kuvalinkki
En aio kommentoida jokaista kuvaa erikseen, joten uteliaat saavat käydä kurkkaamassa kuvia omatoimisesti ja päätellä, mitä missäkin tapahtuu. Pääpiirteittäin kuitenkin projekti eteni niin, että irroitin apukuskin jalkatilan alapuolelta keulasta taaksepäin tulevan palkin kiinnityspisteen ja katkaisin palkin. tämän jälkeen poistin ruostetta sovittelin uusia korjauspaloja, sekä pienensin valmista 27e hintaista korjauspalaa sopivaksi. Moottorin ali menevä alumiininen poikkipalkki piti irroittaa vasemmalta puoleltakin, joten jouduin avaamaan vasemmanpuolen alatukivarren kiinnikkeetkin. Peltejä sovittaessa laitoin koko hoidon moneen otteeseen pakettiin ja merkkasin aina tussilla mistä palasta vielä otetaan, mitä väännetään jne. Lopulta löin vielä kerran hoidon läjään ja pultit kiinni. Tarkastin mitat, jotka olin ottanut aiemmin hoidon saamiseksi myöskin suoraan. Heppasin sisäpellit. Purin koko hoidon. Hitsasin sisäpellit kiinni. Tämän jälkeen koko hoito uudestaan läjään. Heppasin valmiin korjauspellin ja hitsasin kiinni. Otin vielä kerran sen lattian alle menevän palkin irti ja hitsasin "pistehitseillä" valmiisiin reikiin tehdyt hitsaukset alapuolelta, jotta sisäpelti on kiinni. Tämän jälkeen palkki paikalleen, kaikki pultit kiinni vielä kerran ja loput saumat hitsaten. Maalia pintaan ja kuivumaan... Aikaa muuten paloi lauantaina ja sunnuntaina arviolta 20tuntia.
![Shocked 8O](./images/smilies/icon_eek.gif)
edit: kuvalinkin päivitys