MY15 EA288+DSG6 -kolopallo [Oli: MY09 9-3 SC XWD (Oli: MY08 9-3 SC BioPower)]
Re: MY15 EA288+DSG6 -kolopallo [Oli: MY09 9-3 SC XWD (Oli: MY08 9-3 SC BioPower)]
Oli miten oli, moottorin irrotus ja takakautta veivaaminen ei kauaa vie. Pystyperäisessä mopon moottorilla varustetussa takajarrusatula on ylhäällä, sulla näyttää olevan sijoitettu normaaliin kello kolmen kohtaan.
			
			
									
									
						Re: MY15 EA288+DSG6 -kolopallo [Oli: MY09 9-3 SC XWD (Oli: MY08 9-3 SC BioPower)]
9V paristo ja pari johdinta riittää käsijarrun moottorin ajamiseen auki asentoon. Eli liitin irti ja johtimet tilalle. Napaisuudellakaan ei ole väliä. Jos moottori ajaa jarrupaloja kiinni ennen vaihtoa niin kääntää vain napaisuuden toisin päin. 
Ennen vaihtoa pitää käsijarru irrottaa painikkeella ohjaamosta. Tai näin se toimi vm.12 Audissa.
			
			
									
									Ennen vaihtoa pitää käsijarru irrottaa painikkeella ohjaamosta. Tai näin se toimi vm.12 Audissa.
PVI
Audi A6 Quattro, Audi A3
Edelliset: 9-5 aero wagon aut 07, 9-5 aero wagon aut -01, 9000CDE 2,3t -95, 900S -90, 99T -78, 900T16 -90, 900GLs -83
						Audi A6 Quattro, Audi A3
Edelliset: 9-5 aero wagon aut 07, 9-5 aero wagon aut -01, 9000CDE 2,3t -95, 900S -90, 99T -78, 900T16 -90, 900GLs -83
Re: MY15 EA288+DSG6 -kolopallo [Oli: MY09 9-3 SC XWD (Oli: MY08 9-3 SC BioPower)]
Yllä oleva toimi myös Volvossa.
			
			
									
									Volvo V60 D6 AWD Plug-In Hybrid '13
BMW i3 BEV '17
GSX1400R '0x
ex: 9-3 SC 1.9 TiDS Vector M6 '07, 9-3 2.0T Aero 5D M5 '00
						BMW i3 BEV '17
GSX1400R '0x
ex: 9-3 SC 1.9 TiDS Vector M6 '07, 9-3 2.0T Aero 5D M5 '00
Re: MY15 EA288+DSG6 -kolopallo [Oli: MY09 9-3 SC XWD (Oli: MY08 9-3 SC BioPower)]
Siis tää on tieto? Netis kaikkialla lukee vain, että ei pysty painaan jne. No tavallaan mä en painanut, vaan kiersin... Eli vaihto vain pyörittämällä on yksinkertaistettuna mahdollista mutta ei suositeltavaa? Mun käsijarru kyl edelleen toimii, mut jatkoa ajatellen

900 Cabriolet 2.0T '95
Exät: 9000 CS 2.3i '92, 900 i8 Special '86, 9000 CS 2.0t '96, 9-3 SS 2.2TiD '03, 9-5 Wagon 2.0tA '02, 9-3 2.0t '01, 9-3 SC BioPower '08, 9-3 SC 2.0T XWD eLSD '09
						Exät: 9000 CS 2.3i '92, 900 i8 Special '86, 9000 CS 2.0t '96, 9-3 SS 2.2TiD '03, 9-5 Wagon 2.0tA '02, 9-3 2.0t '01, 9-3 SC BioPower '08, 9-3 SC 2.0T XWD eLSD '09
Re: MY15 EA288+DSG6 -kolopallo [Oli: MY09 9-3 SC XWD (Oli: MY08 9-3 SC BioPower)]
Sattuipa tulemaan mk7 golf muuten työn alle, niin pääsi tarkistaan. Eli ABS jarrujen ohjainlaitteeseen sisälle ->basic settings -> start lining change mode. Välittömästi tuon yläpuolella listassa on end lining change mode, joka tehdään palojen vaihdon jälkeen.
Ja kyllä, mäntä menee tämän jälkeen painamalla sisälle
			
