900 turbo -> 90
Kyllä liikkuu
tuossa justiin asfaltilla kokeiltiin nii kakkosella veti täyttä runtua...
sytkän johdot olikin loppujen lopuks todella selkeet molemmissa kärjetön sytkä, joten johdot periaatteessa valmiina, apc boksin johto oli ainoa mikä piti lisätä puolalle menevän johdon väliin
ihan paineissa tilannetta tutkimatta aloin jo uusia johtoja kiskomaan mutta kun aloin vanhoja sitten siirtämään tieltä pois niin johan napsahti
Kyllä siinä suoraan sanoen vitutti kun olin miettiny ja pistäny apikoita jo pitemmän aikaa
syyläriä ei saada mahtumaan sillein että menis konepelti vielä kiinni mutta tehdään puskuriin vähän lovea niin eiköhän sekin sinne mee ![Laughing :lol:](./images/smilies/icon_lol.gif)
![Laughing :lol:](./images/smilies/icon_lol.gif)
![Cool 8)](./images/smilies/icon_cool.gif)
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
![Mad :x](./images/smilies/icon_mad.gif)
![Laughing :lol:](./images/smilies/icon_lol.gif)
Itse asiassa sytytyksen johdot oli jo sillä mallilla että ne toimi
eli ei se loppujen lopuks oo niin vaikeeta niitä ite tehä
minäkin 16 vuotias penikka joka ei oo ikinä auton sähköihin koskenu ja muutenkin vaan koulussa käsitöissä jotain pientä elektroniikkaa väsänny niin onnistu ... Alfamerin korjausoppaasta oli paljon mulle apua koska siinä oli selkee kuva (ei niinkään sähkökaavio vaan kuva mistä näki mitä mihinkin pitäis vetää)... Ahtojen kanssa vielä ongelmia huiput 0,4 kiloo mutta ei noilla mutasilla teillä oo pitookaan
Oliskin jo ikää niin pääsis asfaltille oikeen kunnolla vedättään eikä vaan tuota 150m pätkää... noh jäitä odotellessa ![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
![Confused :?](./images/smilies/icon_confused.gif)
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
http://www.dlc.fi/~ratter/saab.htm <- tästä sivustosta oli erityisesti apua.
Tässä muutama huonolaatunen kuva
-> vielä 900:ssa odottamassa pois ottoa http://img262.imageshack.us/img262/5940/dsc047258ka.jpg
http://img62.imageshack.us/img62/7732/dsc047273eb.jpg
Turbo
http://img62.imageshack.us/img62/1015/turbo3yt.jpg
Motor on lava http://img62.imageshack.us/img62/1015/turbo3yt.jpg
sehän toimii myös 90:ssä
http://img201.imageshack.us/img201/2528/dsc048136hw.jpg
http://img201.imageshack.us/img201/476/dsc048196ie.jpg
seuraavaks olis tarkotus nostaa ahtoja nyt parhaillaan ahtanu vaan 0,4
, mitenkäs niiden by-passin letkujen kuuluu mennä??
-> vielä 900:ssa odottamassa pois ottoa http://img262.imageshack.us/img262/5940/dsc047258ka.jpg
http://img62.imageshack.us/img62/7732/dsc047273eb.jpg
Turbo
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Motor on lava http://img62.imageshack.us/img62/1015/turbo3yt.jpg
sehän toimii myös 90:ssä
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
http://img201.imageshack.us/img201/476/dsc048196ie.jpg
seuraavaks olis tarkotus nostaa ahtoja nyt parhaillaan ahtanu vaan 0,4
![Shocked 8O](./images/smilies/icon_eek.gif)
Lauantaina päästiin jäälle kunnolla vedättämään kyllä sillä n. 20-35 kovaa kierrosta pääsi ajamaan kunnes kansipahvi petti
Ahdot oli max. vain 0,4 ja tuli sitten C.A.R Sarkkolalta kysästyä siinä vähän ahtojen nostamisesta muuta ei sanonu että puolen millin terä ja pora
Koitin siinä kysellä mitä se niillä mutta ei sanonu muutaku että niillä nousee
Taakke pitäs vielä piikit saada on niin pirun levoton
mutta jos jo ens lauantaiks sais taakke piikit ja ahdot suunnilleen kiloon, niin alkaa ne oikeet ralliautot siellä radalla ihmetteleen menoo ![Twisted Evil :twisted:](./images/smilies/icon_twisted.gif)
![Confused :?](./images/smilies/icon_confused.gif)
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
![Cool 8)](./images/smilies/icon_cool.gif)
![Rolling Eyes :roll:](./images/smilies/icon_rolleyes.gif)
![Twisted Evil :twisted:](./images/smilies/icon_twisted.gif)