![Laughing :lol:](./images/smilies/icon_lol.gif)
Tämä sininen on kyllä mielestäni paljon ”notkeammin”ajettava kuin tuo minun vanhempi keltainen 96:nen. En osaa oikein itselleni asiaa selittää, mutta kai se lopulta voi johtua siitä, että tuolla keltaisella on vaan viimeaikoina niin paljon vähemmän ajeltu?
Sen olen nyt todennut, että kun molemmissa autoissa on uudet Weber-kaasuttimet, niin tämä meille tarjottavana oleva bensiini on ”täyttä paskaa” näille vanhoille autoille!
![Facepalming :facepalm_man:](./images/smilies/icon_man_facepalm.gif)
![Kuva](https://i.ibb.co/TqxhKT9/8486-A17-E-D33-D-4-E0-D-B33-D-CD08-FEE69-AF7.jpg)
![Kuva](https://i.ibb.co/L9dY6rt/8-B1-FFD6-E-FAB9-478-A-8-C94-4-CEB2-A340-DF0.jpg)
Minulla sinisessä Weberin kakskurkkuinen DGV ja keltaisessa Weberin ykskurkkuinen! Molemmat toimivat ajossa todella hyvin ja autot käynnistyvät erinomaisesti normi ajotilanteissa. Mutta, kun auto seisoo vaikka viikon ajamatta, mitä tapahtuu? Silloin on”sahausharjoitus” taattua toimintaa? Auto kyllä käynnistyy, mutta täytyy sahailla, kaasarista haihtuneen bensan tilalle ehtii pumppautua uutta ”985E paskaa” tilalle!
![Rolling Eyes :roll:](./images/smilies/icon_rolleyes.gif)
Ajattelin ensin, että jos ongelma olisikin bensapumpussa, mutta kun molemmissa autoissa on paikoillaan aivan uudet bensapumput, niin todelllinen on jossain muualla? Ongelma on oikeasti tämä nykybensa!
Tämä ongelma on varmasti meille useimmille arkipäivää ja tulevaisuus näiden nykyliemien kera!
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)