			
									
									Ja kyllä, mäntä menee tämän jälkeen painamalla sisälle
NG9-3 Aero MY05
						Re: MY15 EA288+DSG6 -kolopallo [Oli: MY09 9-3 SC XWD (Oli: MY08 9-3 SC BioPower)]
Tein sen virheen, että aloin tuota ihan pientä ratin kallistumaa vielä hieromaan. Mutta siinähän kävi sitten niin, että hieroin sitä kaksi iltaa, kun en saanut enää edes niin hyväksi kuin se oli. Lopputulemana sain sitten hiukan korjattua aurauksen jäädessä kahteen milliin. Hieman yli tavotteen, mutta rajojen sisäpuolella kuitenkin.

Se dpf. On meinaan täs sitten yhtä huomaamaton kuin Inkussa oli. Siinä tuli bongattu yksi poltto ja nyt tän EA288:n kanssa on tullut oikeen tarkkaan tarkkailtua, että koska se polttaa. Ja nyt tuli ensimmäinen kerta, kun sen huomasin. Nimittäin idlas sen 1000 rpm Ja mittariin on siis tullut kolmisen tonnia, eli pahimpien skeptikkojen mukaan olisin missannut jo vajaa kymmenen polttoa...
 Ja mittariin on siis tullut kolmisen tonnia, eli pahimpien skeptikkojen mukaan olisin missannut jo vajaa kymmenen polttoa...

Huomasin myös uuden vian autossa. Apparin ovessa palaa tollanen mersumainen tunnelmavalo.

Ja kuskin ovi on pimeänä...

Sillainhan tuo on nolo, että mitään vikakoodia tai huomautusta ei asiasta tule. Varmaan kaikki muut polttimot rääkyy, mutta tuota ei No ihan sama, ei vaikuta arkielämään ihan hirveästi. Tuskin jaksan edes avata katsoakseni millainen led-lista siellä on.
  No ihan sama, ei vaikuta arkielämään ihan hirveästi. Tuskin jaksan edes avata katsoakseni millainen led-lista siellä on.
Ledeistä puheenollen tän auton omat pitkät valot on surkeat. Ei siinä hirveästi ole eroa lyhkäsiin nyt kun ne suuntasi tarpeeksi ylös siihen, mihin ne kuuluukiin. Eli ledipalkkia vaan sitten keulalle... Kiinnikeraudaksi miks muukaan kuin femman kontista alumiinikisko Helppoa työstää akkurälläkällä, ei polta koko hallia ja työstö on muutenkin nopeaa verrattuna mustaan rautaan.
 Helppoa työstää akkurälläkällä, ei polta koko hallia ja työstö on muutenkin nopeaa verrattuna mustaan rautaan.

Mun piti asentaa valo päätykiinnikkeillä, mutta kahdesta mittauksesta huolimatta teline jäikin liian lyhyeksi 
 

No hätä ei ole suuri. Muutin suunnitelmia ja hain Motonetista vähän kulmarautoja, jotka tulee maskin läpi ulos.

Se on aina kaunista kun itseporautuvilla ruuveilla kasataan osia! Puree alumiiniin hyvin, ei taivu lämmöstä niinku hitsatut häkkyrät ja pääsee työstään rivitalon pihassa 
 

Noih.

Tätä vähän pelkäsinkin, mutta en odottanut. Eli vaikka kuinka taittelis ja hakis paikkaa, niin maskia ei saa paikalleen. Maskia kun pitää painaa muutama sentti, niin ei maskin kolojen raotkaan yhdistettynä metallin taivutukseen riitä 
 

Ei se nyt iso vahinko ollut ostaa noita rautoja turhaan. Pitää varmaan sitten ostaa tuning-maski ja leikellä siihen reikä. Tai suosiolla alentua siihen kilventaustatelineeseen, niin paljon kuin niitä vihaankin. Kauas on siis tultu asennustäydellisyyden suhteen näistä ajoista, elämäni ensimmäisestä led-palkista kuusi vuotta sitten 
 

			
			
									
									
