900 Suomi special -89

Esittele oma(t) projektisi täällä. Projektiin liittyvät kysymykset sallittuja, muut kysymykset mallikohtaisiin foorumeihin.
Jaker
Matalapaineturbo
Viestit: 192
Liittynyt: To Loka 01, 2015 20:17
Paikkakunta: Pohjoispohjanmaa@Raahe
Viesti:

Re: 900 Suomi special -89

Viesti Kirjoittaja Jaker »

Kuva

Bensapumppu ei inahtanutkaan, vaikka virtaa tuli. Käytin pumpun pihalla ja testasin uudestaan. Hyvin pyöri, oli varmaan juntturassa, kun seisoi pitkään 'kuivana' tyhjennetyssä tankissa. Oikealla 9-3n pumppu.

Kuva

Kaasuvaijerikin piti vaihtaa, ei riitä säätövara kaasutinversion vaijerissa.

Kuva

Ajamalla pihalle ensimmäistä kertaa. Tyhjäkäynti oli isolla, kytkintä pitää ilmata vielä. Ja nyt kun siirryttiin tietokoneaikaan, vikavalo muistutti samantien olemassaolostaan😅

Nyt pitää välillä järjestää talliin kehittynyt hallitsematon sekasotku ja jatkaa sen jälkeen.
#6906, Saab 900 3d combi coupe -92
Jaker
Matalapaineturbo
Viestit: 192
Liittynyt: To Loka 01, 2015 20:17
Paikkakunta: Pohjoispohjanmaa@Raahe
Viesti:

Re: 900 Suomi special -89

Viesti Kirjoittaja Jaker »

Kuva

Tämä on onnellisesti liikenteessä. Tyhjäkäynti kulkee just karvan yli tonnin, epäilen syyksi immua. Pitää saada kuntoon ennen ens leimareissua.
#6906, Saab 900 3d combi coupe -92
Veikkojuhani4
"Koeajolla"
Viestit: 1
Liittynyt: Ti Syys 24, 2024 12:58

Re: 900 Suomi special -89

Viesti Kirjoittaja Veikkojuhani4 »

[/url][/s][/img]
Jaker kirjoitti:
Su Maalis 05, 2023 13:31
Onhan se! Ikävä haaveri sattui tämän kohtaloksi. Missä päin mailmaa tämä vietti 15 vuotta elämästään?
PM99 kirjoitti:
Su Maalis 05, 2023 13:04
Onko tuo meidän entinen lfu? Tuommoinen oli meillä 15vuotta sitten, oli täysin ruosteeton lommoton ja kattoverhoilu ei roikkunut. Sen jälkeen meni eri omistajille ja lopun tiedämme :?
Kuva
Meikäläisen ensiauto! Kantta ei tosiaan ole rempattu vaan kannentiiviste vaihdettu.
Vastaa Viestiin