Kiitos Hiace-pläjäyksestä. Pikku fiksillä isäsi auto olisi Suomen hienoin tuon ikäinen, ylipäätään tuota faceliftiä nelivetona ja alle 200 tkm ajettuna ei löydy kuin alle 10 yksilöä. Noilla kilsoilla ja tuossa kunnossa tuosta oikea pyynti olisi 16900-17900 euroa ihan yksityisenäkin. Että aika hyvin on hintansa pitänyt. Joskus voisitte helmat puhdistaa, teippiraja ja kotelosuojaa tai helmamassaa kerros, niin pysyy roiskeläppien väli kunnossa. Kotelosuojalla kerran vuoteen syksyisin, puolen tunnin homma. Pohja on semmoisessa kunnossa, että sen voisi joskus pestä kunnolla ja vetäistä niinikään ihan kotelosuojaa kerran vuoteen kerros, niin ei tulisi koskaan ongelmia sen suhteen. Meinaan jos on tarkoitus ajaa maailman tappiin tuolla ja miksei olisi, ei noita enää valmisteta ja isäsi auto ei taida olla edes elinkaaren puolessa välissä vielä kun hyvin pitää.
Skodasta sanon vain saman mitä autokin, eli "Welcome on board". Astu laivaan, vai miten se meni
Sen verran huomioin, että öljynsuodatin näytti olevan paikassa, missä se suorastaan huutaa, että vaihda minut. Mä rankkaan nykyään autot öljynsuotimen sijainnin mukaan. Mitä helpommassa paikassa, sitä isommat pisteet.
Skoda Superb Wagon 1.5 ACT TSI -20, Honda Accord 2.4-08 Executive A, Honda Civic 1.8-08 Executive A, Toyota Hiace 2.5 D-4D 100 4ov pitkä -06, Honda Accord 2.4 Tourer-08 AT Executive Advanced
Ex: 10 x og Saab 900 ym. / jäsen #4634