Se dpf. On meinaan täs sitten yhtä huomaamaton kuin Inkussa oli. Siinä tuli bongattu yksi poltto ja nyt tän EA288:n kanssa on tullut oikeen tarkkaan tarkkailtua, että koska se polttaa. Ja nyt tuli ensimmäinen kerta, kun sen huomasin. Nimittäin idlas sen 1000 rpm
 Ja mittariin on siis tullut kolmisen tonnia, eli pahimpien skeptikkojen mukaan olisin missannut jo vajaa kymmenen polttoa...
 Ja mittariin on siis tullut kolmisen tonnia, eli pahimpien skeptikkojen mukaan olisin missannut jo vajaa kymmenen polttoa...
Huomasin myös uuden vian autossa. Apparin ovessa palaa tollanen mersumainen tunnelmavalo.

Ja kuskin ovi on pimeänä...

Sillainhan tuo on nolo, että mitään vikakoodia tai huomautusta ei asiasta tule. Varmaan kaikki muut polttimot rääkyy, mutta tuota ei
 No ihan sama, ei vaikuta arkielämään ihan hirveästi. Tuskin jaksan edes avata katsoakseni millainen led-lista siellä on.
  No ihan sama, ei vaikuta arkielämään ihan hirveästi. Tuskin jaksan edes avata katsoakseni millainen led-lista siellä on.Ledeistä puheenollen tän auton omat pitkät valot on surkeat. Ei siinä hirveästi ole eroa lyhkäsiin nyt kun ne suuntasi tarpeeksi ylös siihen, mihin ne kuuluukiin. Eli ledipalkkia vaan sitten keulalle... Kiinnikeraudaksi miks muukaan kuin femman kontista alumiinikisko
 Helppoa työstää akkurälläkällä, ei polta koko hallia ja työstö on muutenkin nopeaa verrattuna mustaan rautaan.
 Helppoa työstää akkurälläkällä, ei polta koko hallia ja työstö on muutenkin nopeaa verrattuna mustaan rautaan.
Mun piti asentaa valo päätykiinnikkeillä, mutta kahdesta mittauksesta huolimatta teline jäikin liian lyhyeksi
 
 
No hätä ei ole suuri. Muutin suunnitelmia ja hain Motonetista vähän kulmarautoja, jotka tulee maskin läpi ulos.

Se on aina kaunista kun itseporautuvilla ruuveilla kasataan osia! Puree alumiiniin hyvin, ei taivu lämmöstä niinku hitsatut häkkyrät ja pääsee työstään rivitalon pihassa
 
 
Noih.

Tätä vähän pelkäsinkin, mutta en odottanut. Eli vaikka kuinka taittelis ja hakis paikkaa, niin maskia ei saa paikalleen. Maskia kun pitää painaa muutama sentti, niin ei maskin kolojen raotkaan yhdistettynä metallin taivutukseen riitä
 
 
Ei se nyt iso vahinko ollut ostaa noita rautoja turhaan. Pitää varmaan sitten ostaa tuning-maski ja leikellä siihen reikä. Tai suosiolla alentua siihen kilventaustatelineeseen, niin paljon kuin niitä vihaankin. Kauas on siis tultu asennustäydellisyyden suhteen näistä ajoista, elämäni ensimmäisestä led-palkista kuusi vuotta sitten
 
 
900 Cabriolet 2.0T '95
Exät: 9000 CS 2.3i '92, 900 i8 Special '86, 9000 CS 2.0t '96, 9-3 SS 2.2TiD '03, 9-5 Wagon 2.0tA '02, 9-3 2.0t '01, 9-3 SC BioPower '08, 9-3 SC 2.0T XWD eLSD '09
						Exät: 9000 CS 2.3i '92, 900 i8 Special '86, 9000 CS 2.0t '96, 9-3 SS 2.2TiD '03, 9-5 Wagon 2.0tA '02, 9-3 2.0t '01, 9-3 SC BioPower '08, 9-3 SC 2.0T XWD eLSD '09
Re: MY15 EA288+DSG6 -kolopallo [Oli: MY09 9-3 SC XWD (Oli: MY08 9-3 SC BioPower)]
^Vale-Citikan en huomannut poltelleen kertaakaan. Ja jos systeemi olisi ollut rikki, niin kai sen olisi havainnut 2.5v ja 40tkm aikana, joten eiköhän se sitten ollut todella huomaamaton.
Aika moiset piikit seivästykseen, ilmeisesti sääntely ei ole ottanut mitään kantaa asiaan. Mutta noihin kun ihminen upottaa lihansa, niin eipä paljon muulla jalankulkijaturvallisuuden eteen tehdyllä työllä ja sääntelyllä ole ollut merkitystä.
Ja tämä ei ole asennustasi kohtaan mitään kritiikkiä, noinhan ne asennellaan varmaan hyvin useinkin. Sattui vain ilman valaisinta tulemaan moinen ehana mielleyhtymä.
			
