Ensimmäinen auto. Ensimmäinen Saab. OG 9-3 T5
Re: Ensimmäinen auto. Ensimmäinen Saab. OG 9-3 T5
onkos tuossa ahtopainemittarissa led polttimot?
Re: Ensimmäinen auto. Ensimmäinen Saab. OG 9-3 T5
Lediä taitaapi taustavalot olla tuossa mittarissa.
https://www.motonet.fi/fi/tuote/6501794 ... INEMITTARI
Kyseinen mittari kyseessä.
#8486
-00 9-3 S 2.0t T5 Stage 1
-00 9-3 S 2.0t T5 Stage 1
Re: Ensimmäinen auto. Ensimmäinen Saab. OG 9-3 T5
kiitoksia!Rassyy kirjoitti: ↑La Joulu 12, 2020 21:42Lediä taitaapi taustavalot olla tuossa mittarissa.
https://www.motonet.fi/fi/tuote/6501794 ... INEMITTARI
Kyseinen mittari kyseessä.
Re: Ensimmäinen auto. Ensimmäinen Saab. OG 9-3 T5
Rauhallista on ollut, oikeastaan ei ole muuta tarvinnut tehdä kuin ajella menemään, hyvä välillä näin
Tänään sitten kuitenkin vaihdoin öljyt ja tulpat, samalla reissulla sitten päätin hyökätä pakoputken kimppuun, jos sen sais takarenkaan luolta poies kolisemasta ja hinkkaamasta käsijarruvaijerin päälle.
Hommahan oli kyllä SUPER-perseestä tehdä vaan tunkkien varassa mutta tulipahan tehtyä
Putki pois ja pihalle

Näytettiin rautasahaa ja laitettiin pikkunen jatke (joka ei sitten pysynykkään asennusvaiheessa paikallaan, vähäsen liian iso
)

Sitten takasin paikalleen. Suorassa putkihan ei pysynyt, joten täyty vääntää vähän kannatinta sun muuta, mutta onneksi teleasentajana autosta löytyi kytkentäkaapelia joka ajoi asian oikeen hyvin, saa sitten nähdä kuinka pitkään pysyy paikoillaan
Tämähän on vain väliaikainen ratkaisu, kyllä kevään/kesän aikana laitetaan uusi putki sisälle, kunhan ensin saa uusien kesävanteiden päälle kumia. En kyllä osaa vain päättää mitä putkea ottaa, kaipa Ferrita on ainakin yks toimiva? Pitänee tutkia sitten lähempänä.

Tänään sitten kuitenkin vaihdoin öljyt ja tulpat, samalla reissulla sitten päätin hyökätä pakoputken kimppuun, jos sen sais takarenkaan luolta poies kolisemasta ja hinkkaamasta käsijarruvaijerin päälle.
Hommahan oli kyllä SUPER-perseestä tehdä vaan tunkkien varassa mutta tulipahan tehtyä

Putki pois ja pihalle

Näytettiin rautasahaa ja laitettiin pikkunen jatke (joka ei sitten pysynykkään asennusvaiheessa paikallaan, vähäsen liian iso


Sitten takasin paikalleen. Suorassa putkihan ei pysynyt, joten täyty vääntää vähän kannatinta sun muuta, mutta onneksi teleasentajana autosta löytyi kytkentäkaapelia joka ajoi asian oikeen hyvin, saa sitten nähdä kuinka pitkään pysyy paikoillaan

Tämähän on vain väliaikainen ratkaisu, kyllä kevään/kesän aikana laitetaan uusi putki sisälle, kunhan ensin saa uusien kesävanteiden päälle kumia. En kyllä osaa vain päättää mitä putkea ottaa, kaipa Ferrita on ainakin yks toimiva? Pitänee tutkia sitten lähempänä.
#8486
-00 9-3 S 2.0t T5 Stage 1
-00 9-3 S 2.0t T5 Stage 1
Re: Ensimmäinen auto. Ensimmäinen Saab. OG 9-3 T5
Tänään sai SID-näyttö uutta väriä:

Vähäsen ehkä heikko kuva mutta kyllä idean tajuaa, oranssin sijaan vihriää niin menee mukavasti muun mittariston kanssa. Helppo oli kyllä polttimot vaihtaa ja sen teki ihan hyvin autossakin, harvinaista
On kyllä tappavaa meininkiä kun ei taloyhtiössä ole parkkipaikkoja, vaan auto täytyy jättää tien varteen. Tänäänkin suosiolla jäin ensimmäistä kertaa etätöihin ja illalla kaivoin auton ulos, olipas siinäkin iltajumppa

Vähäsen ehkä heikko kuva mutta kyllä idean tajuaa, oranssin sijaan vihriää niin menee mukavasti muun mittariston kanssa. Helppo oli kyllä polttimot vaihtaa ja sen teki ihan hyvin autossakin, harvinaista

On kyllä tappavaa meininkiä kun ei taloyhtiössä ole parkkipaikkoja, vaan auto täytyy jättää tien varteen. Tänäänkin suosiolla jäin ensimmäistä kertaa etätöihin ja illalla kaivoin auton ulos, olipas siinäkin iltajumppa

#8486
-00 9-3 S 2.0t T5 Stage 1
-00 9-3 S 2.0t T5 Stage 1
Re: Ensimmäinen auto. Ensimmäinen Saab. OG 9-3 T5
Tänään auto jätti sitten kesken työpäivän toimiston halliin.
Akku sano ittensä irti, oli ajosta 30 min pois päältä ja kun lähti laittaa käyntiin kaikki virrat poikki. Sitten varashälyttimet huutamaan ja muuta kivaa
Saatiin ensiksi auto käyntiin apuvirralla ja kävi vähän aikaa, kunnes sammu ittekseen. Sitten motonettiin ja uusi akku, ja silläpä lähti. Perjantaifiilikset kyllä tästäkin taas
Muuten on ollut vaan ajossa, kerran sai putkea laittaa vähän paremmin paikalleen, muuten rauhallista.
Akku sano ittensä irti, oli ajosta 30 min pois päältä ja kun lähti laittaa käyntiin kaikki virrat poikki. Sitten varashälyttimet huutamaan ja muuta kivaa

Saatiin ensiksi auto käyntiin apuvirralla ja kävi vähän aikaa, kunnes sammu ittekseen. Sitten motonettiin ja uusi akku, ja silläpä lähti. Perjantaifiilikset kyllä tästäkin taas

Muuten on ollut vaan ajossa, kerran sai putkea laittaa vähän paremmin paikalleen, muuten rauhallista.
#8486
-00 9-3 S 2.0t T5 Stage 1
-00 9-3 S 2.0t T5 Stage 1