Niin, ja luulen kyllä että noita shift kittejä asennellaan ihan näissä kotimaisissakin Automaatti -korjaamoissa ellei sitten itse innostu seuraamaan Mertemin esimerkkiä. Että ei tarvi Jannelle asti lähteä asioimaan
![Laughing :lol:](./images/smilies/icon_lol.gif)
viewtopic.php?f=14&t=157625&p=1083491&h ... t#p1083491
Minulla oli 430 Nm monta vuotta ja vasta nyt vuodenvaihteesta uudessa setupissa tuo 450 Nm. Rakensin koko motin uusiksi, niin että nyt rauta kestäisi enemmänkin, mutta tosiaan tuota laatikkoa vähän suojelen. Laatikko toiminut aivan äärimmäisen hienosti ja aina öljyt olleet "terveen" näköiset/hajuiset vaihdettaessa. Mielestäni alkoi vaihtamaan paljon pehmeämmin ja paremmin kun nostettiin väännöt tuonne yli 400 Nm.
On ollut mielessä tehdä jossain vaiheessa kysely/tarjous -kierros kotimaisiin tuon AW55-51SN vahvistamisesta esim, Oy Powermatic Huolto Ltd tai Autoransmission Pekka Nätkin. Nuo olivat ainakin aikoinaan päteviä pajoja.
Ajatuksena hommata uusi/vähän ajettu laatikko ja kärrätä pajalle vahvistettavaksi? Vielä on vähän budjetti auki
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
Toisaalta kiehtoo kyllä ajatuksena tuo uudemman AT6 istuttaminen tuonne viirun nokalle. Lieneekö edes mahdollista??