			
									
									Aika moiset piikit seivästykseen, ilmeisesti sääntely ei ole ottanut mitään kantaa asiaan. Mutta noihin kun ihminen upottaa lihansa, niin eipä paljon muulla jalankulkijaturvallisuuden eteen tehdyllä työllä ja sääntelyllä ole ollut merkitystä.
Ja tämä ei ole asennustasi kohtaan mitään kritiikkiä, noinhan ne asennellaan varmaan hyvin useinkin. Sattui vain ilman valaisinta tulemaan moinen ehana mielleyhtymä.
Saab 93 CV 2.0T aut. Aero -05,  MB GLA 200 CDI A  -15, Volvo V70 Classic 2.5 10V -00, ex 93 SS 1.8t Vector -05
						Re: MY15 EA288+DSG6 -kolopallo [Oli: MY09 9-3 SC XWD (Oli: MY08 9-3 SC BioPower)]
Joo se Inkunki polton huomaaminen oli kerran, kun pihaan ajaes haisi palaneelle. Ja kun se ei koskaan toistunu, niin kai se sit oli poltto. Mut mä en vaan tajua, et miten porukka noita polttoja sitte bongailee  Tietty no jos pelkkää taajamakieputusta ajaa, niin huomaahan se jo siitä kun S&S ei sammuta autoa, mut tämmöses mun ajos ei kyl helpolla huomaa ellen keksi muuta konstia kuin tuon idlauksen...
  Tietty no jos pelkkää taajamakieputusta ajaa, niin huomaahan se jo siitä kun S&S ei sammuta autoa, mut tämmöses mun ajos ei kyl helpolla huomaa ellen keksi muuta konstia kuin tuon idlauksen...
Noi seipäät toki lyhenis sopivaan mittaan asennukses, mut kieltämättä onhan ne aika rajut. Eikä se rekisterikilven tausta vähemmän seiväs ole, jos sen pulttaa sinne etupalkkiin asti... Kai se on eka kunnon mälli, niin noitaki aletaan säänteleen? Toisaalta jos koko keulaa ei seivästä, niin onhan toi keulan leveydestä aika pieni osa eli tsänssit lienee jalankulkijan puolella. Lisäks mitä enemmän aikaa kuluu, sitä enemmän autois alkaa oleen jalankulkijajarruja. Taas toisaalta mutulla sanoisin, että noi halvat ledipalkit räjäytti lisävalomarkkinat. Ei kymmenen vuotta sitte joka auton keulalla ollu lisävaloa
			
			
									
									 Tietty no jos pelkkää taajamakieputusta ajaa, niin huomaahan se jo siitä kun S&S ei sammuta autoa, mut tämmöses mun ajos ei kyl helpolla huomaa ellen keksi muuta konstia kuin tuon idlauksen...
  Tietty no jos pelkkää taajamakieputusta ajaa, niin huomaahan se jo siitä kun S&S ei sammuta autoa, mut tämmöses mun ajos ei kyl helpolla huomaa ellen keksi muuta konstia kuin tuon idlauksen...Noi seipäät toki lyhenis sopivaan mittaan asennukses, mut kieltämättä onhan ne aika rajut. Eikä se rekisterikilven tausta vähemmän seiväs ole, jos sen pulttaa sinne etupalkkiin asti... Kai se on eka kunnon mälli, niin noitaki aletaan säänteleen? Toisaalta jos koko keulaa ei seivästä, niin onhan toi keulan leveydestä aika pieni osa eli tsänssit lienee jalankulkijan puolella. Lisäks mitä enemmän aikaa kuluu, sitä enemmän autois alkaa oleen jalankulkijajarruja. Taas toisaalta mutulla sanoisin, että noi halvat ledipalkit räjäytti lisävalomarkkinat. Ei kymmenen vuotta sitte joka auton keulalla ollu lisävaloa

