![Razz :P](./images/smilies/icon_razz.gif)
![Cool 8)](./images/smilies/icon_cool.gif)
![Wink :wink:](./images/smilies/icon_wink.gif)
eli 16v kansi on menossa loppu viikosta kansisepälle portattavaksi, alakerta on rempattu uusilla osilla ja cooleri on haun päällä, APC-boksi päätyy seuraavaksi työn alle yhdessä megasquirtin kanssa (kuinkahan k-jetin b-pumppu toimii megaruutan yhteydes?)...
ainoa ongelma on turbo, mikä turboksi? t8:n alkuperäinen rusetti on pois suljettu vaihtoehto, tekeekö t16:n alkuperäisellä mitsun turbolla mitään? aikomuksena olisi repiä noin 250 hevosen tehot irti
![Twisted Evil :twisted:](./images/smilies/icon_twisted.gif)
työmaata on jäljellä ihan riittävästi vielä kun tarvis vaihtaa t8 akselistot i16 vastaaviin että sais jäähdytetyt levyt eteen ja käppärin takapyöriin + samalla madallusjouset sun muiden puslien ja nivelien uusiminen... onko akseliston vaihdossa jotain jippoja joita olisi hyvä tietää etukäteen?