Noihin kaiketi suositeltais 80tonnin välein purkuu ja putsausta takarumpuihin ettei jämähtäis..
Itsel ku oli se -82 hiase joskus niin siinä kans saatto saada dynol kohtuulliset lukemat mut ajossa veteli minne sattui siis kun oli myös edessäki rummut, inssi totesi jotenki et dynonopeuksissa rumpujarruila ei oikein muuta näe et joku sylinteri toimii..
Tuossa oli siis 2 sylinterii etujarruis.
No joo, oli toinen jarrusylinterin mäntä jumissa niin ei ole liikkunut kuin toinen, tehot oli todella tasaiset mitä pidän hieman hämmentävänä.
Nyt on uudet kengät ja männät liikkuu herkästi mutta on ajeltava tovi että asettuvat ja saa tehoja..
Mulle tullsi ensimmäiseksi mieleen tarkistaa myös se toinen puoli
Antti
Kia EV6 GT-LINE AWD 77kWh -24
Kia EV6 GT-LINE AWD 77kWh -22
ex-Hyundai i30 wagon -20 :(
ex-Saab 9-3 1.8t SC linear pro -07
ex-Saab 900SE -95
ex-Saab 900i -90
ex-Saab 99 turbo -81
ex-Saab 99 CC -76
ex-BMW K1200S
Niin, uudet kengät toki kummallakin puolella Sehän on rumpujen ikuinen dilemma kun koittaa uusilla kengillä jo kuluneeseen rumpuun saada tehoja mutta automaattisäätö pelas nätisti ja kelpas tänään jälkinäytölläkin sen kummemmin kikkailematta. Ens vuonna varmaan vieläkin tasaisemmat jarrut takana kunhan asettuvat rummun muotoon
Ja sitten "tuunailun" pariin eli valot kuntoon koska yötön kesä on tulossa Saattaa siihen samalla laitolla pölähtää muuan äärivalokin..
Olen edelleen sitä mieltä että lisävalot tekee keulan Valothan nakkaa kilpitelineellä koristeeksi 5 minuutissa mutta 5 tuntia menee kun vetelee johdot katkaisijoineen ja samalla vähän tulevaisuutta varten piuhoja pitkin poikin autoa, ristus kun on ahdas konehuone..
Ja sitten "tuunailun" pariin eli valot kuntoon koska yötön kesä on tulossa Saattaa siihen samalla laitolla pölähtää muuan äärivalokin..
Olen edelleen sitä mieltä että lisävalot tekee keulan Valothan nakkaa kilpitelineellä koristeeksi 5 minuutissa mutta 5 tuntia menee kun vetelee johdot katkaisijoineen ja samalla vähän tulevaisuutta varten piuhoja pitkin poikin autoa, ristus kun on ahdas konehuone..
Ei kyllä ollu oikein missään läpiventiä, vänkärin puolelta pistin 18 karvaisen ohjauskaapelin tupaan niin ei lopu tulevaisuudessakaan johtoparit (ovikaapelia töistä).
Vetovalot pitää olla aina, varsinkin kun on nyt iso auto kyseessä
Pureluxin lamput oli oikeinkin hyvät, onhan ne toki "vähän" laittomatkin