![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
Tuotahan on kohtalaisella kädellä hitsattu jo aiemmin, kun sen varapyöräkotelon lisäksi tuoltakin löytyi kohtalaisen kokoiset vanhat paikat. Nyt vaan suojaukset saumaamisen jälkeen kuntoon, niin ei tarvi taas pian olla pillittämässä peltiä.
Äläs nyt noin negatiivinen ole
Oikea asenne, tsemppiä mätähommiin!Kiertomäntä kirjoitti: ↑La Loka 16, 2021 15:53Äläs nyt noin negatiivinen ole![]()
Tuota on tosiaan joko edellinen tai edelliset omistajat hitsannu vähän sieltä sun ja koko pohja on (oli) sellaista tilkkutäkkiräkäpaikkaa. 10 x 10 cm paikkoja oli lätkitty vähän sinne sun tänne missä ruosteen alkuja oli ollut, ja hitsijälki oli vähän sellaista "yhdessä illassa valmista omalla pihalla". Sen lisäksi hitsausten päälle oli vedetty paikoin pelkkä kotelosuoja eikä esimerkiksi maalia ollenkaan, joten sen nyt voi olettaa että on tehtävä parin vuoden päästä taas uudestaan.
Vaikka lompakko haluaisikin olla eri mieltä, olen itse sitä mieltä että tehdään nyt kerralla kunnolla loppuun asti ni kori onkin sitten käytännössä kunnossa niinkauan kuin autolla järkevästi on elinikää jäljellä.
Apuahan siitä olisi, vaan aikataulu tuli kohtuu äkkiä kun tässä tapauksessa leima oli tästä kiinni. Ja käyttöauton virkaa kun ainakin vielä toistaiseksi suorittaa, ei ollut mahdollisuutta ottaa tolkuttoman pitkään pois liikenteestä. Alunperin oli tarkoitus tehdä jossain vaiheessa ensi vuoden puolella, mutta tuli nyt vähän etukäteen. Eli suorasta pellistä jouduttiin tekemään.