900 Cabriolet 2.0T '95
Exät: 9000 CS 2.3i '92, 900 i8 Special '86, 9000 CS 2.0t '96, 9-3 SS 2.2TiD '03, 9-5 Wagon 2.0tA '02, 9-3 2.0t '01, 9-3 SC BioPower '08, 9-3 SC 2.0T XWD eLSD '09
						Exät: 9000 CS 2.3i '92, 900 i8 Special '86, 9000 CS 2.0t '96, 9-3 SS 2.2TiD '03, 9-5 Wagon 2.0tA '02, 9-3 2.0t '01, 9-3 SC BioPower '08, 9-3 SC 2.0T XWD eLSD '09
Re: MY15 EA288+DSG6 -kolopallo [Oli: MY09 9-3 SC XWD (Oli: MY08 9-3 SC BioPower)]
Jos ei ole tutkaa keulassa, niin tuollainen käy nätisti keulaan. Tutka autoissa laitettava kaksi paneelia, kummallekin puolelle tutkaa.
https://www.lumise.fi/lisavalot/led-lis ... 020100250/
			
			
									
									https://www.lumise.fi/lisavalot/led-lis ... 020100250/
NG 9³ 2,0t Cab -05 M5 Silver met. Aero-Griffin Look. Nevs 9³ Aero -14 (-15) A6 Jet Black met.
Saabisti vuodesta -75. #6700. MB E- All-Terrain 4-Matic -19 Cavansite Blue met.
						Saabisti vuodesta -75. #6700. MB E- All-Terrain 4-Matic -19 Cavansite Blue met.
Re: MY15 EA288+DSG6 -kolopallo [Oli: MY09 9-3 SC XWD (Oli: MY08 9-3 SC BioPower)]
^^Joo näinhän se on, että todennäköisyys sille, että päätyy vartaaseen Golfin keulaan lienee melko pieni   
 
Aiemmassa Captivassa huomasi kyllä polton ihan selvästi. Maantieajossakin havaitsi, kun moottorille tuli ylimääräistä kuormaa hetkeksi. En nyt muista mikä toinen auto on ollut, josta samat havainnot. Dieseleistä ylipäätään sen verran vähän kokemuksia, että Citikassa pelkäsin ensimmäiset kuukaudet, että liekö systeemi paskana ja saa kaivaa taskua toudella syvälle.
			
			
									
									 
 Aiemmassa Captivassa huomasi kyllä polton ihan selvästi. Maantieajossakin havaitsi, kun moottorille tuli ylimääräistä kuormaa hetkeksi. En nyt muista mikä toinen auto on ollut, josta samat havainnot. Dieseleistä ylipäätään sen verran vähän kokemuksia, että Citikassa pelkäsin ensimmäiset kuukaudet, että liekö systeemi paskana ja saa kaivaa taskua toudella syvälle.
Saab 93 CV 2.0T aut. Aero -05,  MB GLA 200 CDI A  -15, Volvo V70 Classic 2.5 10V -00, ex 93 SS 1.8t Vector -05
						Re: MY15 EA288+DSG6 -kolopallo [Oli: MY09 9-3 SC XWD (Oli: MY08 9-3 SC BioPower)]
^^Mulla on tutka, niin se blokkaa jo roikkuasennuksen pois. Lisäks lisävalo asennetaan lähtökohtasesti mahdollisimman ylös... Siksi haluan nostaa sen maskin eteen, mutta nyt se jäänee kuitenki kilven päälle. Ja käytän viime talven valoa, kun ei noista myymällä rahaa saa 
^N. 2010 Sprinter piti välillä vähän mörisevää ääntä. Oletan sen olleen dpf:n poltto, kun ei muutakaan järkevää selitystä tuu mieleen. Se on ainoa havaittavissa ollut poltto mun kokemuksella, tosin eipä mulla noita pönttöautoja oo ollukkaa kuin Inkku ja nyt tää Kolopallo.
			
