Siinä on video miltä tuo nyt tällä hetkellä kuulostaa. Vartissa kuvattu, ei ehkä oscar ainesta
Jotta dumpin saa toimimaan oikein on tehtävä seuraavat toimenpiteet:
- maffi painepuolelle
- bypassin tilalle dumppi
- bypassin alkuperäinen imupuolelle menevä kierrätysputken reikä tukittava cobrasta
- dumpin alipaine otettava suoraa imusarjasta ja magneettiventtiili ohitettava
- BypassCal.p_minbefstart arvo nostettava saavuttamattomalle tasolle, tässä tapauksessa kymmenkertaistettiin alkuperäisestä
Jos tuota BypassCal.p_minbefstart arvoa ei muuteta ohjelmasta antaa ajotietokone jossain vaiheessa vikakoodin P1110 tai fcode 4368. Tästä ohjelmoinnista suuri kiitos ja kumarrus jälleen Tobbanalle, nyt auto toimii moitteettomasti
Ajoin tällä viikolla n. 1000 km lenkin saabilla ja nyt siinä on enemmän sitä jotain mistä itse nautin missä tahansa autossa eniten. Se on mukava, kevyt ajaa ja jämäkkä, tuntuu loppuun asti suunnitellulta ja hyvin tehdyltä. Ja näiden vuoden aikana tehtyjen muokkausten jälkeen siinä on napakasti voimaa, kone tuntuu siltä että se on aina valmis vääntämään. Ajon aikana hiljainen, mutta valmis myös avaamaan kurkkuaan pienillä nilkan ojennuksilla. Samoin lisämittarit, sport-ajomoodi, illalla mittariston pimennys ja ylipäätään koko ulkonäkö on kaikki sellaisia ominaisuuksia jotka tekee ajokokemuksesta joka kerta mielenkiintoisen, hauskan ja nautinnollisen samalla kertaa.