9000 airflow part II (uusia kuvia taasen)
huomenna sitte niitä kuvia pitäisi tänne laittaa 
auto on nyt kasattu, lukuunottamatta etuloksujen levikepaloja. Niistä tarvii otella mitat tuohon toiseen tonnariin, että saa ko palojen kiinitykset korjattua.
Sekä sisältä puuttuu jotain pieniä juttuja.
Ei yhtään pöllömmän näköinen auto, omasta mielestä


auto on nyt kasattu, lukuunottamatta etuloksujen levikepaloja. Niistä tarvii otella mitat tuohon toiseen tonnariin, että saa ko palojen kiinitykset korjattua.
Sekä sisältä puuttuu jotain pieniä juttuja.
Ei yhtään pöllömmän näköinen auto, omasta mielestä

Mercedes CL500
Mercedes SL500 X 2
Mercedes R320L
Saab 900S
Pontiac Trans am 87 ls1
Ja jotain muitakin
Mercedes SL500 X 2
Mercedes R320L
Saab 900S
Pontiac Trans am 87 ls1
Ja jotain muitakin
yhdet TSW:t olisi olemassa, 17":na, mutta ei ole vielä ainakaan kumeja niihin
ei tuo väri oikein pääse noissa kuvissa oikeuksiinsa. luonnossa paljon paremman näköinen mun mielestä. vaihtaa värin määrätyssä valossa ihan sähkönsiniseksi
laseihin pitäisi tehdä myös semmoinen maltillinen sävytys


laseihin pitäisi tehdä myös semmoinen maltillinen sävytys
Mercedes CL500
Mercedes SL500 X 2
Mercedes R320L
Saab 900S
Pontiac Trans am 87 ls1
Ja jotain muitakin
Mercedes SL500 X 2
Mercedes R320L
Saab 900S
Pontiac Trans am 87 ls1
Ja jotain muitakin
-
- "Hirsch"
- Viestit: 733
- Liittynyt: Ti Huhti 06, 2004 14:51
- Paikkakunta: Västra Götaland
- Viesti:
-
- "Hirsch"
- Viestit: 733
- Liittynyt: Ti Huhti 06, 2004 14:51
- Paikkakunta: Västra Götaland
- Viesti:
kivahan se olisi nähdä mistä lähdettiin:) harmi kun en tajunut ottaa kuvia lähtötilanteesta. taisi olla vähäsen kiirus mulla.
seuraava rojekti on alkaa tutkia abs:a. anti lock loistelee taulussa niin iloisesti. Veikkaus on, että hammastukset niin likaset ettei sen takia lähde toimimaan. tai sitten se on se pahempi, eli anturi rikki.
seuraava rojekti on alkaa tutkia abs:a. anti lock loistelee taulussa niin iloisesti. Veikkaus on, että hammastukset niin likaset ettei sen takia lähde toimimaan. tai sitten se on se pahempi, eli anturi rikki.
Viimeksi muokannut Jamppa, Ti Kesä 26, 2007 22:32. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Mercedes CL500
Mercedes SL500 X 2
Mercedes R320L
Saab 900S
Pontiac Trans am 87 ls1
Ja jotain muitakin
Mercedes SL500 X 2
Mercedes R320L
Saab 900S
Pontiac Trans am 87 ls1
Ja jotain muitakin
pitäähän sitä kokeilla
kun vähän liikaa autoja ja ei ole miljönääri
mutta pakolla ei sitä myydä
sen verta kiva peli ajella. tänää tahkottu jo 250km, ja vielä 70 tulee lisää. maanantaista tullu nyt 1000km ajettua tuolla
(normaali määrää mulla)
edit, tai lisäys: tuli öljyt ja suodatin vaihdettua äsken.kelpaa nyt kymppitonni taas ajella. kone kyllä käy nätisti, ei kuulu mitää rohinoita tai kolinoita
Lisäsin myös hiukan tehostajaa öljyä, kun sekin oli alarajassa.




edit, tai lisäys: tuli öljyt ja suodatin vaihdettua äsken.kelpaa nyt kymppitonni taas ajella. kone kyllä käy nätisti, ei kuulu mitää rohinoita tai kolinoita

Lisäsin myös hiukan tehostajaa öljyä, kun sekin oli alarajassa.
Mercedes CL500
Mercedes SL500 X 2
Mercedes R320L
Saab 900S
Pontiac Trans am 87 ls1
Ja jotain muitakin
Mercedes SL500 X 2
Mercedes R320L
Saab 900S
Pontiac Trans am 87 ls1
Ja jotain muitakin
no tuli sitten torstaina vaihdettua bensapumppu. vanha otti ja hajosi kesken töihin menon. kotoota löytyi suht tuoreen oloinen pumppu varastosta. menihän tietysti aikaa että pääsi kotoota hakee pumpun, vaihdossa ei mennyt kuin se 15min.
Purkasin myös ilmastoinnin kompuran, ja pitäisi siihen vaihdella tiivisteet, jos moiset löytyy jostain. samalla uusia kuivain, ja nesteet sisälle. jos saisi kylmäkoneen toimimaan.
Purkasin myös ilmastoinnin kompuran, ja pitäisi siihen vaihdella tiivisteet, jos moiset löytyy jostain. samalla uusia kuivain, ja nesteet sisälle. jos saisi kylmäkoneen toimimaan.
Mercedes CL500
Mercedes SL500 X 2
Mercedes R320L
Saab 900S
Pontiac Trans am 87 ls1
Ja jotain muitakin
Mercedes SL500 X 2
Mercedes R320L
Saab 900S
Pontiac Trans am 87 ls1
Ja jotain muitakin
tänään tuli vaihdettua moottorin etukiinnike.
enää ei auto nyi kun tekee moottorijarrutuksen
seuraavaksi vaihdettava uusi vaihdevivuston kuminivel. ei nimittäin mene 1 ja 2 päälle enää. tarkistin niin se nivel alapuolelta revennyt irti vulkanoinnistaan.
enää ei auto nyi kun tekee moottorijarrutuksen

seuraavaksi vaihdettava uusi vaihdevivuston kuminivel. ei nimittäin mene 1 ja 2 päälle enää. tarkistin niin se nivel alapuolelta revennyt irti vulkanoinnistaan.
Mercedes CL500
Mercedes SL500 X 2
Mercedes R320L
Saab 900S
Pontiac Trans am 87 ls1
Ja jotain muitakin
Mercedes SL500 X 2
Mercedes R320L
Saab 900S
Pontiac Trans am 87 ls1
Ja jotain muitakin