MY15 EA288+DSG6 -kolopallo [Oli: MY09 9-3 SC XWD (Oli: MY08 9-3 SC BioPower)]
Re: MY08 9-3 SC BioPower
Mut onko autoja vai peltoautoja? Toi TK:n halpis ei siis vastaa myyntikuvia. Kävin koeajamas sen jo vuosi sitte ja on aika totinen projekti
900 Cabriolet 2.0T '95
Exät: 9000 CS 2.3i '92, 900 i8 Special '86, 9000 CS 2.0t '96, 9-3 SS 2.2TiD '03, 9-5 Wagon 2.0tA '02, 9-3 2.0t '01, 9-3 SC BioPower '08, 9-3 SC 2.0T XWD eLSD '09
Exät: 9000 CS 2.3i '92, 900 i8 Special '86, 9000 CS 2.0t '96, 9-3 SS 2.2TiD '03, 9-5 Wagon 2.0tA '02, 9-3 2.0t '01, 9-3 SC BioPower '08, 9-3 SC 2.0T XWD eLSD '09
Re: MY08 9-3 SC BioPower
Totta, hinnoista päätellen autoista puhutaan nyt
Re: MY08 9-3 SC BioPower
Ihan kuten mun ostaessani dusterin, koko talvena kahtena päivänä lunta
Niitä muuten sais kymppitonnilla jo melko uusia
Mä meinasin avolla sun omaasi mut toki toi diisseliki ois myymättä
Teemu paimiosta
#1266,
Teemun edelliset avot ja nykyiset ooppelit
Opel Corsa-e 2023
Opel Corsa S 1.4T 2019
Projektina 900S 1992
#1266,
Teemun edelliset avot ja nykyiset ooppelit
Opel Corsa-e 2023
Opel Corsa S 1.4T 2019
Projektina 900S 1992
Re: MY08 9-3 SC BioPower
Iskin silmän tähän:
https://m.nettiauto.com/skoda/octavia/1 ... 7&vifNav=Y
Soitinki tuosta jo ja rahotus olis "inhimillinen". Mutta toisaalta sit katoin Motonetistä et VAG-öljyt maksaa kolme kertaa mitä GM:n eli se on jo kahdella öljynvaihdolla satanen vuoteen. Sitte kaikki egr-huolet ja muut onnettomat, niin sillähän maksaa Saabin kulutuslisää. Ja sillä 6000 € hinnanerotuksella maksaa sen perän, kartaanin ja jotain muuta. Ja molemmat olis 10 vuotta vanhoja vajaa 300 tkm ajettuja paskoja. Eli peltoautoaihiosta tehtävä XWD-käyttis olis sittenki fiksu valinta?
https://m.nettiauto.com/skoda/octavia/1 ... 7&vifNav=Y
Soitinki tuosta jo ja rahotus olis "inhimillinen". Mutta toisaalta sit katoin Motonetistä et VAG-öljyt maksaa kolme kertaa mitä GM:n eli se on jo kahdella öljynvaihdolla satanen vuoteen. Sitte kaikki egr-huolet ja muut onnettomat, niin sillähän maksaa Saabin kulutuslisää. Ja sillä 6000 € hinnanerotuksella maksaa sen perän, kartaanin ja jotain muuta. Ja molemmat olis 10 vuotta vanhoja vajaa 300 tkm ajettuja paskoja. Eli peltoautoaihiosta tehtävä XWD-käyttis olis sittenki fiksu valinta?
900 Cabriolet 2.0T '95
Exät: 9000 CS 2.3i '92, 900 i8 Special '86, 9000 CS 2.0t '96, 9-3 SS 2.2TiD '03, 9-5 Wagon 2.0tA '02, 9-3 2.0t '01, 9-3 SC BioPower '08, 9-3 SC 2.0T XWD eLSD '09
Exät: 9000 CS 2.3i '92, 900 i8 Special '86, 9000 CS 2.0t '96, 9-3 SS 2.2TiD '03, 9-5 Wagon 2.0tA '02, 9-3 2.0t '01, 9-3 SC BioPower '08, 9-3 SC 2.0T XWD eLSD '09
Re: MY08 9-3 SC BioPower
Nyt: '21 Mustang Mach-e AWD
Ennen: Töpselikärsä '14 Mitsubishi Outlander PHEV | '08 Saab 9-3 SportCombi TiDS A6 | '02 Saab 9-3 2.0t A
Lisäksi: '80 Oldsmobile Delta 88 468 cid | '65 VW 1200 | '73 VW 1303S | '82 Honda CB750K
Ennen: Töpselikärsä '14 Mitsubishi Outlander PHEV | '08 Saab 9-3 SportCombi TiDS A6 | '02 Saab 9-3 2.0t A
Lisäksi: '80 Oldsmobile Delta 88 468 cid | '65 VW 1200 | '73 VW 1303S | '82 Honda CB750K
Re: MY08 9-3 SC BioPower
Ankee tota olis mummulaan kiskoa lumituiskus. Ja hyvälläki kelillä...
