Auto on tosiaan aito ja soitinta lukuunottamatta alkuperäinen T8 special.
To do listalla olis:
-tankista PA pumpun hapantuneiden kumiosien uusiminen.
-kadonneen tyhjäkäynnin metsästys.
-peräkontin vaihto ehjään.
-kattoverhoilun uusinta.
-haljenneen kojelaudan korjaus.
-taka-akselin puhallus ja maalaus.
-vaihdelaatikon vuotavan päätytiivisteen vaihto.
-vasemman taka pitkittäistuen kiinnityksen ruostevaurioiden korjaus.
Auto nyki vajaalla tankilla ja ei käynyt kunnolla tyhjäkäyntiä. Syy löytyi ainakin osittain tankin sisältä. Pumpusta imusihdille menevä kumisuppari oli muuttunut murusiksi tankin sisällä. Mistähän tällaisen saisi uuden, joka kestää etanolipolttoainetta? Jotuunee vaihtamaan suosiolla siivilän toisenlaiseen.
Pa suodattimen vaihdoin uuteen. Samalla katselin suotimen vieressä olevaa pumpulta tulevaa linjaa. Siinä on toinen suodattimen näköinen vahvassa ruosteessa oleva patruuna, jossa on alipaineletkun pätkä. Mikä pömpeli tämä mahtaa olla ja mistä saisi uuden/paremman?
Pitänee vielä rasvailla lisäilmalustia ja tutkia alipainelinjoja.
Tästä projektista koitan päivitellä aina kun vaan edistyn tallille autoa puuhaamaan. Kuviakin otan sitä mukaa kun muistan.