Eli tämä tuli hommattua viimevuonna käyttöautoksi ja lähes heti pääsi tekemään kytkin remontin, kun työsylinterin tiiviste päätti rueta vuotamaan. Kerta siinä sitten joutui kytkinvermeet nostamaan pois, niin samalla sitten laitoin uuden kytkinlevyn, asetelman, painelaakerin, vauhtipyörän silmälaakerin ja työsylinterin tiivistesarjan. Ajattelin että eipähän tarvitse nyt vähään aikaan murehtia kytkinhommia. No hetken päästä sitten alkoi tuo kytkimen pääsylinteri vuotamaan ja taas pääsin kytkimen ilmaushommiin. Tällä kertaa nakkasin tuosta projekti satkusta pääsylinterin tuohon ja hyvin on pelannut.
Ulkopuolta piti aluksi päivittää takavalojen sävyttämisellä. Eli tutuksi ja turvalliseksi havaittu yläosien sävytys tummemmaksi. Alkuperäiset takavalot ovat hyllyssä, jos joskus haluaa palauttaa alkuperäisen ulkoasun.
Sitten tulikin kevät ja sai laitella kesärenkaita alle. Tonnari kun oli seisonnassa ja siihen tulikin hommattua toiset vanteet, niin jäivät nuo edelliset kesävanteet ylimääräisiksi. Ei siinä auttanut kuin rueta kokeilemaan alle. Samalla laittelin etuoviin nuo "tupakkamuovit".
Sitten tuli laiteltua etupuskuriin uudet kromilistat ja peräpäähän tuli hommattua takalasinritilä, ilmanpoistoaukkoihin ne suojat ja melko massiivinen spoileri. Spoileria sai hieman työstää ennen maalaamista, mutta kohtuu vähän siinä onneksi oli tekemistä.