900 Cabriolet 2.0T '95
Exät: 9000 CS 2.3i '92, 900 i8 Special '86, 9000 CS 2.0t '96, 9-3 SS 2.2TiD '03, 9-5 Wagon 2.0tA '02, 9-3 2.0t '01, 9-3 SC BioPower '08, 9-3 SC 2.0T XWD eLSD '09
Exät: 9000 CS 2.3i '92, 900 i8 Special '86, 9000 CS 2.0t '96, 9-3 SS 2.2TiD '03, 9-5 Wagon 2.0tA '02, 9-3 2.0t '01, 9-3 SC BioPower '08, 9-3 SC 2.0T XWD eLSD '09
- nalleolut
- "TosiSaabisti"
- Viestit: 24070
- Liittynyt: Ke Syys 10, 2003 19:21
- Paikkakunta: Satakunnan Lappi
Re: MY08 9-3 SC BioPower
tuohon asentaa helposti sähköavusteisen napa pyörän ni ei tarvii ku nauttia...
nähdäänkö me klubitoveri viikonloppuna mäkeä laskemassa läskipyörällä???
nähdäänkö me klubitoveri viikonloppuna mäkeä laskemassa läskipyörällä???
#1171 klubin jäsen
leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä.
045-2698659
leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä.
045-2698659
Re: MY08 9-3 SC BioPower
Se oliski melkonen hienous, kun tekis vetävän kärryn polkupyörään!
Ei nähdä läskipyörälaskua mun toimesta.
Ei nähdä läskipyörälaskua mun toimesta.
900 Cabriolet 2.0T '95
Exät: 9000 CS 2.3i '92, 900 i8 Special '86, 9000 CS 2.0t '96, 9-3 SS 2.2TiD '03, 9-5 Wagon 2.0tA '02, 9-3 2.0t '01, 9-3 SC BioPower '08, 9-3 SC 2.0T XWD eLSD '09
Exät: 9000 CS 2.3i '92, 900 i8 Special '86, 9000 CS 2.0t '96, 9-3 SS 2.2TiD '03, 9-5 Wagon 2.0tA '02, 9-3 2.0t '01, 9-3 SC BioPower '08, 9-3 SC 2.0T XWD eLSD '09
Re: MY08 9-3 SC BioPower
Sanoin, et kun puhelimes luvattiin 6000 € ja perä maksaa Maptunilla 2000 €, niin tarjoan 4000 €. Ja kauppakirjaan tietty vika ylös. Lupas palata huomenna asian tiimoilta. Siinä on vaan silti tämmönen mutta:
Eli jos raikkarikotelo on vuotanu kolme vuotta seissees autos, niin mä kuolen hengenahdistukseen. Ja millään poppaskonstilla home ei lähde. Ja henkeä ahdistaa jo varttin koeajon jälkeen sen verran, että ei naurata. Eli en tiä. Peltoautoprojekti edelleen, vaikka sitte neljällä tonnillaki...
900 Cabriolet 2.0T '95
Exät: 9000 CS 2.3i '92, 900 i8 Special '86, 9000 CS 2.0t '96, 9-3 SS 2.2TiD '03, 9-5 Wagon 2.0tA '02, 9-3 2.0t '01, 9-3 SC BioPower '08, 9-3 SC 2.0T XWD eLSD '09
Exät: 9000 CS 2.3i '92, 900 i8 Special '86, 9000 CS 2.0t '96, 9-3 SS 2.2TiD '03, 9-5 Wagon 2.0tA '02, 9-3 2.0t '01, 9-3 SC BioPower '08, 9-3 SC 2.0T XWD eLSD '09
Re: MY08 9-3 SC BioPower
Miten muuten ilmenee tuossa peltoautossa, että perä on vaihtokunnossa? Täristääkö ajaessa vai?
