Pakosarjakin on nyt putsailtu ja laitettu paikoilleen. Sitten olikin kaasuttimen osien vuoro käydä ultraääniperurissa! Sen jälkeen saatiin kaasutin pakettiin ja paikalleen. Nyt tämä näyttääkin jo aika mukavalta.
Seuraavaksi onkin jo käsittelyvuorossa laturi vesipummpuineen. Täytyy nyt tavalla tai toisella hiukan testailla onko vesipumppu kunnossa? Sitten vaan uutta väriä pintaan! Sitten on startin siivous vuorossa.
On se vaan ihmeellistä, että tämän projektin edetessä alkaa löytyä näitä ihan alkuperäisiä ja uusia tahtarin lisävarusteita! Tänään minulle tarjottiin ja tarjoukseen tartuin, kun löytyi ihan vielä kaupan muoveissa!
Tänään taas tuli näkyville jo miltei lopputuloksia! Verhoilu edistyy ja nyt sitten näkee jo minkä suuntainen lopputulos tulee olemaan. Takapenkin istuinosa on valmis, mutta selkänojaa hiukan vielä fiksataan! Takasivuverhoukset ovat miltei valmiit, mutta aika hyvän kuvan jo tuloksesta saa. Etuistuimien selkänojien verhoukset on myös jo valmiit ja odottavat asennusta. Vaikuttaa nyt siltä, että verhoilu valmistuu ensi viikolla!
Jälleen on menty pikkuaskel eteenpäin! Sivuverhoilut alkavat valmistua ja ovat vielä pikku viimeistelyä vaille valmiit. Nuo etuovien taskut ovat aika haasteelliset ja niiden kiinnitys vaatii vielä hiukan ajatustyötä, etenkin taskujen takareunojen osalta. Tänään voivat jo etuistuimienkin verhoilut olla paikoillaan? Mielenkiintoista nähdä kuinka uudet pehmikkeet asettuvat verhoilujen sisään?
Noissa kuvissa näkyy takasivuverhouksen alareunoissa keinonahkaa. Sitä ei alkuperäisessä ollut ja se jää kokonaan näkymättömiin. Laitoin kuitenkin tuon runkopahvin alareunat suojaan, koska alkuperäiset pahvit olivat kohtuu huonossa kunnossa. Onpahan nyt suojatut!
Nuo etuovien taskut ovat aika haasteelliset ja niiden kiinnitys vaatii vielä hiukan ajatustyötä, etenkin taskujen takareunojen osalta.
Sievältähän nuo alkavat näyttämään.
Mitä noiden pahvien takapuolella on tuossa pussien takareunoissa? Onko pussin yläreunassa joku "verhojousi"?
Voisiko onnistua pussin pystyreuna liimaamalla ohut pelti tai vaneri pahvin takapuolelle ja kiepsauttamalla perukevaijeri tms. ompeleen sekä pellin ympäri? Tietenkin pienet lovet tukikappaleen reunoihin pitämään vaijeri paikoillaan.
Tuon ovipussin takareunan laittaminen on ratkaistu ja sen kanssa ei ole enää ongelmia. Se, mitä sitten kun sivuverhoilut asetetaan paikoilleen joutuu tarkkailemaan on kiinnitysklipsien pituuden riittävyys? Sen näkee sitten?
No, kyllä tuota moottoria paikalleen ei voi ajatellakaan, ennen kuin tämä rojupesä on siivottu ja maalattu! Kyllä askartelua vielä riittää. Nuo etupenkin pehmikkeet ovat uudet ja tehty ”metritavarasta” Tampereen Vaahtomuovissa.
saab,96,99CC-75,saab 9000-95,2xrabeneic binetta de luxe, 2xfordsonpower että major, fiat 580td4wd,fiat 9804wd,MF165,,nuffield 10/60 olympia maamosa, bernard maamosa,
Kyllähän se puhdistuu. Ja hyvältä kyllä näyttää sekä kone että verhoilut, tuon motin kehtaisi nostaa vaikka olohuoneen paraatipaikalle ihailtavaksi siksi aikaa, että konehuone ehtii siistiytyä.
Salaisen agentin työ on vaivalloisempaa kuin trigonometristen yhtälöiden soveltaminen käytännön höpsismiin. -Agentti Tuplanolla