900 Aero -89 (videopätkä)
900 Aero -89 (videopätkä)
Laiskuus voitti, tässä linkki
Http://Saabaero.cjb.net
Saa laittaa kommentoida!
edittiä:
päivityksiä sivuilla..
video löytyy 2. sivulta.
Http://Saabaero.cjb.net
Saa laittaa kommentoida!
edittiä:
päivityksiä sivuilla..
video löytyy 2. sivulta.
Viimeksi muokannut Juho80, To Elo 03, 2006 20:09. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
og900/9-3/9-5 vm.-88-05
Tech 2 china
Tech 2 china
-
- "Hölösuu"
- Viestit: 4071
- Liittynyt: Pe Touko 23, 2003 10:48
- Paikkakunta: Sipoo, Nikkilä
- Viesti:
Eikös auton kori olisi aiheellista tukea sisäpuolelta esim. hitsaamalla putkea ristiin rastiin että kori ei notkahda tuossa pukissa ollessaan...??
Jäsen #1682
Saab 96 V4 Turbo 1976 / Saab 900 2.1 3D 1992 / Saab 9-3 Cabrio 2009
http://www.tonikoskinen.com
SAIRASTAN.VARMASTI.SAABISMIA.
Saab 96 V4 Turbo 1976 / Saab 900 2.1 3D 1992 / Saab 9-3 Cabrio 2009
http://www.tonikoskinen.com
SAIRASTAN.VARMASTI.SAABISMIA.
notkahtaminen
Mietin tuota korin tukemista, mutta hyvinhän tuo muodossa pysyi, vaikka roikkuikin vissiin kaksi vuotta ...
Tyhjä kori ei itseään jaksa vääntää juurikaan, painaa niin vähän.
Esim. moottoriahan autossa ei ollut paikoillaan pukissa missään vaiheessa, eikä sisustaa ja luukkuja...
Tyhjä kori ei itseään jaksa vääntää juurikaan, painaa niin vähän.
Esim. moottoriahan autossa ei ollut paikoillaan pukissa missään vaiheessa, eikä sisustaa ja luukkuja...
og900/9-3/9-5 vm.-88-05
Tech 2 china
Tech 2 china
Tuosta koripukista kun vielä joku tekisi piirrustukset, joista kävisi kiinnityspisteiden paikat selkeästi tarkkoine mittoineen ilmi... vaikka toisaalta eipä kai tuo liene iso homma mallailla/mittailla irtopuskureillakaan.
Itsellä on myös moinen suunnitteilla, tosin senverran järeänä, että koria kärsii käännellä tekniikka paikallaan.
Itsellä on myös moinen suunnitteilla, tosin senverran järeänä, että koria kärsii käännellä tekniikka paikallaan.
90i -85(VA), 900S -90(KA), 9000i -87(VA), 9000turbo -86(??), Lada 1300S -80(PR)
Re: 900 Aero -89
Troijalainen hypähtää koneelle tuolta sivulta..Juho80 kirjoitti:Laiskuus voitti, tässä linkki
Http://Saabaero.cjb.net
Tähän topiciin saa laittaa kommenttia.. Viimisimmät päivitykset sivuille uupuu, tulee kun kerkiää..
Laitetaanpa nyt omakin pukki tänne. Eli tuommonen tuli jokunen tovi sitten väsättyä:
http://haza.kas.tut.fi/kuvia/hewidero/koripukki/
Hyvin tuntuu satku pysyvän kiinni:
http://haza.kas.tut.fi/kuvia/hewidero/koripukki/
Hyvin tuntuu satku pysyvän kiinni:
#2013
1×90+1×(9-3)+2×(9-5)+1×96+4×99+9×900+4×9000=44696
1×90+1×(9-3)+2×(9-5)+1×96+4×99+9×900+4×9000=44696
-
- "Hirsch"
- Viestit: 938
- Liittynyt: La Loka 18, 2003 14:30
- Paikkakunta: Jyväskylä
Kuhan ei innostu likaa rälläköimään korista ruosteita pois.qaw kirjoitti:Ehkä jonkun muun "auton", mutta ei SaabinSaab.96 kirjoitti:Eikös auton kori olisi aiheellista tukea sisäpuolelta esim. hitsaamalla putkea ristiin rastiin että kori ei notkahda tuossa pukissa ollessaan...??
900 Aero T16 -84 (projetkti)
9000 Aero 2.0T -94
9000 Aero -96 stage X RE85 (1mile@305km/h)
9-3 Avo Aero -01 BioPower (ex RHD)
9-3 Avo viggen -00
Ossi Koukka o4o4l9457o
9000 Aero 2.0T -94
9000 Aero -96 stage X RE85 (1mile@305km/h)
9-3 Avo Aero -01 BioPower (ex RHD)
9-3 Avo viggen -00
Ossi Koukka o4o4l9457o
Ohhoh, kohta vuosi mennyt viime tarinasta
Sen verran on tapahtunut, että korissa on väri ja auto muutenkin nipussa..
Kannattaisi näköjään pari kertaa miettiä tekeekö pohjatyöt itse...
tekniikkapuolella on Megasquirt kiinni ja tilauksessa cooler, suuttimet ja Ahdin.. Läpikäyty kone ja 4v kokillivalu-laatikko vaihtuu vielä nokalle.
Airflow-puskurit maalia vailla valmiit..
Jospa se tänä kesänä olisi jo ajossa!
Sen verran on tapahtunut, että korissa on väri ja auto muutenkin nipussa..
Kannattaisi näköjään pari kertaa miettiä tekeekö pohjatyöt itse...
tekniikkapuolella on Megasquirt kiinni ja tilauksessa cooler, suuttimet ja Ahdin.. Läpikäyty kone ja 4v kokillivalu-laatikko vaihtuu vielä nokalle.
Airflow-puskurit maalia vailla valmiit..
Jospa se tänä kesänä olisi jo ajossa!
og900/9-3/9-5 vm.-88-05
Tech 2 china
Tech 2 china