Re: MY08 9-3 SC BioPower
En sitä diagnosoinu yhtään. Lähinnä otti päähän ajaa reilun tunnin reissu toteamaan vikaherja. Tingin vaan pahimman mukaan kun paskana se on kuitenki. Jos ei ookkaa, niin säästyneen rahan voi sit käyttää muuhun. Loppuun ajettu romu, joka on vuosia maannu romulaanilla valmiin vian kera, niin ei sen kans kannata hirmuisesti maalailla sateenkaaria ja yksisarvisia. Jos saa halvalla niin otan riskin, jos en, niin hukatkoot jollekki muulle
Toisaalta jos se olis helppo ja halpa vika mallia "putsaa moskat ja uutta öljyä tilalle", niin kai se olis jo korjattu?
Toisaalta jos se olis helppo ja halpa vika mallia "putsaa moskat ja uutta öljyä tilalle", niin kai se olis jo korjattu?
900 Cabriolet 2.0T '95
Exät: 9000 CS 2.3i '92, 900 i8 Special '86, 9000 CS 2.0t '96, 9-3 SS 2.2TiD '03, 9-5 Wagon 2.0tA '02, 9-3 2.0t '01, 9-3 SC BioPower '08, 9-3 SC 2.0T XWD eLSD '09
Exät: 9000 CS 2.3i '92, 900 i8 Special '86, 9000 CS 2.0t '96, 9-3 SS 2.2TiD '03, 9-5 Wagon 2.0tA '02, 9-3 2.0t '01, 9-3 SC BioPower '08, 9-3 SC 2.0T XWD eLSD '09
Re: MY08 9-3 SC BioPower
Ok, sen takia kysyin kun en oo törmännyt aiemmin perävikoihin NG kolkeissa.
Joo, ja jos olis helppo ongelma niin eiköhän olisi jo hoidettu kuntoon.
Joo, ja jos olis helppo ongelma niin eiköhän olisi jo hoidettu kuntoon.
Re: MY08 9-3 SC BioPower
No yhdellä tutulla meni perä vaihtoon kun nyki kiihdyttäes. Mut onko se perän vaihto helpoin vai tavallaan hinnaltaan järkevin, niin sitä en tiä. Jos kauppoihin pääsen tosta niin toki ekana luen Techillä koodit ja sitte öljyt vaihtoon. Noissahan on Haldexin öljyiski vaihtoväli muistaakseni 1 vuosi / 30 tkm ja muistaakseni huoltokirjas ei ollu sanallakaa mainittu mitään nelivetoon liittyvää Eli ehkä on kunnos, ehkä jopa on öljyä, ehkä jopa se vähäki on karannu stefan ohi kytkimeltä perän puolelle. Tai sit vain hiiret on tehny pesän sähköliittimen päälle.
900 Cabriolet 2.0T '95
Exät: 9000 CS 2.3i '92, 900 i8 Special '86, 9000 CS 2.0t '96, 9-3 SS 2.2TiD '03, 9-5 Wagon 2.0tA '02, 9-3 2.0t '01, 9-3 SC BioPower '08, 9-3 SC 2.0T XWD eLSD '09
Exät: 9000 CS 2.3i '92, 900 i8 Special '86, 9000 CS 2.0t '96, 9-3 SS 2.2TiD '03, 9-5 Wagon 2.0tA '02, 9-3 2.0t '01, 9-3 SC BioPower '08, 9-3 SC 2.0T XWD eLSD '09
Re: MY08 9-3 SC BioPower
900 Cabriolet 2.0T '95
Exät: 9000 CS 2.3i '92, 900 i8 Special '86, 9000 CS 2.0t '96, 9-3 SS 2.2TiD '03, 9-5 Wagon 2.0tA '02, 9-3 2.0t '01, 9-3 SC BioPower '08, 9-3 SC 2.0T XWD eLSD '09
Exät: 9000 CS 2.3i '92, 900 i8 Special '86, 9000 CS 2.0t '96, 9-3 SS 2.2TiD '03, 9-5 Wagon 2.0tA '02, 9-3 2.0t '01, 9-3 SC BioPower '08, 9-3 SC 2.0T XWD eLSD '09
Re: MY08 9-3 SC BioPower
Saadaanko tähän jatkoksi projektitopic?
#4652
Volvo V60 D6 AWD Plug-In Hybrid '13
BMW i3 BEV '17
GSX1400R '0x
ex: 9-3 SC 1.9 TiDS Vector M6 '07, 9-3 2.0T Aero 5D M5 '00
Volvo V60 D6 AWD Plug-In Hybrid '13
BMW i3 BEV '17
GSX1400R '0x
ex: 9-3 SC 1.9 TiDS Vector M6 '07, 9-3 2.0T Aero 5D M5 '00