Keväällä haimme rouvalle kyseisen pirssin Seinäjoelta. Autolla oli ilmeisen vähän ajettu mutta toimi yllättävän hyvin koko matkan Vantaalle kotiimme.
Ajellessa sillä tuonne kesäkuuhun asti olimme saaneet vaihtaa siihen jäähdyttimen ja lämppärin hana ohitettiin kun oli vuotava jne pientä roplaamista.
Ajoimme sillä suurinpiirtein 3tkm kokoajan päivittäen perushuoltoja.
Lopulta laitoin liikennekäytöstä poistoon leiman lähestyessä kun oli sen verran muita autoja pihassa ettei olisi ehtinyt...
Noh , 4 käytiksen antauduttua, mukaan lukien eräs 9-5, päätin ettemme enää aja vikavalollisilla nykyautoilla.
Kaivoimme tupliksen naftaliinista ja herkistelimme jarrut , kävimme valot läpi jne ja eikun katsastukseen, Leimahan sieltä tuli ilman valituksia ja narinoita...
Tästä meni viikko niin startin solenoidi antautui. Päivitin samalla hiilisillan ja liut, muutoin pökäle näytti käyttökelpoiselle.
yhteensä parin tuhannen kilometrin jälkeen saivat 1982 vuoden Hakkapeliitta 09 väistyä uusien Kroatialaisten nastakumien tieltä.
Sytkää , kaasaria sun muuta on tullut rassailtua ja seuraavaksi vaihdetaan taas vaihteistoon öljyt
Tuplis 1975 Automaatti
Tuplis 1975 Automaatti
99 VM.75 aut.
900i 8v CC 1989
Chevrolet Styleline 1951
Mercedes Benz 220 1972
Fiat Ducato matkailuauto 1987
900i 8v CC 1989
Chevrolet Styleline 1951
Mercedes Benz 220 1972
Fiat Ducato matkailuauto 1987