Eli korjattavaa oli ainakin:
-Ajovalot
-Sivupeilit (liikkuivat yhteen suuntaan)
-Tuulilasi (vaihdettava xx mennessä)
-Pysäköintivaroitin
-Sid (pikselit)
-Korin ruostevauriot
Tekniikka pelasi ja vaihteisto vaihtoi nätisti, mikä oli pääasia.
Kokeilin toista Sidiäkin (SID2). Siinä pikselit näky paremmin, mutta vaihteiston näyttö mittarissa manuaalilla katosi kokonaan. Ja rattikytkimistä osa toimi väärin päin. Joten vaihdoin vanhan SIDin takaisin.
Otin foorumin kautta yhteyttä ja TECH2 lyötiin kiinni vielä samana iltana. T7 kertoili seuraavaa:
-Pysäköintivaroitin (keskimmäinen etäisyysanturi)
-Muistilliset sähkötoimiset peilit (potentiometri vaaka/pysty)
-ACC (unknown DTC)
-Sentronic signaali SIDiltä
-Etu ja taka kuormituskulma-anturi (B3410 ja B3420)
Eli mitään yllättävää ei löytynyt, mutta juttua riitti ja
![Saab :saab:](./images/smilies/icon_saab.gif)
tietoa tuli senkin edestä
Niinkun kuvasta näkee, niin sytkäkasetti on käytetty, IMM vaihettu jossain vaiheessa. Vähän kuppasen näkönen konetila, etenkin lukkopelti kaipaisi teräsharjakäsittelyä. Maski ei ollut edes kiinni. Kaivoin tallista jotkut muovinastat siihen.
Auto on hyvin pitkälti orggis kunnossa, softaamaton jne.
B235R
Siinä vasta eka kuva autosta. Väri on tosiaan helmiäinen ja etenkin hämärässä grafiitin harmaa korostuu. Tietyssä valossa näyttää tummanvihreältä, melkein mustalta ja auringonvalossa tulee vähän jopa pronssi vivahdetta vihreän sekaan. Ei huono ollenkaan
Talvipyörät 16" Continentalin nastat mitkä oli vuoden vanhat.