OG 9-5 04- Aero kotiväen mieleiseksi
Re: OG 9-5 04- Aero kotiväen mieleiseksi
Päivitellään tämänkin kulkineen tapahtumia. Näihin päiviin on menty pelkillä huoltotouhuilla. Mitään ihmeellistä viritystä ei ole tullut harrastettua tai no Katin tilalle tuli tehtyä v-panta liitokset suoralle putkelle ja leimalle voi sitten heittää 200 cell Kisun paikoilleen nopeasti. Ääniin tuntuu olevan huomattava vaikutus tuolla kennolla. Nyt on sitten talviajan liikennekäytöstäpoisto päällä niin tuli ajatukseksi päivittää nokat T5 versioon ja vaihtaa jouset jäykempiin uusien ohjurinkumien kera. Nokat odottelee jo hyllyssä kiitos niistä Vesa67:lle. Jouset tilasin kl-racing puodista, jakopäähän tulee samalla uutta ketjua kun en nähnyt taarpeeliseksi vaihtaa koko settiä n.14mm Räikän ulkoneman takia ja ehkä suurin syy on odottaa sitä täystuhoa paljon puhutuista männistä , tekee sitten paremmin
Jousien vaihtokalu on projektina siitä sitten enemmän kun valmistuu.
Ilman siirtymistä 18T siivelle oli myös tarkoitus parantaa.Vakio aero femman cobra luultavasti rupeaa ahdistamaan hieman vaikka sitä oli portattu ja levitetty pullonkaula kohdista. Ero uudempaan Cobraan on melkoinen niin ajatuksena oli pistää kunkku cobra paikoilleen, toki haasteita tuli kun mitsun kompurakotelo on pitkäkaulainen versio.Rohkeasti vaan pakasta vedetystä cobrasta siivu pois ja tig liimalla takaisin kasaan samalla huohotuksen An-nippa löysi paikkansa ja paikoilleen cobra meni kuin tiukkaan vanhaan
Jousien vaihtokalu on projektina siitä sitten enemmän kun valmistuu.
Ilman siirtymistä 18T siivelle oli myös tarkoitus parantaa.Vakio aero femman cobra luultavasti rupeaa ahdistamaan hieman vaikka sitä oli portattu ja levitetty pullonkaula kohdista. Ero uudempaan Cobraan on melkoinen niin ajatuksena oli pistää kunkku cobra paikoilleen, toki haasteita tuli kun mitsun kompurakotelo on pitkäkaulainen versio.Rohkeasti vaan pakasta vedetystä cobrasta siivu pois ja tig liimalla takaisin kasaan samalla huohotuksen An-nippa löysi paikkansa ja paikoilleen cobra meni kuin tiukkaan vanhaan
-04 9-5 Aero "Biopower
-98 Ng900 Turbo
-90 Fiesta rs turbo
-Sitruuna Xsara Vts 2.0
-95 Volvo 850
-98 Ng900 Turbo
-90 Fiesta rs turbo
-Sitruuna Xsara Vts 2.0
-95 Volvo 850
Re: OG 9-5 04- Aero kotiväen mieleiseksi
Tuollainen "jousiprässi" valmistui. Pieniä viilauksia retaineri osaan myös jakopään lattaa joutuu kaventaa n.3mm että pääsee jousta painamaan. Erittän kevyt käyttää vielä noinkin lyhyellä varrella. Varsi ei ota öljykorkkiin kiinni vaikka kuvissa siltä näyttää
-04 9-5 Aero "Biopower
-98 Ng900 Turbo
-90 Fiesta rs turbo
-Sitruuna Xsara Vts 2.0
-95 Volvo 850
-98 Ng900 Turbo
-90 Fiesta rs turbo
-Sitruuna Xsara Vts 2.0
-95 Volvo 850
Re: OG 9-5 04- Aero kotiväen mieleiseksi
Tänään sitten syttyi öljynpaineen merkkivalo
Merkkivalon anturin vaihdoin talviseisonnan aikaan FAE:n tarvike malliin kun orkkis hieman tihkutti öljyä läpi. Anturin vaihdon jälkeen on ajettu max. 150km. Voisiko anturi tehdä häröt? eikös nämä yleensä jätä lampun syttymättä jos on rikki?
Valo vilahteli välillä ja sammui kokonaan eikä yläkerrasta kuulunut rapinaa, Olen kyllä kuivana käyvän yläkerran äänen kuullut
Öljypohja on niin puhdas että siltä voi eväät syödä, joten sihti ei ainakaan ole imenyt itseään tukkoon.
Tuleeko muuta syyllistä mieleen?
Merkkivalon anturin vaihdoin talviseisonnan aikaan FAE:n tarvike malliin kun orkkis hieman tihkutti öljyä läpi. Anturin vaihdon jälkeen on ajettu max. 150km. Voisiko anturi tehdä häröt? eikös nämä yleensä jätä lampun syttymättä jos on rikki?
Valo vilahteli välillä ja sammui kokonaan eikä yläkerrasta kuulunut rapinaa, Olen kyllä kuivana käyvän yläkerran äänen kuullut
Öljypohja on niin puhdas että siltä voi eväät syödä, joten sihti ei ainakaan ole imenyt itseään tukkoon.
Tuleeko muuta syyllistä mieleen?
-04 9-5 Aero "Biopower
-98 Ng900 Turbo
-90 Fiesta rs turbo
-Sitruuna Xsara Vts 2.0
-95 Volvo 850
-98 Ng900 Turbo
-90 Fiesta rs turbo
-Sitruuna Xsara Vts 2.0
-95 Volvo 850
Re: OG 9-5 04- Aero kotiväen mieleiseksi
Katsoin ensiksi öljypumpyn venttiilin, naarmuja löytyi pientä hiontaa ja takaisin. Eipä valoa ole näkynyt eilisen vilauksen jälkeen. Tänään sitten bensapumppu päätti lopettaa toiminnan, vakio hyllystä paikoilleen ja menox.
