9AQuokMPtRkjSo1rVHzvLV0OZc706HMsFoZ5dBozHLYDu3CMcHF8Je_vBXXAKoA-Ae-47ZwmV3Dc4GYLCexPTo-fElu2KcEeWVKtILrTHn8nr63QHCtIXM1bSdGVU-WXVF-6E5Kea2jVTSJcf6BGuPok64JLC6QOVty7rA1FVoc0LMu-kEs3mF7Iq0fnIFkU7iCMF6afnN_hP9zm0UC5WPs-l26bwyj90v4Fwhm_oW-27_PxxGuek3CGUxPiemHx5MVp97YYFYUCmlkE4NKEPkD-WZKIEYlXLpBvEXhBiQbbXb-NHUmbcnkP8=w640-h361-no)