![Laughing :lol:](./images/smilies/icon_lol.gif)
Hommat pääsi viimeinkin kunnolla vauhtiin ruostehommien kanssa! Runkopalkin kohdalle otin sellaisen strategian, että tosiaan korjaan pätkä kerrallaan pitäen sisempänä olevan pitkän paksumman peltipätkän kiinni ainakin jostain sekä edestä että takaa.
Nappasin runkopalkin keskivaiheilta tuota ohuempaa peltiä pois ja totta tosiaan kerrosten välistä löytyi oikein ruostekukkaketo. Hapan jatkuu aina vetaritunnelin takaseinään asti, joten pitkältä matkalta pääsee uusimaan peltiä. Onneksi kävin ennakoivasti jo hakemassa sopivaa parimillistä peltilevyä valmiiksi.
Lisäherkkuna vetaritunnelin takaosan pohjasta löytyi epäilyttävä paksumpi turaus pohjamassaa, jonka alta löytyi aikaisempi "korjaus". Noh, näitä fiksauksia aiemminkin nähneenä tottakai nappasin rälläkän kouraan ja leikkasin panssarivaunutasoisten hitsaussaumojen läpi tarkastelemaan, mitä tuon epäilyttävän peltilätkän alta löytyykään. Joo, sieltä oli paikkailtu piiloon kaikenlaista jännää. Taitaa auto olla vähän pidempään pukkien varassa, että sitten kun lopulta päästään leimalle niin ei lopu katsurisedältä muste tulostimesta kesken vikalistaa printatessa.
Onneksi tervettä peltiä on vielä paljon autossa, kyllä tästä vielä auto saadaan!
![Saab :saab:](./images/smilies/icon_saab.gif)
![Kuva](https://img.aijaa.com/m/00076/15128301.jpg)
![Kuva](https://img.aijaa.com/m/00473/15128304.jpg)
![Kuva](https://img.aijaa.com/m/00190/15128302.jpg)
![Kuva](https://img.aijaa.com/m/00250/15128303.jpg)
![Kuva](https://img.aijaa.com/m/00882/15128300.jpg)