On nämä melkoisia vekkuleita vaikka yrittää käsitellä kuin kipeetä pimppiä
On nämä melkoisia vekkuleita vaikka yrittää käsitellä kuin kipeetä pimppiä
-04 9-5 Aero "Biopower
-98 Ng900 Turbo
-90 Fiesta rs turbo
-Sitruuna Xsara Vts 2.0
-95 Volvo 850
-98 Ng900 Turbo
-90 Fiesta rs turbo
-Sitruuna Xsara Vts 2.0
-95 Volvo 850
Re: OG 9-5 04- Aero kotiväen mieleiseksi
Walbron 416l/h pumppu tilattu. Jos se sykkisi pidempään kuin tämä maptunin RXP pumppu (16000km).
-04 9-5 Aero "Biopower
-98 Ng900 Turbo
-90 Fiesta rs turbo
-Sitruuna Xsara Vts 2.0
-95 Volvo 850
-98 Ng900 Turbo
-90 Fiesta rs turbo
-Sitruuna Xsara Vts 2.0
-95 Volvo 850
Re: OG 9-5 04- Aero kotiväen mieleiseksi
Niin se vaan hyytyminen taas tapahtui, eli käyntiin saanti oli sattuma pumpun vaihdon jälkeen. Pari kertaa on käynnistys ollut kiven alla vakio pumpun ollessa paikoillaan, muutaman tunnin "seisokki" on auttanut.. Tänään sitten ei ollut aikaa seisottaa puolta tuntia pidempää niin ecun buuttauksen jälkeen laakista käyntiin. Eli toisesta autosta peräisin oleva ecu on rikki tai joku bitti poikittain ohjelmassa. Oma ecu takaisin samalla ohjelmalla katsotaan sitten kuin käyn...
-04 9-5 Aero "Biopower
-98 Ng900 Turbo
-90 Fiesta rs turbo
-Sitruuna Xsara Vts 2.0
-95 Volvo 850
-98 Ng900 Turbo
-90 Fiesta rs turbo
-Sitruuna Xsara Vts 2.0
-95 Volvo 850
Re: OG 9-5 04- Aero kotiväen mieleiseksi
Vai olisko vaan kampiakselin asentoanturi?
9-3 aero sedan man -05
Re: OG 9-5 04- Aero kotiväen mieleiseksi
Anturi on uusi alkuperäinen, vaihdettu näihin ongelmiin.
-04 9-5 Aero "Biopower
-98 Ng900 Turbo
-90 Fiesta rs turbo
-Sitruuna Xsara Vts 2.0
-95 Volvo 850
-98 Ng900 Turbo
-90 Fiesta rs turbo
-Sitruuna Xsara Vts 2.0
-95 Volvo 850
Re: OG 9-5 04- Aero kotiväen mieleiseksi
Hieno femma ja komeeta työtä!
Itsellä sama ajatus, olisko antaa mittaa poistettavalle siivulle?vessirs kirjoitti: ajatuksena oli pistää kunkku cobra paikoilleen, toki haasteita tuli kun mitsun kompurakotelo on pitkäkaulainen versio.Rohkeasti vaan pakasta vedetystä cobrasta siivu pois ja tig liimalla takaisin kasaan
MY02 9-5 2,3t - projekti etenee....
-
- "Hirsch"
- Viestit: 889
- Liittynyt: To Helmi 03, 2005 11:56
Re: OG 9-5 04- Aero kotiväen mieleiseksi
Softa uuteen purkkiin niin voi vika hävitä.niitä viallisia purkkeja oli jokunen kappale oli juuri nämä oireet.
On se sun aero vaan komia peli.
On se sun aero vaan komia peli.
Re: OG 9-5 04- Aero kotiväen mieleiseksi
En nyt muista siivun mittaa mutta taisi lähteä hiukan enemmän kuin kompura koteloissa on eroa.KalTee kirjoitti:Hieno femma ja komeeta työtä!
Itsellä sama ajatus, olisko antaa mittaa poistettavalle siivulle?vessirs kirjoitti: ajatuksena oli pistää kunkku cobra paikoilleen, toki haasteita tuli kun mitsun kompurakotelo on pitkäkaulainen versio.Rohkeasti vaan pakasta vedetystä cobrasta siivu pois ja tig liimalla takaisin kasaan
-04 9-5 Aero "Biopower
-98 Ng900 Turbo
-90 Fiesta rs turbo
-Sitruuna Xsara Vts 2.0
-95 Volvo 850
-98 Ng900 Turbo
-90 Fiesta rs turbo
-Sitruuna Xsara Vts 2.0
-95 Volvo 850
Re: OG 9-5 04- Aero kotiväen mieleiseksi
Tässä on vielä menty tällä purkilla, odottelen vielä omaa takaisin. Muuten toimii loistavasti mutta kuuma kone vaatii nallin irti käyttämisen, noh eipä emäntä mielellään ajeleveini siekkinen kirjoitti:Softa uuteen purkkiin niin voi vika hävitä.niitä viallisia purkkeja oli jokunen kappale oli juuri nämä oireet.
On se sun aero vaan komia peli.
Talvella maalattua Etupuskuria kynnetty routapatissa, muuten taitaakin olla suht siedettävässä kunnossa.
-04 9-5 Aero "Biopower
-98 Ng900 Turbo
-90 Fiesta rs turbo
-Sitruuna Xsara Vts 2.0
-95 Volvo 850
-98 Ng900 Turbo
-90 Fiesta rs turbo
-Sitruuna Xsara Vts 2.0
-95 Volvo 850