Coltin ng9-3 Aero Cabriolet 2004 2.0T automaatti

Esittele oma(t) projektisi täällä. Projektiin liittyvät kysymykset sallittuja, muut kysymykset mallikohtaisiin foorumeihin.
Coltti
"Hölösuu"
Viestit: 2852
Liittynyt: To Huhti 22, 2004 09:34
Paikkakunta: Tampere

Coltin ng9-3 Aero Cabriolet 2004 2.0T automaatti

Viesti Kirjoittaja Coltti »

Tämän väristä Cabbea tuli kuolattua jo teininä, kun nämä tulivat.

2004 Aero 2.0T automaatti ja harvinainen Lime Yellow väri.
159tkm mittarissa. Hirsch 230hp softa.
Vähän joutuu etuhelmaa, takapuskuria ja helmojen takapäitä fiksailemaan.

Alustavaa listaa tulevista jutuista:
Etujarrut (ravistaa)
ABS hydrauliikka, poljin on löysähkö.
Biopower stage 1
Putkeen muutosta, vähän on hiljainen nyt
Mustat vanteet ja ehkä Nankang NS-2R katusliksit


Kuva
Eero Tiainen
T7 & T8 JC performance softat.
Www.EerosGarage.fi
Hinaukset- ja laserpuhdistus sekä hitsaustyöt.