			
									
									
^N. 2010 Sprinter piti välillä vähän mörisevää ääntä. Oletan sen olleen dpf:n poltto, kun ei muutakaan järkevää selitystä tuu mieleen. Se on ainoa havaittavissa ollut poltto mun kokemuksella, tosin eipä mulla noita pönttöautoja oo ollukkaa kuin Inkku ja nyt tää Kolopallo.
900 Cabriolet 2.0T '95
Exät: 9000 CS 2.3i '92, 900 i8 Special '86, 9000 CS 2.0t '96, 9-3 SS 2.2TiD '03, 9-5 Wagon 2.0tA '02, 9-3 2.0t '01, 9-3 SC BioPower '08, 9-3 SC 2.0T XWD eLSD '09
						Exät: 9000 CS 2.3i '92, 900 i8 Special '86, 9000 CS 2.0t '96, 9-3 SS 2.2TiD '03, 9-5 Wagon 2.0tA '02, 9-3 2.0t '01, 9-3 SC BioPower '08, 9-3 SC 2.0T XWD eLSD '09
Re: MY15 EA288+DSG6 -kolopallo [Oli: MY09 9-3 SC XWD (Oli: MY08 9-3 SC BioPower)]
Esim. tällainen käy tutkan kanssa.
https://www.lumise.fi/lisavalot/led-lis ... 020101009/
			
			
									
									https://www.lumise.fi/lisavalot/led-lis ... 020101009/
NG 9³ 2,0t Cab -05 M5 Silver met. Aero-Griffin Look. Nevs 9³ Aero -14 (-15) A6 Jet Black met.
Saabisti vuodesta -75. #6700. MB E- All-Terrain 4-Matic -19 Cavansite Blue met.
						Saabisti vuodesta -75. #6700. MB E- All-Terrain 4-Matic -19 Cavansite Blue met.
Re: MY15 EA288+DSG6 -kolopallo [Oli: MY09 9-3 SC XWD (Oli: MY08 9-3 SC BioPower)]
Common rail Toyotassa huomaa helposti kun käynti muuttuu Volkkarin ronksotukseksi. Eli kun käynti on sitä jo valmiiksi ei tätä varmaan huomaakkaan.JP_Vette kirjoitti: ↑To Kesä 02, 2022 18:44Joo se Inkunki polton huomaaminen oli kerran, kun pihaan ajaes haisi palaneelle. Ja kun se ei koskaan toistunu, niin kai se sit oli poltto. Mut mä en vaan tajua, et miten porukka noita polttoja sitte bongaileeTietty no jos pelkkää taajamakieputusta ajaa, niin huomaahan se jo siitä kun S&S ei sammuta autoa, mut tämmöses mun ajos ei kyl helpolla huomaa ellen keksi muuta konstia kuin tuon idlauksen...

Ex:Saab 90i -86
						Re: MY15 EA288+DSG6 -kolopallo [Oli: MY09 9-3 SC XWD (Oli: MY08 9-3 SC BioPower)]
Jos se valo on oikeasti pultattu seipääseen kiinni, niin se jarruttaa ihmistä suhteessa seipääseen varmaan aika reippaasti. Käytännössä saattaa kyllä kääntyä pois edestä, mutta vieden seipään mukanaan.JP_Vette kirjoitti: ↑To Kesä 02, 2022 18:44Noi seipäät toki lyhenis sopivaan mittaan asennukses, mut kieltämättä onhan ne aika rajut. Eikä se rekisterikilven tausta vähemmän seiväs ole, jos sen pulttaa sinne etupalkkiin asti... Kai se on eka kunnon mälli, niin noitaki aletaan säänteleen? Toisaalta jos koko keulaa ei seivästä, niin onhan toi keulan leveydestä aika pieni osa eli tsänssit lienee jalankulkijan puolella.
Jos se valo sen sijaan on kiinni seipäässä pyhällä hengellä ja pääsee repeämään irti ekasta kiveniskusta, niin ei se kestä sitä ihmistäkään ja väistyy kiltisti yksin päästäen seivästystapahtuman etenemään.
Ne hävis tuossa välissä, kun muihinkin autoihin kun saappeihin alkoi saamaan tehdasasenteisia valaisimia. Kun otetaan toisetkin (tai kolmannet...) 10 vuotta taaksepäin, niin lisävaloja oli paljon reilummin kuin silloin 10v sitten.
Salaisen agentin työ on vaivalloisempaa kuin trigonometristen yhtälöiden soveltaminen käytännön höpsismiin.
-Agentti Tuplanolla
						-Agentti Tuplanolla
Re: MY15 EA288+DSG6 -kolopallo [Oli: MY09 9-3 SC XWD (Oli: MY08 9-3 SC BioPower)]
Mä nyt sit sorruin tähän muotiseipääseen. Vihaan tuota asennuskorkeudeltaan, ulkonäöltään ja vielä siitä, että toi puskuri on kilven alta auki eli melko, ööh, jalankulkijatörmäysystävällinen.

