No, jo oli ihmeellinen vaiva kinnerissä. Tyhjäkäynti oli aavistuksen raskaankuuloinen, menokin hieman nuhaista. Ryntäytin konetta aika huolella parkissa ja perkales sain helikopterin vilkkumaan mittaristossa. Samalla moottori meinasi sammua kierrosten laskiessa.
Ja koska kämpästä ei löydy vikakoodin lukijaa niin google avuksi. Vaikka ja mitä löytyi netistä, ja vaihdettujen osien pohjalta heitin hatusta, että se on joko sytkäkasetti tai bensapaineensäädin. Kasettia en voi varmentaa ilman koodien lukua mutta paineensäädintä voi vähän käpistelläkin.
No, ei tarvinnut pitkälle käpistellä, kun näki paineensäätimen alipaineletkun. Oli aika rapsakka, mureni käsissä, kun yritti irroittaa. Vaihdoin sitten alipaineletkun paineensäätimeen ja bypassin ohjausventtiiliin.
Ja lopputulema kinneri käy taas paremmin ja vaikka kuinka antaa monoa parkissa niin kierrokset laskee tasaisesti. En kuitenkaan nollaa koodeja irroittamalla sulaketta vaan käyn vielä luetuttamassa koodit. Varmuuden vuoksi.
E: Tämän päivän kauppareissulla huomasin, että kinneri käy tasaisemmin tyhjäkäyntiä ja pienellä kuormalla vaihtaa vaihteet pehmeämmin
![Confused :?](./images/smilies/icon_confused.gif)
No, ilmeisesti sillä alipaineella on merkitystä.