NG 900 2.5 v6

Esittele oma(t) projektisi täällä. Projektiin liittyvät kysymykset sallittuja, muut kysymykset mallikohtaisiin foorumeihin.
nakke
"Tuplakaasari"
Viestit: 55
Liittynyt: Su Loka 08, 2006 16:30
Paikkakunta: Ylämylly

Re: NG 900 2.5 v6

Viesti Kirjoittaja nakke »

Terve,

vaan eipä voi Mimmi näköjään tunnustaa olleensa väärässä... :D teholaskelmissaan. Jatkossa voinemme kuitenkin keskittyä nimimerkin v6Saab projektiin. Ei pilata hienon projektin keskustelua sivuraiteiden asioilla.

Onnea projektiin ja anna tulla infoa projektistasi v6Saab!!

Ja hyvää talven jatkoa kaikille SAABisteille.
Hyllystä lytyy: Saab 9000 3.0 V6 Griffin -95, Saab 9-5 3.0 Tid wagon -02, Saab 9-3 1.8t wagon -05
varastossa olleet
9-5 SE -00, 900 - 94, 900 GLS -80, 99 -72
V6Saab
"Tuplakaasari"
Viestit: 71
Liittynyt: Ma Marras 06, 2006 19:01
Paikkakunta: Vantaa

Re: NG 900 2.5 v6

Viesti Kirjoittaja V6Saab »

:wink: ei siinä mitään,se on hyvä että on järki-ihmisiä jotka pitävät kohtuuttomat projektit kurissa.muutenhan täälläkin alkais olemaan "asensin suihkumoottorin Saabbiin"-projekteja..Minua ei häiritse se että kommentoidaan projektia.
Avatar
dimebak
"Hölösuu"
Viestit: 8220
Liittynyt: To Heinä 03, 2003 21:03

Re: NG 900 2.5 v6

Viesti Kirjoittaja dimebak »

nakke kirjoitti:Steimetziltä löytyy valmissarja (tehty mv6 opeliin) mutta on aivan taivas-kallis.
Helpommin saanee itse tekemällä, kun mun käsittääkseni Opelin ja Saabin V6-moottoreissa ei ole paljoa yhteistä.
-dimebak-
9-5 Aero Wagon 2004, käyttökinneri
Entiset: 99GL 2D 1980, 900T16 5D 1992 ja Opel Vectra Voyage 2001
nakke
"Tuplakaasari"
Viestit: 55
Liittynyt: Su Loka 08, 2006 16:30
Paikkakunta: Ylämylly

Re: NG 900 2.5 v6

Viesti Kirjoittaja nakke »

Sen verran vaan että molemmissa on sama 54 V6.
Hyllystä lytyy: Saab 9000 3.0 V6 Griffin -95, Saab 9-5 3.0 Tid wagon -02, Saab 9-3 1.8t wagon -05
varastossa olleet
9-5 SE -00, 900 - 94, 900 GLS -80, 99 -72
V6Saab
"Tuplakaasari"
Viestit: 71
Liittynyt: Ma Marras 06, 2006 19:01
Paikkakunta: Vantaa

Re: NG 900 2.5 v6

Viesti Kirjoittaja V6Saab »

Pitkästä aikaa pientä päivitystä projektiin..

Ahdin on saapunut pajalle(vain n.1,5viikkoa myöhässä eli aika hyvin :wink: )
Kone on kasassa,koneistuksissa menikin odotettua pidempi aika koneistamon työkiireiden takia.

Ruhokin alkaa olemaan läjässä,myös sieltä löytyi pieni "ylläri" tavaratilan pohjalla oli pesiytynyt ruostetta,takana kurakaaria myös jouduttiin hieman työstämään.Ruostesuojauksen vielä tekevät niin saadaan auto eteenpäin.

Kaikenkaikkiaan projekti on edistynyt varsin hyvin omilla osaalueilla joten tästä on hyvä jatkaa.Odotettavissa olevat ongelmathan ovat vasta edessäpäin :|
Vastaa Viestiin