hienoa että edistyy
itsekin sain taiwanista pehmeän paketin ja leikkelin sen tänään mittojen mukaan pienemmäksi ja ommella päräyttelin sellstofin kankaan kera takapuolelle
huomenna jatkunee homma
kuviakin olis mutta ninkus tiedät
saab,96,99CC-75,saab 9000-95,2xrabeneic binetta de luxe, 2xfordsonpower että major, fiat 580td4wd,fiat 9804wd,MF165,,nuffield 10/60 olympia maamosa, bernard maamosa,
Tänään sai tuo hammastankokin oman värinsä! Nyt myös ovien ikkunoiden liukunauhat (Korja-kumi tuote 1082630 tarve n.2m/ovi ja ikkunan alareunaaan tuote 1082640 tarve n. 0,75m/ovi) on tilattu. Ikkunan ulkopuoliset ”kraapelistat” minulla olikin jo varastossa. Näin tämä taas nytkähti hiukan eteenpäin!
mahtavaa
vaikka ei ruuvaa kuin pultin päivässä irti etenee se viikossa 7 pultin edestä
itse sain tänään ommelluksi loput kätevällä ranneliikkeellä koesovitettavaksi yhteen penkkiin veluurit, toki ei ole ommeltu täysin vielä tikkiin koska ratkominen on helpompaa jos et jostakin käsittämä'ttömästä syystä ne mahdukkaa paikalleen
ai sitä ompelkoneen terien katkeamisia ja verta lentää joka sormesta kun tökkii nuppieuloihin, toki verensokereita voisi seurata samalla
saab,96,99CC-75,saab 9000-95,2xrabeneic binetta de luxe, 2xfordsonpower että major, fiat 580td4wd,fiat 9804wd,MF165,,nuffield 10/60 olympia maamosa, bernard maamosa,
Eilen ajattelin, että nyt homma nytkähtää hiukan eteenpäin. Toisin kävi ! Eilen tilaamani tavarat tulivat postin tuomana yllättäen jo tänään!? Nuo eilen antamillani tuotenumeroiden tuotteet eivät olleet sopivia.
Siis ei muuta kuin uusien liukulistojen etsintään? Eiköhän ne vielä jostakin löytyy.
Konehuone alkaa jo näyttää hyvältä ja kelpaa kyllä minulle. Kyllä tuohon voi moottorin laitta.
Joko vaneri on tehty valmiiksi tuonne?
Muistaakseni mallin mukaan jaan ei tullut sopivaa vaan olisi pitänyt leikata. Viiva pois