Sentään ylätuet on nyt tukevasti. Ja alumiiniin uppoaa käytettyki poraruuvi, niin lompakko tykkää


Johtoki meni tosi kivuttomasti.

Ja siinä se nyt olis!



Toivottavasti ylätukien kunnollisuus kompensoi ton puskurin löysyyden. Toisaalta tutka on metallitelinees kii, eli semmosella Ilmavoimat-sakaran puolikkaalla vois saada kilpitelineelle alatuen. Selviää ekalla koeajolla sitte.
Sähköt pitää askarrella. Tohon vissiin ehkä vois saada VCDS:llä suoraan ohjauksen, eli €€€. Tää muutenki meni aikalailla €€€ edellä, kun ruuveja myöte on Saabista kaikki siirretty Motonetis tietty myydään CAN-yhteensopivaa relesarjaa ja heräte olis tos kyl hyvällä hollilla muutenki, et saatan alentua myös pitkien varjostimen johdon katkasuun ja etenen sitte sitä kautta. Mut se on sitte toinen tarina, ei oo tän illan juttu
 Motonetis tietty myydään CAN-yhteensopivaa relesarjaa ja heräte olis tos kyl hyvällä hollilla muutenki, et saatan alentua myös pitkien varjostimen johdon katkasuun ja etenen sitte sitä kautta. Mut se on sitte toinen tarina, ei oo tän illan juttu 
			
			
									
									
Sentään ylätuet on nyt tukevasti. Ja alumiiniin uppoaa käytettyki poraruuvi, niin lompakko tykkää



Johtoki meni tosi kivuttomasti.

Ja siinä se nyt olis!



Toivottavasti ylätukien kunnollisuus kompensoi ton puskurin löysyyden. Toisaalta tutka on metallitelinees kii, eli semmosella Ilmavoimat-sakaran puolikkaalla vois saada kilpitelineelle alatuen. Selviää ekalla koeajolla sitte.
Sähköt pitää askarrella. Tohon vissiin ehkä vois saada VCDS:llä suoraan ohjauksen, eli €€€. Tää muutenki meni aikalailla €€€ edellä, kun ruuveja myöte on Saabista kaikki siirretty
 Motonetis tietty myydään CAN-yhteensopivaa relesarjaa ja heräte olis tos kyl hyvällä hollilla muutenki, et saatan alentua myös pitkien varjostimen johdon katkasuun ja etenen sitte sitä kautta. Mut se on sitte toinen tarina, ei oo tän illan juttu
 Motonetis tietty myydään CAN-yhteensopivaa relesarjaa ja heräte olis tos kyl hyvällä hollilla muutenki, et saatan alentua myös pitkien varjostimen johdon katkasuun ja etenen sitte sitä kautta. Mut se on sitte toinen tarina, ei oo tän illan juttu 
900 Cabriolet 2.0T '95
Exät: 9000 CS 2.3i '92, 900 i8 Special '86, 9000 CS 2.0t '96, 9-3 SS 2.2TiD '03, 9-5 Wagon 2.0tA '02, 9-3 2.0t '01, 9-3 SC BioPower '08, 9-3 SC 2.0T XWD eLSD '09
						Exät: 9000 CS 2.3i '92, 900 i8 Special '86, 9000 CS 2.0t '96, 9-3 SS 2.2TiD '03, 9-5 Wagon 2.0tA '02, 9-3 2.0t '01, 9-3 SC BioPower '08, 9-3 SC 2.0T XWD eLSD '09
