![Embarassed :oops:](./images/smilies/icon_redface.gif)
Melko nopeasti tuli asennettua tallin perukoilta löytynyt AMW:n suht kookas välijäähdytin ja kaverilta hommattu Schwitzerin s200 ahdin 55/56mm siivin, avattavalla hukkaportin kellolla. Edellisen omistajan jäljiltä ahtoputkistossa ei ollut minkäänlaista paineenpoistoventtiiliä, joten Paten dumppi löysi tiensä pellin alle. Keväällä kasasin putkiston uusiksi downpipeä myöten, kahdella vaimentimella. Bensansyötöstä vastaa (päin persettä)säädetty LH-Jetronic 465cc/min @ 3.8bar suuttimilla. Megasquirt tai KMS vaihtunee tilalle piakkoin.
Nyt on työn alla uuden koneen kasaus, tähän mennessä haalittu mm. 2.5-litraiseksi porattu alakerta (aj. n. 130tkm), 2.0 kansi (portattu suht rajulla kädellä, kiitokset eräälle foorumilaiselle), 2.3 imusarja ja 2.3 vauhtipyörä + kytkinpaketti.
Korin kallistelusta huolehtii tällä hetkellä Monroen Gas-a-maticit ja Eliten -40mm jouset. Eteen on rakenteilla poikkituki, myös taakse rengaskoteloiden väliin on tarkoitus kyhätä jonkinlainen kapula. Helmakoteloihin korin sisäpuolelle ajattelin hitsata tuplasaumat ja pohjaan jokusen poikkiraudan vahvikkeeksi.
Jarruosasto on menossa vaihtoon heti juhannuksen jälkeen. Tuolloin vaihtuu eteen -96 tonnarin jarrusatulat, Brembon 25mm paksut levyt, EBC:n Redstuff palat ja EBC:n 307 astetta kestävät litkut. Paloi käpy alkuperäisiin rimpuloihin viimeisimmällä Motoparkin reissulla, kun jarrut katosivat täysin jo viiden ajetun kierroksen jälkeen
![Twisted Evil :twisted:](./images/smilies/icon_twisted.gif)
Joitakin kuvia matkan varrelta:
http://www.garaget.org/?car=6186
Auto valmistunee joskus hamassa tulevaisuudessa, jos sittenkään, kun ei tunnu olevan noilla äly(ttömillä)väläyksillä rajaa
![Rolling Eyes :roll:](./images/smilies/icon_rolleyes.gif)